Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Nou t gaat echt keigoed met mn nagellakdieet, not.

Catrice

Poison Me, Poisen You;

Catrice

From Dusk to Dawn

En Collistar;

Melanzana Glitter

Glitter, je weet wat ik ga zeggen denk ik

Mooi die van Collistar

Fijn dat de tandarts meeviel Vero, en ja toch echt Seche kopen ;-|
quote:indigoblue schreef op 22 september 2010 @ 09:42:

Zwup, ben benieuwd naar de laarzen als je ze binnen hebt. Ik ben op mega-enorm-alles-wat-met-geld-te-maken-heeftdieet Kan gelukkig wel aan het werk, maar met 0 uren contract dus krijg pas eind november loon.

Het duurt nog een week of 6 denk ik. Maar tegen die tijd kom ik het melden

Wat fijn dat je aan het werk bent! Wat heb je gevonden?

Grrr....uitbetalen duurt zo lang als je begint met een 0 uren contract Ik was eind maart begonnen en kreeg eind juni voor het eerst geld

Glitter, mooie kleurtjes heb je gekocht! Zolang ze goedkoop zijn hoeft het dieet toch niet heel streng te zijn?

Vero, ik zou toch de seche kopen. Nailpolish fashion heeft ze en is een goede webshop. Er hebben hier al meer mensen van het topic besteld. Goede service en levert snel. Het is hier niet in de winkel te krijgen voor zo ver ik weet.

Winter, wat lief de lakjes voor je vriendin! Heb je al een 2e kunnen kiezen?
Glitter, ik vind vooral de eerste heel mooi!!!!
O sorry, ik las erover heen Indigo

Fijn dat je aan het werk kunt, 0 uren contract is niet zo leuk.

Maar wie weet wat hier nog uit rolt!
Zwup, ik zit nu op hun website en heb jouw hulp nodig, ben je er???
Ik heb seche vite besteld plus 1 lakje (lijkt op het beeldscherm een nude tint, hoop maar dat het in het echt ook mooi is!) en moet nu beantwoorden hoe ik het wil ontvangen. TNT, DHL. Of brievenbuspost t/m 3 lakjes op eigen risico. Krijgen ze je bestelling echt door de brievenbus??????? Heel? Wat kies jij altijd?
Ik heb een brievenbus in de voordeur en daar past colorclub in ieder geval niet door. China Glaze ook niet. Maar dat droppen ze dan bij mn buurman.
Ja, ik ben er!

Gewoon voor de 2 euro brievenbus kiezen.

Ik had idd ook color club van ze besteld en ik kon mijn pakje gewoon op het postkantoor ophalen
Oooh glitterzzzzz

Ik wilde laatst ook From Dusk to Dawn, maar die lijkt zo erg op Lost in Mud (of zoiets) en die heb ik al, dus maar laten liggen (knap hè? )

[werk geleuter verwijderd ]
Ik had er te lang over gedaan, maar inmiddels opnieuw begonnen en seche vite besteld plus deze:

Oh Indigo, dat klinkt goed!

Heb je al een beetje een idee hoeveel je kunt gaan werken?

Ik vind je paarse trouwens super mooi Glitter
Ziet er goed uit Vero!

Heb je voor de brievenbuspost gekozen?
Ja, nog bedankt voor het advies! Ben benieuwd hoelang het duurt en of het heel aankomt hihi.

Nu even mijn grijs verwijderen. Morgen maar weer een kale dag...
hee dames,

Even een vraagje. Hebben jullie ook als jullie een tijd lang nagellak gebruiken dat je nagels minder worden? Ik heb nu weer een tijdje elke dag nagellak op en ik merk dat me nagels dan sneller splijten en makkelijker breken. Hoe lossen jullie dat op?
Het zal er denk ik vrijdag of zaterdag zijn Vero (als alles op voorraad is natuurlijk)

Balletje, ik heb idd ook periodes dat mijn nagels zo stom doen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet waar dat nou van komt. Heb nu al een tijdje elke dag lak op en het is beter dan dat het ervoor was toen ik geen lak had.
hhhmm wat heerlijk hahaha! Ik wil eigenlijks wel weer lakken maar ja als ze nu zo slecht zijn denk ik dat ik toch maar even wacht
Vijl ze anders een keer goed kort. Waarschijnlijk ben je dan alle scheuren kwijt en doe dan een beetje nagelverharder of iets verzorgends voor je nagel. Er komt hier vast iemand roepen wat dat dan is
Heb ze nu inderdaad ook maar kort. Maar ik vind het zo jammer *snik snik* Ik zag trouwens dat het merk essence binnenkort met nieuwe leuke dingen komt voor de nagels!
@Indigo, klinkt in ieder geval goed het werk, en ach 0uren contract is misschien niet heel handig, maar je bent wel binnen dus mogelijk zicht op wat anders???

Heb die Dusk to Dawn gekocht om te proberen (dat kan tenminste met die catrice prijzen) omdat er hier zo vaak gezegd werd, kies een nude, nou die had ik niet. Nu is dit ook niet zo nude, maar het komt in de richting.

Ik krijg niet echt slappe nagels, nu had ik die al niet, maar ik ben wel lomp, dus mep er regelmatig 1 af. Wel merk ik dat bij overgangen van winter naar lente en van hersft naar winter mn nagels makkelijker splijten. Mn moeder heeft dat ook en dr helpt weinig aan, tenminste ik heb nog niets gevonden wat werkt.
Waar Balletje

(ik bedoel waar zag je dat?)
quote:balletje schreef op 22 september 2010 @ 21:19:

hee dames,

Even een vraagje. Hebben jullie ook als jullie een tijd lang nagellak gebruiken dat je nagels minder worden? Ik heb nu weer een tijdje elke dag nagellak op en ik merk dat me nagels dan sneller splijten en makkelijker breken. Hoe lossen jullie dat op?gebruik dan een remover zonder aceton, zachter voor je nagels. Mijn nagels zijn meestal mooier als ik ze lak, dat beschermt ze extra. Ik gebruik een basecoat waar nagelverharder inzit, misschien dat dat ook helpt?
Fijn dat je ook veel ervaring op kan doen Indigo, en bij je oude werkgever geeft ook wel een goed gevoel dacht ik, zijn ze in ieder geval wel tevreden over je.

Die essence spulletjes liggen toch allemaal al in de winkel?

Ik zag tenminste een hele lijn voor je teennagels, en ook allemaal spulletjes om steentjes op je nagels te plakken zoals een soort pincet e.d. en nagellijm etc.

Veronique, ik heb ook "al" 2 keer daar besteld en ook gekozen voor brievenbuspost en het is beide keren prima aangekomen

Ik ga straks eens rommelen in mijn kleurtjes en een lakje uitzoeken, ga er vanavond een nieuw kleurtje opdoen.
Goedemorgen trouwens
Oh hier bij ons zijn ze nog druk met het assortiment aan te passen. Misschien ligt het aan de woonplaats whahaha.... (hoog in het noorden)

Op internet had ik dat gezien. Ze krijgen ook van de konad nail stamp art. Nou heb ik dat al maar misschien voor nieuwe plaatjes erbij?!

Ik gebruik altijd al een nagellakremover zonder aceton. Nou ja misschien moet ik ze dus nu wel gaan lakken. Ik probeer het gewoon uit. Heb wel weer zin aan een french manicure

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven