Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Ze hebben iemand anders gevonden.. iemand met meer ervaring, die minder hoeft te leren en dus sneller in te werken is... Ik voel me echt rot nu... sorry voor mn egopost...
Oei Romo......dan ga je ervan uit dat je een baan hebt, moet je weer van voren af aan beginnen met solliciteren.

Ik weet hoe dat voelt en kan het niet anders beschrijven dan KUT.

Hopelijk kan je het redelijk snel weer naast je neer leggen en weer met frisse moed solliciteren op andere (nog veel leukere) banen.
Hallo forumdames,

hier even een bericht van mij.

Ik heb niet alles bijgelezen want dat is erg veel ;)!

@janine: wat ontzettend spannend zeg! De berichten nu zijn wel positief zoals ik lees toch. En mogelijk over 10 weken al! Wat gaat het dan snel! Ik weet nog dat wij volgens mij ongeveer tegelijk begonnen en dan ben je over 10 weken misschien al moeder van 2 meisjes!

Hier weer gewoon ongesteld geworden.... te vroeg deze keer dus die cyclus daar snap ik niks meer van. Was er echt chagie over maar heb nu besloten om de rest van dit jaar relaxed te blijven en 2011 te bombarderen om echt zwanger te worden ( mag natuurlijk ook eerder, GRAAG zelf ;)

Ik merk wel dat ik het idee heb dat iedereen om mij heen snel zwanger wordt, ook op dit forum, en ik niet. Een half jaar is nog helemaal niet lang maar soms maak ik me wel zorgen hoor.

Maar goed, genoeg ego-bericht.

Voor degene waarvan hun partners nog niet "om" zijn: wat is dat moeilijk he. Volgens mij ben ik een jaar geleden begonnen hier te schrijven omdat mijn vriendlief toen echt NIET wilde en ook niet kan zeggen of hij wel ooit wilde. Ik vond dat zo frustrerend en verdrietig. Mijn manier was om het op een gegeven moment best hard duidelijk te maken. Bijna m'n relatie op het spel maar ik denk dat deze ook verbroken was als we er niet uitgekomen waren. Het was dus niet een dreigement maar het speelde echt zo voor mij. Toen alles laten rusten en uiteindelijk is het goed gekomen. Heel goed zelfs want vriendlief wil nu ook echt HEEL graag (jippie, jippie).

Nou tot zover weer!

tot een volgende keer!

xmoimoi
@Janine

10 weken??? Djees, dat is al snel. Fijn van je collega's en jammer van je ietwat contactgestoorde baas...

@Assie

Ik heb me heel naiëf afgesloten van de hele kinderopvang wordt duurder-discussie.Het zal wel, denk ik dan. Maar voor jouw vent is het misschien wel een issue.

@Romo

Ach lieverd. Wat een K#tnieuws. En dan niet eens even bellen! Grrrr... Wat ontzettend balen. Knuffel voor jou

@Moimoi

Jeeuh, een berichtje van jou! Goed om te lezen dat het goed gaat en dat je de focus op 2011 (eerder mag) legt.

Enne even om te relativeren: in mijn omgeving zijn een hele goede vriendin en mijn zus respectievelijk sinds april en sinds juni bezig. Ze zijn beiden nog niet zwanger. Houd je vast aan de gemiddelde cijfers en kansberekeningen, want dit topic is niet representatief. Het is je gegund meid!
@frutje: dankje voor je reactie! Is fijn wanneer een ander zegt dat het nog helemaal niet zorgwekkend lang is een half jaar. Ik weet het zelf ook wel maar toch..... ach iedereen hier zal het wel begrijpen denk ik.

Ik ben btw wel aan het temperaturen maar haal daar nog niet zo heel veel uit. Wel een temperatuurverhoging maar volgens mij klopte die niet met de eisprong...

Ik merk ook dat ik in het weekend later temperatuur (moet toch een beetje uitslapen) en dat dat ook al uitmaakt. Deze maand maar eens wat strikter zijn haha.
@ Assie: Ja, dat is denk ik t enige woord er voor... dankje voor je steun en idd vol moed naar een volgende sollicitatie... blijft spannend!! Ik had hier al een slecht voorgevoel over.. kennelijk zegt dat toch wel iets...

@ Frutje: Dankjewel, lief!! Nee, weet je wat t erge is... ik was eigenlijk net van plan om zelf te bellen (mede dankzij jullie...) en toen kreeg ik een mailtje.. moet je nagaan... ze nemen niet eens even de moeite om te bellen...

@ Moimoi: moet je nagaan hoe snel je vriend dan uiteindelijk wel om is! Het blijft spannend voor jou, k blijf duimen dat je snel zwanger bent!! Net als voor de andere dames natuurlijk..

Voel me behoorlijk verdrietig nog steeds... gelukkig komt Romoman zo thuis, had m natuurlijk wel al ff gebeld maar zal blij zijn als hij er is!
Oh, Romo... Wat balen zeg! En wat slordig van het bedrijf dat ze je niet even zelf hebben gebeld!
@ Romo, even snel vanaf mijn telefoon: wat ontzettend K** voor je! het is ook wel ontzettend zwak (om het zo maar even uit te drukken) dat ze niet eens de moeite nemen om je even persoonlijk te vertellen hoe, wat en waarom... Laat Romoman je maar troosten, en dan vol goede moed gaan solliciteren.

Ik zit nu in de trein naar huis, supermoe, maar het was wel een interessante dag en mijn presentatie ging ook goed. Goed, fijne avond allemaal!
@Romo: zwaar k*t inderdaad! Dat ze niet eens even bellen, raar hoor! Zeker als je er een aantal dagen hebt meegelopen, ze kennen je dan toch? Succes met die andere sollicitatie.

Ben het even kwijt, maar zit je dan nu zonder baan? Of werk je wel nog bij dat bedrijf? Moet je daar weg? (sorry hoor, soms vind ik het nogal lastig om van iedereen alles te onthouden)

@Pauley: mooi dat je een goeie dag had! Geniet van het kleine beetje avond dat je nog over hebt!

@moimoi: Wat heerlijk dat jouw vriend zo als een blad aan de boom is omgedraaid!

@Springstof: daar is een remedie voor: vraag hem ten huwelijk! Dan kun je er in ieder geval vaart achter zetten

@alle lieve bezorgde meiden: het is hard werken (maar dat doen we allemaal neem ik aan...) maar ik pas wel goed op mezelf hoor! Vandaag weer heerlijk 2 uur door de avondzon gewielrend, da's zo genieten!

Hoe het met die kinderopvang gaan zijn weet ik ook niet... Ben wel echt benieuwd hoe we dat financieel gaan doen. Maar ja, als het andere mensen met een slechtere baan lukt, dan moet het ons ook wel lukken, denk ik altijd maar. Dan maar minder luxe. Liever een kindje! Of twee.
Janine, fijn dat je meiden het goed doen! Ga je nu dan met 28 weken het ziekenhuis in en dan halen ze de meiden 3/4 weken later? Met 32 weken hebben kindjes al zo'n enorm grote kans dat ze er ook niets aan overhouden later, dan ben je echt al een eind op weg, hoor. Komt wel snel dichterbij zo, he? Leuk hoor! Maar maak je niet te druk, pas zei iemand heel nuchter tegen mij: mocht je kindje nu komen en je hebt iets nog niet op orde, dan komt het wel. Je kindje mag dan toch nog niet mee naar huis. Helemaal waar. Het is belangrijk dat je ook een beetje rust houdt.
Dankjewel meiden voor jullie lieve woorden, dat doet me goed!!! Romoman is ook heeeel lief voor me en we zijn gelijk alweer op zoek gegaan naar nieuwe functies en k voel me al weer een stuk beter!!

( Ivm herkenbaarheid toch even weggehaald :-) )

Nogmaals dank jullie wel en slaap lekker!!
Rammelaars!

Hier nog even een bericht van de bijna-bruid. Alles nog steeds onder controle hier geloof ik. Vannacht heerlijk geslapen (snap ik niks van normaal ben ik een slechte slaper in tijden van stress) en gister nog van het lekkere weer genoten dmv BBQ. Ik merk nu dat het toch wel spannend wordt nu hoor. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik, oooh het is al bijna! Wat je vroeger had met sinterklaas en je verjaardag.

Vandaag moeten Pman en ik nog wat dingen regelen. Morgen moet ik nog naar een familieverjaardag en komen eind van de middag de ceremo en getuige. Denk dat we s avonds gezellig samen nog even wat moed in gaan drinken Uiteraard met mate....

Leuk dat jullie zo meegeleefd hebben. Ik denk niet dat ik voor zaterdag nog hier kom. Ik ga mijn best doen om zondag een fotootje te sturen. Heel verslag gaat hem denk ik niet worden, moet pakken en daarna maandag heul vroeg op.

Bedankt allemaal en tot half oktober!
@ Pipo: meid, heel veel plezier, geluk en al het positieve wat je een (bijna)bruid kunt wensen!! Ik hoop dat jullie een super dag hebben!!

@ Springstof: herkenbaar, hoor, dat soort emo-buien. En ik ben het met Frut eens dat je je niet hoeft te schamen, want het zijn jouw zorgen en niet die van een ander. En dus mag je je er zo rot over voelen als je zelf wilt.

Wat de Boef-Bus betreft: er komen geloof ik wel meer mensen uit Utrecht, maar die stappen dan hier bij mij als eerste in en dan rijden we samen heel NL door om de rest op te halen. Anders zit ik veel te lang in m'n ongezellige eentje achter het stuur... .

@ Janine: ik word helemaal warm van je berichtje, geweldig dat je er zo'n positief gevoel over hebt. Ik kan het me ook helemaal voorstellen: het enige voorstelbare scenario is dat het gewoon goed gaat, dus ja, daar ga je dan ook vanuit! Dat het over 10 weken al zover is is inderdaad wel erg spannend, wat ging het ineens snel.

@ Orchis: jezus, jij bent ookal zo'n knapperd! Mooie foto's hoor. Als ik dat zie denk ik "ik wil ook weer mooie lange haren..."

@ Assie: wat betreft het 'plan van aanpak' richting Assieman: ik heb pasgeleden "Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus" gelezen (jaja, ik weet het, populair wetenschappelijk geneuzel, maar... toch erg vermakelijk ) en daarin staat dat het het allerbeste werkt als je steeds tegen je kerel blijft zeggen hoe JIJ je bij een bepaalde situatie voelt. En dat dan wel steeds blijven herhalen, want anders blijft het inderdaad niet hangen . En een goede emo-bui op z'n tijd schijnt ook indruk te maken, dus hou je vooral niet in!

@ Pauley: Je ouders hebben het ontmoedigd dat jij en Pauley-man kinderen krijgen vanwege zijn genen?!?! Bizar... hoe kunnen ouders hun eigen kind nu toch dat gevoel geven....

Er schiet me in deze context iets te binnen, wat er verder niet heel veel mee te maken heeft ofzo, maar een tante in mijn eigen familie heeft eens gezegd dat ze zich dood zou schamen als ze met een gehandicapt (klein)kind de straat op zou moeten. Ik kon m'n oren gewoon niet geloven en heb meteen gezegd dat we beter op een ander ondewerp over konden gaan, omdat het feestje er anders niet gezelliger op zou worden. Om maar even aan te geven hoe belachelijk ik zoiets vind. Alsof je alleen kunt houden van een perfect gezond kind of zoiets, ongelofelijk dat mensen dit soort dingen hardop uitspreken.

Sorry, ik wil trouwens niks verkeerds zeggen over je ouders ofzo, maar ik vind zo'n uitspraak nogal wat. Of speelt er bij jullie meer mee (bijv. dat je ouders je vriend niet zo graag mogen of zoiets)??

@ Verkademeisje: ja, wat een gedoe met die kinderopvang. En wat fijn dat je schoonouders ineens te hulp willen schieten. Ik kan me er nu ook af en toe al zorgen over maken, hier 'in the city' zijn de wachtlijsten langer dan een jaar, dus wat moet je dan, als je allebei weer moet gaan werken en je hebt geen familie in de buurt?? En dan die plannen van het kabinet, pfffff, riepen ze jaren geleden dat 'het moderne gezin' het doel was, en dan gooien ze de boel weer om op het moment dat ze iedereen zover hebben! Grrrrr....

@ Romo: welkom bij de puistjes-club . Toen ik met de pil stopte kreeg ik er ook ineens heel veel last van. Daarna met de spiraal werd het weer wat minder, maar nu... die hele zwangerschap heeft alle pukkelhormonen weer op scherp gezet, je wilt niet weten hoe ik er op dit moment uitzie! Maar... het is voor een goed doel, dus ik probeer er niet te mutserig over te doen (al voel ik me momenteel niet echt Miss Perzikhuidje...).

Ben ik nog iemand vergeten? Pff, er wordt ook zoveel geschreven. Dames, ik begin een buikje te ontwaren! Ik weet het zeker, dit is geen "ik heb vandaag veel gegeten"-buikje meer! Een vreemde gewaarwording, moet ik zeggen... Nog 5 weekjes en dan weten we (hopelijk) wat het wordt!
Lieve meiden

eerst

@Pipo

Geniet, geniet, geniet! Het wordt jullie dag! En het is bijna zover. En een foto móet .

@nukje

Yes, een buikje! En over vijf weken dus de 20 wekenecho? Spannend hoor. Jullie willen weten wat het wordt?

Ik heb vannacht wat minder geslapen dan Pipo hihi. Veel gedroomd. Vandaag heb ik namelijk mijn laatste werkdag bij mijn huidige werk. En das toch wel een beetje raar en spannend. Ben helaas niet helemaal fit (ook nog een beteje van de verkoudheid) en een beetje bang dat ik het niet droog houd bij de borrel. We zullen zien...
@ Pipo: Spannend, spannend, spannend!! Pipo gaat bijna trouwennn!! Heeel erg veel plezier, ga er heerlijk van genieten en hier nog iemand die heeeel benieuwd is naar een fotootje!! We zullen je een paar weken gaan missen hier!!

@ Frutje: Heeel erg veel succes vandaag!! Heb je er lang gewerkt?! Spannend ook hoor, zo'n dag!! Hoop dat je je een beetje fit genoeg voelt!!

@ Nukje: Bedankt... , het wordt geloof ik nu ieeets minder even haha maar ik juich niet te vroeg want voor ik t weet zit er ergens weer een... Tja, tis voor t goeie doel uiteindelijk!! Ben ook benieuwd of jullie willen weten of t een jongen of meisje wordt?

@ Pauley: Thanks voor je steun nogmaals en mooi dat je presentatie goed ging!!

@ Orchis: Ook jij nogmaals bedankt! Ik werkte nog niet voor dat bedrijf, maar ze kennen me daar inderdaad wel en hadden echt flink door laten schemeren dat t goed zat. Ik zou wel veel moeten gaan leren, maar dat zagen ze wel zitten. Maar nu hebben ze toch kennelijk iemand anders... Wat lekker trouwens dat je zo aan t wielrennen bent! Lijkt me heerlijk!

@ Verkademeisje: Dankjewel :-) ik vind dat ook nog steeds het rare van het verhaal.. ze wisten dit echt al langer en nemen gewoon totaal niet de moeite om mij te bellen...
@Romo

Het blijft balen zeg. Fijn dat je er met Romoman goed over hebt kunnen babbelen. Schouders eronder en gáán!

Ik heb 4,5 jaar hier gewerkt. Ben er als junior begonnen, het is/was mijn eerste echte baan. Dus ik vind het bestwel wat dat ik nu wegga.
@ Frutje: Dat kan ik me voorstellen, das best een tijd!! Succes nogmaals vandaag!!
@frutje: sterkte met afscheid nemen! Het is best apart om ergens weg te gaan waar je al een lange tijd zit. Ik heb ook 5,5 jaar ergens gewerkt (was de eerste werknemer en toen gegroeid naar 7)... en tijdens afscheid barstte mijn ex baas in tranen uit. We hadden ook een ijzersterke band met zijn twee. Dus ik wens je veel succes met het afscheid en geniet van je korte vakantie!

@pipo: goed dat je goed slaapt.. de spannende dag komt nu wel heul dichtbij.. tadatadatatatata....!!! we zijn benieuwd naar de foto's!!

@romo: balen, balen en balen.. maar misschien had het zo moeten zijn en komt er binnenkort een superleuke baan in je vizier..

@nukje: een buikje.. jeuh... leuk he. Ik zag gisteren de foto's van mij nog .. toen ik 16 weken was begon ik te groeien, en das echt leuk! geniet ervan!

@VK: ja, babyopvang.. bah, dat geregel allemaal.. mijn schoonmoeder heeft al aangegeven dat ze tijdelijk 3 dagen wil oppassen mocht het niet kunnen...

en ik voel de kindjes heel goed.. zo lief
@ Frutje: Geniet van je laatste dag! Tenminste, ik ga er vanuit dat je collega's vast iets leuks hebben bedacht om afscheid van je te nemen .

@ Janine: Jij loopt zo'n 6 tot 8 weken op mij voor, dus ik kan mooi volgen wat mij allemaal te wachten staat de komende tijd. Het lijkt me ook zo bijzonder als je je eigen kind(eren) gaat voelen! Ik bedacht me vandaag ook ineens dat mijn eerste trimester nu al gewoon voorbij is . Wat gaat het snel...

Zeg, even compleet off-topic, maar: kijkt iemand van jullie naar The Voice? Ik moet zeggen dat ik helemaal was afgeknapt op al die talentenjachten met al die kweelende tieners, maar nu zag ik afgelopen vrijdag de auditie van Ben Saunders bij the Voice en ik vind hem ZO goed! Als hij de winnaar niet wordt weet ik het ook niet meer...! Sorry, trivialiteiten moeten ook af en toe tussendoor .
Jaa Nukje!! Hij is zoooo goed, wow!! En het mooie vind ik dat hij er echt helemaal niet mee te koop loopt zoals sommige anderen, het gaat m zo makkelijk af!

Eerste trimester al voorbij... dat gaat best snel!!
Ik breek even in, ik heb eigenlijk een vraag hoe voelt dat nou rammlende eierstokken? Wat zijn de kenmerken?
Hoi allemaal!

@Nukje, wat leuk, je begint een buikje te krijgen! Jeetje, ben je al in je tweede trimester? Wat gaat dat snel zeg! En nee, ik kijk niet naar The Voice...

@Pipo: Going to the chapel and you're, gonne get ma-ha-ha-ried! Alvast heel erg veel plezier op je trouwdag! Geniet er met volle teugen van!

@Frutje: Wow, lijkt me best zwaar ja, zo afscheid nemen bij je eerste baan, 4,5 jaar is best een hele tijd! Maar dan wel even vakantie en dan beginnen aan een nieuwe baan! Da's toch ook heel spannend?

Ik heb trouwens iedereen een mailtje gestuurd, wat meer info over mij en Pauley-man, en de reactie van mijn ouders... Ik wilde het liever niet allemaal op een openbaar forum zetten...

Verder niets te melden, ben nog steeds moe en ga strakjes lekker koffie drinken met een vriendinnetje die hier ook in het gebouw werkt.
Hallo dames

Hier spreekt gieter Frutje. Het is dweilen met de kraan open... Ze hadden bij de lunch al een leuke en lieve verrassing voor me (niet te veel details wegens herkenbaarheid) en sindsdien kan ik niet meer ophouden met janken. Djees wat ben ik hier toch slecht in... En de avond moet nog beginnen!

zucht
Hi, ik meld me weer even! Met mij gaat alles goed (ik geloof dat Romorantin naar de zwangeren vroeg), hoewel het lichamelijk nu wel steeds zwaarder wordt. 's Avonds ben ik bekaf en ga ik vroeg naar bed! Ik ben inmiddels in het derde trimester aanbeland, dus wat mij betreft kan het aftellen beginnen.

We zijn eindelijk volop bezig met de babykamer. Als binnenkort ook de vloer er ligt kunnen we de meubeltjes plaatsen! Verder ga ik naar een zwangerschapscursus waar ook alle andere meiden voor het eerst zwanger zijn, dus da's wel leuk. Tja, en ondanks dat ik er heel erg naar uitkijk om ons kleintje in m'n armen te sluiten, probeer ik bewust nog zoveel mogelijk te genieten van het leventje-met-z'n-tweetjes. Ongetwijfeld zal het best wel wennen zijn als er zo'n afhankelijk hummeltje bij komt, ik hoop maar dat alles goed gaat en dat we goede ouders zullen zijn
Zo en nu even inhaken op wat er allemaal geschreven is:

@Pipo, die laatste weken zijn echt voorbij gevlogen, he? Ik wil je alvast een hele fantastische, romantische huwelijksdag wensen, met hopelijk veel zonnestralen. En zenuwen horen erbij hoor, is helemaal niet erg .

@Verkademeisje, wat een heerlijk spontane reactie van je schoonouders dat ze zomaar aanbieden om op te passen. Lijkt me een hele zorg minder! En ik benijd je hoor; mijn schoonouders wonen in het buitenland en mijn eigen moeder woont veels te ver weg.

@Nukje, een buikje? Wacht maar tot na week 20, vanaf dan gaat je buik pas echt snel groeien! Heb je eigenlijk een voorkeur voor een jongetje of een meisje?

@Frutje: sterkte met je laatste werkdag! Na 4,5 jaar is dat best een emotionele gebeurtenis. Wanneer kon je nou beginnen met je nieuwe baan?

@Janine, pfff wat heftig dat je kindjes al over 10 weken gehaald worden. Maar de specialisten weten vast wat ze doen, dit zal ongetwijfeld de veiligste oplossing zijn. Ik denk dat je dan nog eerder gaat "bevallen" dan ik! Mijn tweelingzus en ik zijn trouwens met ongeveer 33-34 weken geboren, op natuurlijke wijze, en we hebben er niks aan overgehouden. Weet je al hoe je de babykamer gaat inrichten?

@Romorantin, ik sluit me helemaal aan bij bijv. Pauley en Orchis: be-la-che-lijk en laf dat dat bedrijf je niet even mondeling een toelichting heeft gegeven! Heb je nog andere sollicitaties lopen? Ik duim in ieder geval voor je dat je snel succes hebt!

@moimoi: wat goed dat je je ongesteldheid zo relaxed opneemt. Op naar de volgende ronde maar weer dus :-). Gebruik je ook ovulatietesten? En wat geweldig voor je dat je vriend ook zo graag wil, dat kan helaas niet iedereen zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven