Pas getrouwd.

22-09-2010 23:31 148 berichten
Beste medeforummeressen,

Ik, of ik moet natuurlijk tegenwoordig zeggen, wij, wij zijn pas getrouwd.

Mijn meneer en ik.

Eindelijk.

Maar ja.

Dit is mijn, en gelukkig ook zijn, eerste keer.

Ik voel me een beetje als een pas bevallen moeder.

Onwennig over de rol die ze toebedeeld heeft gekregen.

Hoe vind jij dat ik me voortaan moet gedragen?

Heb jij, evt als ervaringsdeskundige, gouden tips voor me?

En om te beginnen met een dilemma dat door mijn hoofd spookt:

Is het dan nu de tijd om het haar te kortwieken en mijn hakken aan de wilgen te hangen..?
Alle reacties Link kopieren
Praat niet zo raar jij
Gefeliciteerd!!

Ik ben geen ervaringsdeskundige maar je haar kortwieken en je hakken aan de wilgen hangen, lijkt me een heel goed idee.

Verder goed het huishouden doen, zorgen dat zijn pantoffels klaar staan als hij uit zijn werk komt en dat zijn prakkie klaar is om opgeschept te worden.
Van harte proficiat!

Getrouwd zijn is leuk, bouw je pensioen op zonder een zak te hoeven doen
Ja, dat vind ik echt.
Gewoon scheiden, dan ben je weer jezelf.
Ik ben komende maandag 19 jaar getrouwd, mag mezelf dus wel een ervaringsdeskundige noemen.

En ik heb nog steeds lang haar (al is dat wel kort geweest tussendoor ;) ) en heb vandaag weer laarzen met 10cm hak gekocht!

Ergo: blijf gewoon jezelf!
Wil je best tips geven maar die zijn dan uit mijn fantasie ontsproten. In huize Julus hebben er nog geen weddingbells gebeld.

Een ding; je kunt die arme man niet je lange haren afpakken, want waaraan moet ie anders trekken tijdens de wekelijkse beurt?
En elke zondagavond een sexy geval aan trekken om hem compleet tevreden te houden.

En gefeliciteerd.
Kijk of je een reserve sleuteltje kan krijgen van die ketting zodat jij toch een keer weg kan van het aanrecht om lekkere dingetjes voor hem te halen.

Tis een risico, ik weet het. Maar hey, hij is niet voor niks met je getrouwd!
Ja, dat vind ik echt.
Btw die grote onderbroeken kan je heel goed bij de Wibra of Zeeman kopen, hoef je gelijk niet meer te zeggen dat je hoofdpijn hebt.
Gefeliciteerd! naast je haar kort wieken en je hoge hakken aan de wilgen hangen kun je ook nog 20 kilo knuffelspek aankomen om het plaatje compleet te maken
Oh, en wékelijkse beurt. Ik mag dus niet te toeschietelijk zijn. Behalve dan met pantoffels.
quote:Madhe schreef op 22 september 2010 @ 23:34:

En elke zondagavond een sexy geval aan trekken om hem compleet tevreden te houden.

Welnee!!

Naast hem op de bank gaan zitten en alle wedstrijden meekijken die Studio Sport uitzendt!

Ook mijn felicitaties
en lekker in je huispak naast hem op de bank.

(wel met kortgeknipt praktisch kapsel graag)
Zéker je haar kortwieken en natuurlijk laten verven in een kekke kopertint. Hakken is helemáál not done natuurlijk en heb je al wel een abo op Libelle aangevraagd?

Hoe wil je anders op de hoogte blijven van de nieuwste trends in servetringen en borduurpatronen?!
The time is now
En scheren is no done, driekwart broek gewenst, etc etc.
beertjespyama al aangeschaft?
Maar zonder dollen dames.

Jullie geven mijn tips over dingen die hij allemaal doet.

Hij is de prinsgemaal van het aanrecht.

Oh wacht. Dan kan ik in ieder geval wel aan mijn knuffelspek opbouwen werken.
quote:zusenzoo schreef op 22 september 2010 @ 23:35:

Btw die grote onderbroeken kan je heel goed bij de Wibra of Zeeman kopen, hoef je gelijk niet meer te zeggen dat je hoofdpijn hebt.En voor zon- en feestdagen is een goeie correctieslip natuurlijk onmisbaar.
The time is now
Zeg, ik heb ook een kortgeknipt kapsel!

Maar ik zie er wel lekker uit
Ja, dat vind ik echt.
Ik mag toch hopen dat je je baan hebt opgezegd. Werken is geen optie meer. Vergeet je na het eten (en de afwas) geen koffie voor hem te zetten? 2 klontjes en een scheutje melk.
Ik mag toch hopen dat je je baan hebt opgezegd. Werken is geen optie meer. Vergeet je na het eten (en de afwas) geen koffie voor hem te zetten? 2 klontjes en een scheutje melk.
quote:Saaar schreef op 22 september 2010 @ 23:39:

Zeg, ik heb ook een kortgeknipt kapsel!

Maar ik zie er wel lekker uit Weet ik toch, hot mama!
The time is now
Damn. met een kopertint in het haar kan ik hem ook al niet verrassen.

Die kreeg ik nl mee met geboorte.

Zien jullie nou hoe moeilijk het voor me is?

Oh, ik kan inderdaad ook mijn kopertinterig beenhaar laten staan in de plaats.
quote:juliaana schreef op 22 september 2010 @ 23:37:

[...]

Welnee!!

Naast hem op de bank gaan zitten en alle wedstrijden meekijken die Studio Sport uitzendt!

Ook mijn felicitatiesNou weet ik waarom mijn huwelijk ooit sneuvelde. Ik lag daar klaar op zondag, hij waarschijnlijk op zaterdag dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven