vreemd sms

20-09-2010 21:11 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet met wie ik dit moet bespreken.... Dus ik hoop op advies van jullie....

Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens :P Maar dat is gezond!). We hebben samenwoon plannen en zijn dit weekend zelfs al gaan kijken wat voor meubels we mooi vinden.

De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).

Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.

Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....

Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!

Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?

Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.

Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....

Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....

Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?

Ik wil graag jullie mening!

Alvast bedankt....

Onzeker leeuwtje
Ondanks dat je het niet op een nette manier hebt gelezen zal ik hem er absoluut mee confronteren!

Wat een vervelende situatie. Ik hoop voor je dat t goed afloopt!
Uh..... 40 km is niet ver!

Uh.... sex praat via internet!

Uh....sms jes van andere meiden.

Hmmm wat zou jij mij adviseren?
Niet echt inhoudelijk maar 41km van elkaar vandaan wonen is echt niet ver en dan kan je elkaar makkelijk elk weekend zien. Enne ik zou hem confronteren want bij mij gaan alle alarmbellen af
maar stel nou dat het om een vriendschap gaat (hoewel het dan wel vreemd is dat ik er niks van weet en hij zo vreemd reageerde!).... dan heb ik zijn vertrouwen compleet voor niks verloren laten gaan...

Als er iets niet in de haak is dan is hij meer de lul als ik... maar ja.... Ik vind het zooo moeilijk!

Zeker omdat ik niet denk dat hij zou vreemdgaan.... Dus dat zal het ook niet zijn... maar ik weet ook niet wat wel!? Het is namelijk blijkbaar wel geheim XD
nja 41 km is ook wel te rijden in een uurtje ben ik er.....

Maar ik werk ook om het weekend Vandaar om het weekend haha
Dit stinkt. Enorm.
Doe eens gek, praat er eens over met elkaar.
Ja, dat vind ik echt.
Als jullie zo'n smsje zouden lezen.... denken jullie dan aan vrienschap of iets anders???
Je gelooft wat jij wil geloven maar dat lijkt me in dit geval niet zo slim.
Jij moest toch de wekker uitzetten op zijn telefoon? Kan je toch eerlijk zeggen dat je verkeerd toetste en een vreemd berichtje las. Dat hij paniekerig doet om zijn telefoon lijkt mij niet prettig!
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:17:

nja 41 km is ook wel te rijden in een uurtje ben ik er.....

Maar ik werk ook om het weekend Vandaar om het weekend hahaMoet je op de fiets??
Ja, dat vind ik echt.
Iemand die zo paniekerig reageert?

Dat is geen gewone vriendschap en daarbij: dan zou jij er toch van weten?

je kunt toch eerlijk zeggen dat je het hebt gezien bij het uitzetten van de wekker en je eea duidelijk wilde hebben, juist omdat jij toekomst met hem ziet?

Ga jezelf aub niet pijnigen met 'wat als' want dan maak je jezelf helemaal gek!

Confronteren, hoe moeilijk ook!

Ik blijf erbij:

Iemand die zo paniekerig reageert, dat heeft een reden.
quote:Saaar schreef op 20 september 2010 @ 21:19:

[...]

Moet je op de fiets??haha nee :P Maar binnendoor is het 41 km en rij ik er een klein uurtje op
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:18:

Als jullie zo'n smsje zouden lezen.... denken jullie dan aan vrienschap of iets anders???Absoluut iets anders
41 km is toch helemaal niet ver? waarom zijn jullie door de week niet vaker bij elkaar?
Ik heb ook al zitten bedenken hoe ik kan verzinnen dat ik het 'toevallig' zag toen ik de wekker uitzette...

Echter moet ik dan wel eerst 2 tabbladen verder in zijn telefoon zijn en 8 smsjes naar beneden scrollen... Dus mijn 'toevallige' verhaal zou niet geloofwaardig zijn..
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:11:

De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).

Hallo, dat rij ik elke dag naar mn werk. Misschien moet ik daar ook maar es aangeven dat ik maar eens in de twee weken kom

quote:Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij).Ik was hier al afgehaakt. Kansloos.
Die gaat vreemd.
Ik geloof niet dat dit om een smsje over vriendschap gaat. Ik zou hem zeer zeker confronteren - hoe moeilijk dat ook is. En sekspraat met andere meiden op msn?? Nee, dat is ook helemaal niet pluis!! En 41 km is ook niet ver...

Dit is niet goed, denk ik. Confronteren!
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:20:

[...]

haha nee :P Maar binnendoor is het 41 km en rij ik er een klein uurtje opTrapauto?
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 21:22:

Ik heb ook al zitten bedenken hoe ik kan verzinnen dat ik het 'toevallig' zag toen ik de wekker uitzette...

Echter moet ik dan wel eerst 2 tabbladen verder in zijn telefoon zijn en 8 smsjes naar beneden scrollen... Dus mijn 'toevallige' verhaal zou niet geloofwaardig zijn..

Lieg er dan ook niet om en gooi het voor zijn voeten!

Hij doet naar alle waarschijnlijkheid iets oneerlijks en nu ga jij je druk maken om hoe hij gaat reageren.

Kom op... je ziet een leven samen voor je met die knul, dan mag je best weten hoe eea in elkaar steekt toch?

Misschien ben je bang om de waarheid te horen (als hij je dat al helemaal vertellen gaat), maar het gaat om jezelf Littlelion!!
quote:XionZ schreef op 20 september 2010 @ 21:23:

[...]

Trapauto?

Nah veel stoplichten :P haha....

Maar nu ik het zo zeg klinkt het wel vreemd ja XD Misschien is het toch iets verder :P tis iniedergeval 50 minuten met de auto xd
oeeeeeeeee.. wegrennen...

hier spreekt een ervaringsdeskundige..
Mmm... iedereen zegt confronteren... moet ik dan misschien maar doen....Als ben ik nog niet zeker..

Zou dit via de telefoon kunnen??? Ik zou het anders pas volgende week zien.... en eigenlijk houd het me continu bezig....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven