Las Barettas Naranjas!
maandag 20 september 2010 om 08:54
ochtend volgens Murphy: we zijn al laat, Slof heeft een poepbroek als we weg willen en op school blijkt Poeks beker in haar tas te hebben gelekt, zodat haar tas, jas en broek onder de dixap zitten. Joepie
Pluspunt: jut en jul werkten verder goed mee.
koffie dan maar, zet 'm met name voor mezelf
maar jullie mogen ook een bakje
Pluspunt: jut en jul werkten verder goed mee.
koffie dan maar, zet 'm met name voor mezelf
maar jullie mogen ook een bakje
maandag 20 september 2010 om 09:11
Meld me weer terug. Weekend met ex-koor was bijzonder. Wel leuk (uren uit mijn hoofd hongaarse, franse, italiaanse, duitse, engelse liedjes staan zingen - amazing wat je allemaal kunt onthouden). Maar ook heftig. Een was aan leukemie overleden ( de moeder was er wel, en ik vroeg gelijk aan haar "En, waar is X?" Oeps). Gehandicapte kinderen, ongelukkige relaties, borstkanker (vrouw van mijn leeftijd), doodgeboren kindjes, stukgelopen huwelijken, het hield maar niet op. En als klap op de vuurpijl gingen we (per telefoon) nog een lied zingen voor een oud koorlid dat in een hospice ligt en nog maar een paar dagen te leven heeft. Een mooi weekend met een heftig zwart randje dus. Ik kwam ten slot eindelijk nog twee mensen tegen die alleen maar gelukkig waren en leuke verhalen te vertellen hadden.
Man vond het wel zwaar, maar alles was goed gegaan.
Man vond het wel zwaar, maar alles was goed gegaan.
maandag 20 september 2010 om 13:59
wat een heavy verhalen, Nitro. Dan prijs je je, ondanks alle ellende soms, meer dan gelukkig! wel fijn dat het, ondanks al het leed, toch ook gezellig was.
Zo, brug zit er nu echt in; zuslief heeft opgepast maar hoefde Poek niet alleen van school te halen, want ik was toch op tijd thuis. Hebben we nu collectief gedaan, net als de lunch en het terugbrengen. was gewoon wel even gezellig; zo vaak gebeurt dat niet.
Zo, brug zit er nu echt in; zuslief heeft opgepast maar hoefde Poek niet alleen van school te halen, want ik was toch op tijd thuis. Hebben we nu collectief gedaan, net als de lunch en het terugbrengen. was gewoon wel even gezellig; zo vaak gebeurt dat niet.
maandag 20 september 2010 om 14:22
maandag 20 september 2010 om 21:52
strijk al klaar Pammie?
Ik weet het, ik had beloofd dat we een keertje hier zouden gaan varen en het is er dit jaar (weer) niet van gekomen probleem is ook wel dat we niet met z'n allen in de boot kunnen (op z'n hoogst 6, max 7) en nu weet ik wel dat het toch nooit lukt om met z'n allen af te spreken, maar toch...
Ik weet dat Esmee ook niet zo'n liefhebber is van de sauna btw.
Misschien wel weer eens leuk om collectief iets af te spreken? als we nu een datum prikken moet het in het voorjaar toch wel een keer lukken, of ben ik nu iets te pessimistisch?
Ik weet het, ik had beloofd dat we een keertje hier zouden gaan varen en het is er dit jaar (weer) niet van gekomen probleem is ook wel dat we niet met z'n allen in de boot kunnen (op z'n hoogst 6, max 7) en nu weet ik wel dat het toch nooit lukt om met z'n allen af te spreken, maar toch...
Ik weet dat Esmee ook niet zo'n liefhebber is van de sauna btw.
Misschien wel weer eens leuk om collectief iets af te spreken? als we nu een datum prikken moet het in het voorjaar toch wel een keer lukken, of ben ik nu iets te pessimistisch?
maandag 20 september 2010 om 22:19
quote:sokje schreef op 20 september 2010 @ 14:22:
is het trouwens een idee om een keer met een aantal een Optimel-sauna-arrangement ergens te gaan doen? Ik heb inmiddels 270 euro aan punten en een dagarrangement kost er 35 (2 personen voor de prijs van 1) dus we kunnen op izhc wel wat doen.I am in! De altijd saaie en koude novembermaand lijkt me bijzonder geschikt voor een dagje sauna.
is het trouwens een idee om een keer met een aantal een Optimel-sauna-arrangement ergens te gaan doen? Ik heb inmiddels 270 euro aan punten en een dagarrangement kost er 35 (2 personen voor de prijs van 1) dus we kunnen op izhc wel wat doen.I am in! De altijd saaie en koude novembermaand lijkt me bijzonder geschikt voor een dagje sauna.
maandag 20 september 2010 om 22:21
maandag 20 september 2010 om 22:25
maandag 20 september 2010 om 22:35
Ik wil ook wel sauna-en, maar wacht met definitieve plannen even af hoe het hier gaat met flesjes en kolven enzo.
Pammie, tsssk, streberige en pusherige mama die je bent!
Ik heb gisteren een doucheschuim gebruikt waar ik vroeger altijd prima tegen kon, maar nu kennelijk niet meer. Resultaat: jeuk! Niet grappig. In het zwembad ben ik wel lekker afgekoeld, dat hielp.
Pammie, tsssk, streberige en pusherige mama die je bent!
Ik heb gisteren een doucheschuim gebruikt waar ik vroeger altijd prima tegen kon, maar nu kennelijk niet meer. Resultaat: jeuk! Niet grappig. In het zwembad ben ik wel lekker afgekoeld, dat hielp.
maandag 20 september 2010 om 22:52
Dat is balen Mif, dat je er ineens niet meer tegen kunt. Mijn leidinggevende heeft dat ook, nog niet zo lang geleden bevallen en nu ineens allerlei allergieën erbij.
Pushy mama, that's me. Dat jullie dat nog steeds niet door hadden zeg
Over pushy gesproken; Mini is vanavond alweer alleen gaan slapen. Brave meid
Ik heb met Kerst wel tijd geloof ik, jij niet dan? En hoezo weet je dat nu al?
Pushy mama, that's me. Dat jullie dat nog steeds niet door hadden zeg
Over pushy gesproken; Mini is vanavond alweer alleen gaan slapen. Brave meid
Ik heb met Kerst wel tijd geloof ik, jij niet dan? En hoezo weet je dat nu al?
maandag 20 september 2010 om 23:25
Moest even zoeken maar heb je topic ook gevonden hoor. Ik vond het al een beetje vreemd dat mannie uberhaupt nog in groep 1 zat, eerlijk gezegd. Maar voor de zomervakantie kreeg je het als een mededeling, neem ik aan? Bij Limoen was eigenlijk al vanaf halverwege het schooljaar, nog eerder geloof ik, sprake van dat ze door zou gaan naar groep 2, zo lang ze het sociaal emotioneel nog een beetje aankon. Want qua niveau was al snel duidelijk dat dat allemaal wel goed zat.
Best raar dat mannie's school zo strict aan die oktoberregeling vasthoudt. Naar het kind kijken lijkt me handiger.
Ik wil best een saunadate, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit nog in mijn blootje ergens kan verschijnen, er werd vandaag wel 2x aan mij gevraagd of ik zwanger ben, en dan niet vanwege mijn dementerende geheugen, maar gewoon omdat mijn buik veel te dik is geworden en mijn kleren daar nog niet op afgestemd zijn, boehoe
En dan moeten alle verjaar- en feestdagen nog komen.
Man heeft iets met de tv en computer gedaan, iets aan elkaar gekoppeld ofzo, we kijken nu uitzending gemist op de tv. Ik wil het allemaal niet weten, geloof ik, hoe het werkt.
Nitro, wat heftig zeg, al die verhalen.
Best raar dat mannie's school zo strict aan die oktoberregeling vasthoudt. Naar het kind kijken lijkt me handiger.
Ik wil best een saunadate, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit nog in mijn blootje ergens kan verschijnen, er werd vandaag wel 2x aan mij gevraagd of ik zwanger ben, en dan niet vanwege mijn dementerende geheugen, maar gewoon omdat mijn buik veel te dik is geworden en mijn kleren daar nog niet op afgestemd zijn, boehoe
En dan moeten alle verjaar- en feestdagen nog komen.
Man heeft iets met de tv en computer gedaan, iets aan elkaar gekoppeld ofzo, we kijken nu uitzending gemist op de tv. Ik wil het allemaal niet weten, geloof ik, hoe het werkt.
Nitro, wat heftig zeg, al die verhalen.
maandag 20 september 2010 om 23:39
Niet eens een mededeling, ik zag het op de klasselijst. En na al die jubelende oudergesprekken is het natuurlijk helemaal raar. Ik heb aan Mannie gevraagd wat hij van de werkjes van groep 2 vindt en hij vindt het allemaal makkie. Alleen de kralenplank niet. Ik neem aan dat hij de rest van zijn leven wel doorkomt zonder kralenplank
Maar goed. Ik vind het niet fair dat ik in discussie moet met de school over de groep waar hij in zit. Deze insteek is wat mij betreft totaal de omgekeerde wereld.
Van wanneer is Limoen ook alweer?
Maar goed. Ik vind het niet fair dat ik in discussie moet met de school over de groep waar hij in zit. Deze insteek is wat mij betreft totaal de omgekeerde wereld.
Van wanneer is Limoen ook alweer?
dinsdag 21 september 2010 om 15:09
Hier ook al rond die tijd een ventje met een nachtmerrie. Eigenlijk is hij nooit wakker 's nachts, maar nu had hij van een draak gedroomd. Gelukkig sliep hij na een knuffel en plas weer snel dus ik had niets te klagen.
Zo, even zitten na een dag vol rennen en vliegen. We hebben nog even een uurtje voordat Ot naar de gym moet.
Zo, even zitten na een dag vol rennen en vliegen. We hebben nog even een uurtje voordat Ot naar de gym moet.
dinsdag 21 september 2010 om 15:30
blijft raar verhaal, Pammie!
En Citro: dacht je dat ik er met mijn 10 kilo te veel (volgens mijn eigen norm, officieel zelfs 20) bloot erg appetijtelijk uitzie? Maar als ik zie wat er in een sauna rondlooopt, vind ik mezelf altijd reuze slank
btw: het heuglijke feit is daar: ik heb vandaag voor het eerst mijn rokje en laarzen aan! Ik kreeg direct complimenten van mijn collega's, altijd leuk.
zal vanavond kijken of er een appetijtelijke foto van te brouwen is.
En Citro: dacht je dat ik er met mijn 10 kilo te veel (volgens mijn eigen norm, officieel zelfs 20) bloot erg appetijtelijk uitzie? Maar als ik zie wat er in een sauna rondlooopt, vind ik mezelf altijd reuze slank
btw: het heuglijke feit is daar: ik heb vandaag voor het eerst mijn rokje en laarzen aan! Ik kreeg direct complimenten van mijn collega's, altijd leuk.
zal vanavond kijken of er een appetijtelijke foto van te brouwen is.
dinsdag 21 september 2010 om 19:57
dinsdag 21 september 2010 om 20:43
Het was meer mijn manier om te vertellen dat ik redelijk verdrietig was dat ik 2x op een dag dezelfde vraag kreeg Sok, ik weet natuurlijk wel dat mijn buik niet meer is wat het geweest is, maar ergens had ik nog de illusie dat het er best nog een beetje mee door kan in een aansluitend truitje, maar als je 2x op een dag de vraag krijgt of je misschien zwanger bent, dan is die illusie wel beheurlijk tenietgedaan
ja het is mijn eigen schuld hoor, lijnen heb ik nog nooit geprobeerd en ik wijn en chips vrolijk verder, maar toch..
maar goed, mochten er saunaplannen zijn, tegen die tijd ben ik wel weer over mijn buikencomplex heen hoor
groot gelijk pammie, hoofdpijn en alleenstaand is een goede reden voor friet halen en makkelijk doen
Wel stoer, rondleiding bij de mannen
Fijn Sok, dat rokje becomplimenteerd werd. Goede reden om nog meer rokjes te kopen
Heb mijn zorgen over nieuwe collega aan baas geuit. Baas geeft het nog een kans. We hebben duidelijk afspraken gemaakt over het tempo en de manier van inwerken (verwachtingen naar beneden bijstellen, ik verwacht, volgens hem, dat mensen nieuwe werkzaamheden op dezelfde manier oppakken als dat ik zou doen. Hmm..
ja het is mijn eigen schuld hoor, lijnen heb ik nog nooit geprobeerd en ik wijn en chips vrolijk verder, maar toch..
maar goed, mochten er saunaplannen zijn, tegen die tijd ben ik wel weer over mijn buikencomplex heen hoor
groot gelijk pammie, hoofdpijn en alleenstaand is een goede reden voor friet halen en makkelijk doen
Wel stoer, rondleiding bij de mannen
Fijn Sok, dat rokje becomplimenteerd werd. Goede reden om nog meer rokjes te kopen
Heb mijn zorgen over nieuwe collega aan baas geuit. Baas geeft het nog een kans. We hebben duidelijk afspraken gemaakt over het tempo en de manier van inwerken (verwachtingen naar beneden bijstellen, ik verwacht, volgens hem, dat mensen nieuwe werkzaamheden op dezelfde manier oppakken als dat ik zou doen. Hmm..
dinsdag 21 september 2010 om 20:57
leuk is anders, inderdaad, Citro, maar ook niet bepaald subtiel om zoiets te vragen. Ik zou er overigens ook verdrietig van zijn, Citro. Ik heb dan nog net het geluk dat mijn buik één van de weinige plekken is van mijn lijf waar het overtollige vet wel meevalt en de rest kan ik aardig verbloemen.
Toetje in bad, Pammie! maar je hebt groot gelijk van die friet.
Ik zou vanavond een avondvergadering hebben, maar die is afgelast vanwege afzeggingen. zó vervelend!
ga krantjes lezen en een slechte gewoonte vervolgen: wijn drinken door de weeks
Toetje in bad, Pammie! maar je hebt groot gelijk van die friet.
Ik zou vanavond een avondvergadering hebben, maar die is afgelast vanwege afzeggingen. zó vervelend!
ga krantjes lezen en een slechte gewoonte vervolgen: wijn drinken door de weeks