vreemd sms

20-09-2010 21:11 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet met wie ik dit moet bespreken.... Dus ik hoop op advies van jullie....

Ik ben nu 2 jaar heel gelukkig met mijn vriend. Ik hou zielsveels van hem en weet eigenlijk dat hij de ware is. Onze relatie is heel goed en we hebben bijna nooit ruzie (natuurlijk wel eens :P Maar dat is gezond!). We hebben samenwoon plannen en zijn dit weekend zelfs al gaan kijken wat voor meubels we mooi vinden.

De afstand tussen ons is wel best groot (41 kilometer) waardoor we elkaar maar eens in de 2 weken zien (een heel weekend dat wel).

Mijn vriend en ik hebben beide eigenlijk geen echte vrienden... en ons leventje bestaat eigenlijk alleen uit elkaar.

Mijn vriend is het type dat het leuk vind om geadoreert te worden (denk ik!). Hij vind het leuk om te horen dat hij knap is, dat een ander hem niet verdient, dat hij zo geweldig is.... Hij is ook redelijk een charmeur.... Een half jaar geleden kwam ik er ook achter dat hij via msn sekspraat had met andere meiden... Dit vond ik uiteraard niet goed!!! En dit heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Dit kon hij goed begrijpen en doet hij ook niet meer (zegt hij). Hij is ook het type dat vroeger veel met meiden van internet afsprak, zo heb ik hem ook leren kennen....

Nu ben ik een heel onzeker persoon.... Heb door verschillende ervaringen in mijn leven de vervelende eigenschap gekregen om overal iets achter te zoeken en mensen heel moeilijk te vertrouwen. Ik zou mijn vriend mijn leven toevertrouwen, maar met meiden vind ik het erg moeilijk!

Nu wilde ik laatst zijn mobiel lenen om even het weer te checken en toen ik langs zijn smsjes kwam (is een tabblad) reageerde hij nogal paniekerig.... Dit zette mij aan het denken... Waarom was dat? Heeft hij geheimen voor mij?

Nu moest ik vanochtend zijn wekker uitzetten (wat dus ook zijn mobiel is)... en ik heb (tegen al mijn princiepes in!!!!!! En ik schaam mij rot!) een smsje gelezen van een of ander meisje.

Hierin stond iets over dat hij open kaart moest spelen, hij (of zij) andere dingen wilt als zij (of hij) en dat ze hem niet waard is.....

Ik heb nog nooit van haar gehoord... en op de een of andere manier gaan bij mij alarmbellen rinkelen.... Het probleem is dus... wat moet ik hiermee!!! Ik heb deze informatie niet eerlijk gekregen.... hij zou me nooit meer vertrouwen....

Maar hij reageerde zo paniekerig!? En als dit smsje over gewoon vriendschap zou gaan is dat toch niet nodig!?

Ik wil graag jullie mening!

Alvast bedankt....

Onzeker leeuwtje
Neehee, toen hij zo paniekerig reageerde, stonden ze in de rij. Heb ik net ook al gezegd. Jij ook counseling nodig?
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 22:01:

Heel simpel...

Ik moest de wekker uitgezetten (de wekker op zijn mobiel :P).... Dus had ik zijn mobiel in mijn handen...

Toen dacht ik terug aan die vreemde reactie van de dag ervoor...

en heb ik dus even zijn smsjes gecheckt...

Zo lastig is het niet :Pen toen had je het meteen moeten zeggen.....
quote:emaille schreef op 20 september 2010 @ 22:02:

Neehee, toen hij zo paniekerig reageerde, stonden ze in de rij. Heb ik net ook al gezegd. Jij ook counseling nodig?

Voor mij is alle hulp te laat joh

Ik zag je reactie nadat ik had gepost, want was heel even aan het Bea-crea'en natuurlijk, dat snap je (cut and pasten van de teksten)

Ik snap dat Littlelion met vragen in dr hoofd zit en zeg:

Heengaan zsm en verhaal halen
Mijn hemel... 40 km ver? Toen ik mijn man leerde kennen woonden we 140 km bij elkaar vandaan. We waren ieder weekend samen en als het eens uitkwam ook door de week. Ik reed met plezier 2 uurtjes naar hem toe voor een gezellige avond hoor.

Komt op mij allemaal niet zo eerlijk over. Waar ik al meteen over val is dat je eerst helemaal gaat uitleggen dat je een geweldige relatie hebt, dat alles zo super gaat en dat jullie willen samenwonen. En dan.. sexpraat op internet, smssen met meisjes die je niet kent. Ik snap niet zo goed waar jou hele goede relatie op gebaseerd is.
nja lijkt me wel handig dat ik weet of hij thuis is.... Verwacht het wel maar goed... anders kijken die ouders mij ook wel vreemd aan XD

Ik zeg wel dat ik mijn bril ben vergeten.... En dan ik ff kom zoeken... weet ik iniedergeval zeker dat hij er is.... Of is dat stom?
Joh, laat hem hagelen.

1+1 is toch allang 2?
Dit verhaal herken ik ja. Heb er ervaring mee gehad..

Mijn ex was precies zo en deed precies hetzelfde, behalve smsen dan, hij deed alles via msn en sex sites etc. en via prive berichten op hyves..

Had hem hier meerdere malen op betrapt en elke keer beweerde ie me dat ie het niet meer zou doen. En ik (stommeling.!!!) geloofde hem elke keer weer, maar ondanks dat ik zei hem te geloven, bleef het wel aan me knagen wanneer ik niet bij hem was. Kortom; ik begon gek te worden van achterdocht en wantrouwigheid, en dit irriteerde hem weer. Op een begeven moment beschuldigde ik hem zelfs van iets wat niet waar bleek te zijn. Als je vertrouwen dan zo slecht in hem word dan werkt een relatie toch niet.... Vertrouwen is wel zo belangrijk.!! Dat is gewoon DE basis voor een goede relatie. Dat was er bij mij en mn ex niet, en bij jullie hetzelfde verhaal...
SJa, ik snap dat wel, je bent even in lichte shock helaas. Ik ben dan ook niet zo confronterend.

Maar anyway, hier heeft TO nu iig niets aan.
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 22:04:

nja lijkt me wel handig dat ik weet of hij thuis is.... Verwacht het wel maar goed... anders kijken die ouders mij ook wel vreemd aan XD

Ik zeg wel dat ik mijn bril ben vergeten.... En dan ik ff kom zoeken... weet ik iniedergeval zeker dat hij er is.... Of is dat stom?Ja, dat is stom. Je hebt toch een goede reden om effe een gesprekje aan te gaan?
anoniem_112154 wijzigde dit bericht op 20-09-2010 22:07
Reden: gebrek aan scherpte
% gewijzigd
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 22:04:

Ik zeg wel dat ik mijn bril ben vergeten.... En dan ik ff kom zoeken... weet ik iniedergeval zeker dat hij er is.... Of is dat stom?

Dat is stom inderdaad (vind ik)

Je gaat hem smsen of morgenochtend even bellen om te vragen of het even uitkomt dat je morgenavond even een bakkie koffie komt halen.
wel irritant dat ie bij zn ouders woont ja.
of je sms't:

ik moet iets met je bespreken, ik kom vanavond,

Hupakee.
quote:emaille schreef op 20 september 2010 @ 22:07:

wel irritant dat ie bij zn ouders woont ja.Heel normaal wanneer je nog zo jong bent
Pff, dat je zolang kunt wachten zeg! Ik had het direct gevraagd, en zo niet dan had ik allang gebeld, of langsgegaan. Ik zou alles willen weten en hem daana veel succes wensen, m'n spullen pakken en gaan. Vreemdgaan moet hij zelf weten, maar niet in mijn relatie.
Nah ik zou nu nog niet gelijk de conclusie trekken dat hij vreemd gaat. Ik denk niet dat hij daar toe in staat is (hoop ik).

Maar ik ben het er wel mee eens dat hier iets niet helemaal in de haak is.
Ik zou ook niet zolang kunnen wachten....
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 22:16:

Nah ik zou nu nog niet gelijk de conclusie trekken dat hij vreemd gaat. Ik denk niet dat hij daar toe in staat is (hoop ik).

Maar ik ben het er wel mee eens dat hier iets niet helemaal in de haak is.Daar niet toe in staat is? Nou, ik vind sex-chat met vreemde meiden al aardig in die richting gaan anders. Beetje naief jij...
quote:LittleLion schreef op 20 september 2010 @ 22:16:

Maar ik ben het er wel mee eens dat hier iets niet helemaal in de haak is.Wat denk jezelf dan wat het betekend?
nou als hij daar niet toe in staat is hoef je hem ook niet te confronteren, want dan is er niks aan het handje, lijkt mij.

Wat hij ook doet met andere meiden, fysiek vreemdgaan doet hij toch niet ..........
Ja ik ben naief.... Maar als je er zo'n beetje 100 % van overtuig bent dat hij de ware is en dat hij dat ook van jou vind, is het nogal moeilijk de knop om te zetten van:: Ja hij is vreemd gegaan...

En ik weet niet wat het zelf betekend.... Misschien dat hij weer via msn bezig is met de verkeerde dingen? Hoe dan ook zal hij de volle laag krijgen...?
quote:Grungy schreef op 20 september 2010 @ 22:07:

of je sms't:

ik moet iets met je bespreken, ik kom vanavond,

Hupakee.Je hebt twee jaar een relatie. Lijkt me dat dat wel moet kunnen.
Emotioneel vreemdgaan vind ik ook heel erg... Het mag niet zo zijn dat hij een ander emotioneel nodig heeft naast mij.... En dan heb ik het natuurlijk wel over meer als een vriendschap.
LittleLion,

Natuurlijk is hij thuis. Buiten elkaar om hebben jullie toch niet veel meer? Waar zou hij moeten zijn dan?

Ik zou langsrijden en hem er mee confronteren.
Ik snap dat je het liefst je hoofd in het zand steekt en dat je het niet wilt geloven. Been there, done that. Maar daar help je jezelf echt niet mee hoor! Hou er wel rekening mee. Want van sms-en en chatten is het maar een kleine stap tot fysiek contact.
En wat zeg ik dan als het blijkt dat hij een perfect logische verklaring heeft?

(Jah misschien is dat hoopvol denken! Maar dat vraag ik nu niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven