Good Luck!
woensdag 22 september 2010 om 15:35
Balen van de bugaboo.
ENKA, L lekker ondeugend dus? Schattig is dat ja (behalve het slaan natuurlijk). Veel zieke kindjes, T, Mini. Hier hoest en snottert B en A snottert ook maar verder gaat het nog goed.
Star, ik vond het dus doordat et 20 scholen lopen erg onoverzichtelijk. Staan ze bij een hok te kijken en alles krioelt door elkaar. Mss een tip: allemaal een rood (wit, geel wat dan ook) petje. Lekker duidelijk en omdat je boven op de bolletjes kijkt snel te zien.
Maar wel erg leuk!
Bakfiets nog niet geprobeerd vandaag . Nijhoff vond ik wat te optimistisch en school sloot qua ophaaltijd aan met de autrit dus tja... Ritje school op de bakfiets viel dus in het water. Maar man heeft ze vanmorgen wel op de bakfiets gebracht, ging goed
ENKA, L lekker ondeugend dus? Schattig is dat ja (behalve het slaan natuurlijk). Veel zieke kindjes, T, Mini. Hier hoest en snottert B en A snottert ook maar verder gaat het nog goed.
Star, ik vond het dus doordat et 20 scholen lopen erg onoverzichtelijk. Staan ze bij een hok te kijken en alles krioelt door elkaar. Mss een tip: allemaal een rood (wit, geel wat dan ook) petje. Lekker duidelijk en omdat je boven op de bolletjes kijkt snel te zien.
Maar wel erg leuk!
Bakfiets nog niet geprobeerd vandaag . Nijhoff vond ik wat te optimistisch en school sloot qua ophaaltijd aan met de autrit dus tja... Ritje school op de bakfiets viel dus in het water. Maar man heeft ze vanmorgen wel op de bakfiets gebracht, ging goed
woensdag 22 september 2010 om 15:46
woensdag 22 september 2010 om 19:47
quote:Star schreef op 22 september 2010 @ 19:22:
En ik ben al bijna uit mijn half jaar proeftijd
Dus Bam en Mal, jullie dienen je te gedragen.
Krijg je een half jaar proeftijd en is die waarschuwing dan weer weg?
Ik snap het systeem niet helemaal.
Ik ben in elk geval niet de eerste van onze groep én in goed gezelschap
Ik heb niet het idee dat het zin heeft om in protest te gaan
En ik ben al bijna uit mijn half jaar proeftijd
Dus Bam en Mal, jullie dienen je te gedragen.
Ik heb niet het idee dat het zin heeft om in protest te gaan
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 22 september 2010 om 20:00
quote:Maleficent schreef op 22 september 2010 @ 19:47:
[...]
Ik heb niet het idee dat het zin heeft om in protest te gaan [afbeelding]Ws staat half jaar, daarna vervalt ie.
[...]
Ik heb niet het idee dat het zin heeft om in protest te gaan [afbeelding]Ws staat half jaar, daarna vervalt ie.