Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
En als laatste, waarom is dat toch altijd zo, dat mannen het irritant vinden als je iets liefs wil horen! Ik vind zoiets juist logisch en doe het uit mezelf, als mannen dat nu ook wat meer doen, ben ik helemaal niet onzeker. Bevestiging vragen is niet goed, maar dan vraag je echt of je wel leuk bent aan hem bijv. Bij mij was het meer zo dat ik me afvroeg waarom hij niet terug smste, nou daar houdt hij blijkbaar niet van.

Maar jullie mannen willen toch ook horen dat je mooi, leuk, lief etc bent lijkt mij!

Maar goed, dit gaat een beetje off-topic dus hou het hier maar bij.

Hoor nu graag weer hoe het bij de rest ervoor staat
@Madelief, túúrlijk gun ik je een goede afloop met blonde man! We schrijven hier het soort teksten die je liever niet wilt horen, dat begrijp ik best. En hopelijk zitten we ernaast. Laat ik zeggen dat ik het allemaal niet helemaal oké vind klinken. Maar nogmaals, dat is op afstand. Begrijp dat jullie elkaar nog een keertje gaan zien?

@sailor, dat is zo ongeveer ook wat lauwe vent en ik naar elkaar hebben uitgesproken: gevoel kun je niet dwingen. Proces was ook wel weer leerzaam. En nee, zonder die zes weken weg waren de vonken er vast niet vanaf gesprongen. Het had het proces wel een stuk korter gemaakt, that's all.

Leuk dat je een date hebt met speeddatemevrouw! Wanneer?
@ Rasa Het is inderdaad geen lekker beginnetje. Dus ik weet ook echt niet hoe dit af gaat lopen. Laat het duidelijk zijn, ik vind hem echt heel erg leuk. Dat weet ik omdat ik zelfs zijn ordi tattoo geen punt vind.

En ik ben juist blij dat jullie de waarheid zeggen hoor, tuurlijk heb ook ik mijn bedenkingen...maar vind niet dat het nu niks meer kan worden omdat ik 1 dagje teveel heb gesmst, Ik wil het een kans geven. Of we elkaar gaan zien is nog niet geheel duidelijk, ik sms of bel maar even niet, laat dit even rusten, dat lijkt mij het beste.
Alle reacties Link kopieren
Sailor: klopt, ik woon nog in ' ons' huis. Ex slaapt elders. Hij had me bedrogen en mocht zijn koffers pakken...

Het is nog even afwachten of het huis verkocht moet worden of dat hij het op zijn naam kan krijgen. het is nogal drama met woonruimte.Via woningbouw is er niets en privehuur is veel te duur. Deze situatie zal dus nog wel even duren. Enige lastige is dat ex nogal spijt heeft en beseft wat hij heeft weggegooit blablabla Maar voor mij was dat hoofdstuk dus al maanden geleden afgesloten. Nu ik iemand ben tegengekomen, wil hij ineens weer verder. Dacht t niet..

Vanavond weer afgesproken..heb er erg veel zin in!!

Madelief: na mijn eerste date kreeg ik ook een sms waarin hij aangaf al wat verliefde gevoelens te hebben..klapte ik ook beetje van dicht hoor dus in die zin kan ik best begrijpen dat het hem msch wat overweldigde. Jullie kennen elkaar natuurlijk amper. En ook ik heb nu af en toe gewoon afgewacht tot hij een sms stuurde..niet altijd even makkelijk maar wel goed ;)

hey en wat je beslist, jouw keuze en gemaakt vanuit jouw gevoel, daar kunnen wij van alles van vinden of zeggen maar het is jouw leven en wij kunnen niet voelen wat jij voelt of hoe het voelt als jullie wel elkeer zien. Zeg er wel bij dat het volgens mij wel lastig is zo'n lange afstand relatie te hebben als je niet of nauwelijks smst en belt....

Succes!
Madelief, je vervolgberichtjes klinken positiever.

Ik ben sinds kort ook weer met 'internetdaten' bezig. Wat mannen verzameld op msn, nou wie weet...
@madelief misschien is het handig om met elkaar een beetje af te spreken hoe vaak je belt of sms't. jullie hadden het immers al een keer besproken, dus misschien kun je dat nog eens doen. jij hebt immers behoefte aan wat meer contact en vind het idd een beetje scheef worden als jij nu je behoefte aan meer contact gaat opgeven omdat hij dat minder heeft.

en een serieuze relatie is toch een beetje geven en nemen....

hoop dat je hier wat aan hebt.....
Zo, even bijgelezen na een druk weekend. Wat gaat het hard hier.

@rasa, zonde! Ik had het je zo gegund. Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Ben het eens met sailor, die 6 weken intermezzo zou niet zoveel uit hoeven maken. Soms zit het er gewoon niet in. Goed idee om de komende tijd veel leuke dingen te doen. Even resetten en bedenken wat je wil.

@madelief, wat een rare reactie van hem. Zelfs al zou hij het irritant vinden, dan reageer je toch niet zo? Als iemand zich hier al druk om maakt, wat komt er dan nog meer? Ik zou heel snel wegrennen in zo'n situatie. Verliefdheid kan je verblinden, je ziet hem door een roze bril. En zo te lezen ben jij je daarvan bewust, gezien het feit dat je zijn ordi tattoo niet erg vindt. Maar natuurlijk gunnen we je het. Jij weet hoe je gevoel zit, en je weet meer van hem en de situatie af dan wij. Als jij gelukkig kan worden met hem, wie zijn wij dan om daar tegen in te gaan?

@bibine, wow wat een succesverhaal zeg!

@sailor, mooi, eindelijk een datum geprikt voor de date? Is ze nog steeds zo laat met reageren?

@mia2101, Welokm! Het is verbazingwekkend hoe snel men eigenlijk al een volledig beeld over iemand heeft gevormd. En dan net doen alsof ze jou al jaren kennen. Beter kwijt dan rijk, vind ik. Verder nog contacten?

@hevig, hoe is het met je harem msn-mannen? Al een favoriet? We willen natuurlijk alles weten... :-)

@anneky, hoe voorspelbaar. Eerst vreemdgaan, zijn fout inzien (lees: zien dat jij verder gaat) en proberen met hangende pootjes terugkomen. Lekker laten hangen. Je gaat vandaag date1 zien? Begrijp ik het nou goed dat hij aankomende zaterdag een eerder geplande date heeft met iemand anders? Ik kan mij goed voorstellen dat je daardoor wat onzekerheid voelt.

@bowiefan, nou hang je natuurlijk, nu hij al goed is gekeurd door je dochter .
Wat een lieve reacties allemaal! Doet me goed!

Ik heb er goed over nagedacht vandaag en dit is mijn mening;

Ik heb hem misschien overdonderd met mijn smsjes en omdat ik hem niet ken wist ik niet dat hij daar niet zo van hield. Mijn smsjes waren zeker niet zo dat ik schreef verliefd te zijn etc. Meer wat milde lieve dingetjes...maar als hij geen antwoord gaf smste ik bijv nog een keer een uur later. Dit heb ik alleen zondagavond/maandagochtend gedaan. Daarna niet meer.

Ik weet van mezelf dat ik moeite heb met relaties omdat ik een onveilige hechtenis ken vanaf mijn geboorte. Het is dus vrij logisch dat de dingen misschien aan mij liggen maar hij mag wel IETS liefs zeggen of laten horen. Ik bedoel dit is het andere uiterste...ik wou dat hij ook wat water bij de wijn kon doen..maar kan hem niks dwingen..
@Sodeju, Ja gaat goed met mijn harem mannen !

Het is net een snoepwinkel, zo'n datingsite
@ Anneky; ik zat nog eens te denken over die andere afspraak die je date al had staan en 'hoe die nou eenmaal al staat gepland dus niks aan te doen'.

Maarre.. als ik al een date gepland had staan met iemand, en intussen een zó leuk iemand tegenkom dat ik eigenlijk geen zin meer heb in die andere, dan zeg ik dat gewoon af. Wel zo eerlijk ook tegen nr 2, als je toch al weet dat je niet geinteresseerd bent, lijkt me, dan hoeft die zn avond ook niet te 'verdoen' met een date met iemand die zn hart al verloren heeft!

Maar als jouw date die ander niet af wil zeggen.. tja, daar zou ik dus onrustig van worden.. riekt mij teveel naar kijken of het gras elders wellicht nóg groener is..
Hey Madelief,

Uiteraard gung ik je van harte een leuke man :-) Bedenk alleen goed of je een man wilt of blonde man. Op dit moment lijk jij al in een wat afhankelijke positie te zitten, terwijl hij aan de touwtjes trekt. Begrijp je wat ik bedoel? Misschien liep je te hard van stapel - zoveel smsjes zou ik ook niet blij van worden -, maar zijn reactie erop was ook alles behalve chique. Als je hem echt hardstikke leuk vindt, moet je ervoor gaan en zien waar het naartoe gaat. Maar pas goed op jezelf en laat niet over je heen lopen. Nog een laatste opmerking: je begint pas net met internetdaten, er lopen nog zovéél leuke mannen rond. Als dit niks is, betekent het niet dat je geen andere leuke, stoere, nuchtere en lieve man zult vinden.

Take care!
Nee, zij zou al weten hoe of wat en dat het alleen voor 'leuk' is. Had er vanavond nog even naar willen vragen maar het gaat niet door :( Mijn zoonje is ziek en die gaat voor. Heeft hij overigens alle begrip voor. Nu afgesproken voor vrijdag..hoop alleen dat ik oppas kan vinden...
@ Bibine Ik begin niet pas met internetdaten, dat doe ik al een tijd, maar met tussenposes. En zoveel smsjes stuurde ik hem niet, misschien 3 of 4 die avond, echt geen tientallen;)

Daarna ben ik daarmee opgehouden. Ik begrijp dat die fout bij mij ligt, aan de andere kant, hij stuurt echt helemaal NIKS liefs. Alleen wat zakelijke feiten. Ook al heb ik pas 1 date gehad, lijkt mij niet echt normaal of stuurt jouw favoman ook nog niks liefs over wat hij bijv van je vindt etc?

Liefs Madelief
Oké, ik had al een beeld in mn hoofd van Madelief die blondie plat smst

Euhmmm, wil je een eerlijk antwoord? Wij smsen niet, al verwacht ik vanavond wel een smsje Wij mailen héél veel en ook hele lieve dingen Flirterig, plagerig en lief. Maar dat deden wij na de eerste date echt nog niet hoor. Toen ging het over de dagelijkse dingetjes eigenlijk. Het is pas na onze plezierige nacht samen op date 3 dat we 'lief' mailen. Maar ja, ik denk dat we wat dat betreft al een stapje verder zijn dan jullie?
Heb jij je profiel eigenlijk nog online staan Rasa of ben je er eerst even klaar me?
Sms-en, mailen, faxen, het maakt mij niks uit, al stuurt hij maar IETS...
Goed nieuws!

Hij heeft me gebeld en we hebben het er over gehad. Hij begrijpt mij en ik begrijp hem ook. We gaan elkaar volgende week nog een keertje zien en dan zien we wel verder. Heb wel t idee dat het nu ok is, al was het begin niet goed. Mocht er op korte termijn weer wat zijn dan stop ik ermee, dan zij het zo. Wel wil ik voor mezelf er wat uithalen, ik red me al die tijd al zonder man dus moet niet meteen van slag raken bij zo n blonde god. Ik bedoel, hem veranderen kan en wil ik niet, mezelf een schop onder me kont geven echter wel.
@madelief: fijn dat jullie er over gepraat hebben hoop dat je je nu beter voelt. en natuurlijk gunnen ik het je.

ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud jullie zijn? ik ben zelf 30 en ik de jongens waar ik mee chat (dat zijn er nu nog 2) zijn allemaal toch wel wat jonger. aan de ene kant weet ik dat het wel bij me past (omdat ik zelf ook wel jonger overkom) aan de andere kant is het toch wel raar. 1 van die jongens woont nog in een studentenhuis en heeft net zijn 1e baan, terwijl ik al echt een jaar of 8 werk en huisje enzo heb. jongens van mijn leeftijd hebben vaak al kinderen enzo en daar vind ik mezelf (ookal ben ik 30) toch nog iets te jong van geest voor. ben gewoon benieuwd hoe dat bij jullie zit...
mia2101, hiero iemand van 25.
Ik ben 33 en mijn date 40.
Ik ben 38. En ja, Bibine, ik heb toch mijn profiel maar weer op actief gezet (stond op inactief sinds het datingavontuur met lauwe vent). Het bloed kruipt... Punt is dat ik wel even klaar ben met dat daten, maar nog steeds een leuke vent wil...
Misschien moeten we onze internetdates onderling is ruilen haha...wie weet past mijn blonde man wel bij jou Rasa en jouw lauwe vent bij weer een ander..hihi..
En ik ben 37 en mijn date 42 ;)

Gister wel uitgebereid op msn gesproken. Ook over zijn date zaterdag..voel me er al iets beter bij en probeer ook maar te denken als ze stiekem toch leuker is dan ik, heb ik pech. Zij heeft mee rmee dan ik, woot op fiestafstand, geen kinderen, niet nog in scheiding, etc. Begrijp best dat mijn 'situatie' niet makkelijk is voor hem. We zullen zien.

In ieder geval oppas voor vrijdag kunnen regelen. YES YES YES Hij heeft me ook mee gevraagd naar de verjaardag van zijn beste vriend over 2 weken.(groot feest schiJnbaar).da's dan wel weer een goed teken ;)

Rasa: je weet nooit wat je toch weer tegenkomt he? De volgende kan zomaar de juiste zijn...
Madelief je klinkt erg onderdanig .. pas op met blondie! Los daar van is het idd. irritant om als je een uur geen antwoord geeft daar weer een SMSje over te krijgen.
@ Aeolus Nou dan ken je me nog niet in het echt, ben juist niet onderdanig! Maar ik zal oppassen. En dat sms-en doe ik allang niet meer, 1 keer de fout mee ingegaan, of moet ik daar voor blijven straffen;)

Waarom moet ik oppassen met blondie denk je?

Wat ik wel ben is bang, ik ben al best n tijdje single.

Ik moet bijv geopereerd worden aan mijn onderkaak en lig daarna wel een week plat op bed. Ben bang dat hij dan naar een andere date gaat omdat ik dan ziek ben. (en een mega dikke wang heb)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven