Pas getrouwd.
woensdag 22 september 2010 om 23:31
Beste medeforummeressen,
Ik, of ik moet natuurlijk tegenwoordig zeggen, wij, wij zijn pas getrouwd.
Mijn meneer en ik.
Eindelijk.
Maar ja.
Dit is mijn, en gelukkig ook zijn, eerste keer.
Ik voel me een beetje als een pas bevallen moeder.
Onwennig over de rol die ze toebedeeld heeft gekregen.
Hoe vind jij dat ik me voortaan moet gedragen?
Heb jij, evt als ervaringsdeskundige, gouden tips voor me?
En om te beginnen met een dilemma dat door mijn hoofd spookt:
Is het dan nu de tijd om het haar te kortwieken en mijn hakken aan de wilgen te hangen..?
Ik, of ik moet natuurlijk tegenwoordig zeggen, wij, wij zijn pas getrouwd.
Mijn meneer en ik.
Eindelijk.
Maar ja.
Dit is mijn, en gelukkig ook zijn, eerste keer.
Ik voel me een beetje als een pas bevallen moeder.
Onwennig over de rol die ze toebedeeld heeft gekregen.
Hoe vind jij dat ik me voortaan moet gedragen?
Heb jij, evt als ervaringsdeskundige, gouden tips voor me?
En om te beginnen met een dilemma dat door mijn hoofd spookt:
Is het dan nu de tijd om het haar te kortwieken en mijn hakken aan de wilgen te hangen..?
woensdag 22 september 2010 om 23:49
quote:Saaar schreef op 22 september 2010 @ 23:46:
[...]
Punniken is leuk.
ik dacht meer aan scrapbooken maar, oké, punniken is zeker ook het overwegen waard.
En doe als ik: koop een stoomreiniger nadat je bent getrouwd want je huisje is je kasteeltje en die hoort altijd schoon en netjes te zijn alsof ieder moment de koninging langs kan komen.
[...]
Punniken is leuk.
ik dacht meer aan scrapbooken maar, oké, punniken is zeker ook het overwegen waard.
En doe als ik: koop een stoomreiniger nadat je bent getrouwd want je huisje is je kasteeltje en die hoort altijd schoon en netjes te zijn alsof ieder moment de koninging langs kan komen.
woensdag 22 september 2010 om 23:50
quote:kjong schreef op 22 september 2010 @ 23:47:
Ik ben zo blij met jullie. En het is zo fijn om het te delen. Dat ik dit eigenlijk zo posting na posting op een rijtje krijg.
Ik hoop op meer tips. Dan print ik het uit en ga eens oefenen.
Trouwens. Accepteer ik snurken?Dat ligt eraan. Snurk jij zelf?
Ik ben zo blij met jullie. En het is zo fijn om het te delen. Dat ik dit eigenlijk zo posting na posting op een rijtje krijg.
Ik hoop op meer tips. Dan print ik het uit en ga eens oefenen.
Trouwens. Accepteer ik snurken?Dat ligt eraan. Snurk jij zelf?
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 22 september 2010 om 23:53
quote:kjong schreef op 22 september 2010 @ 23:51:
Sja, die kinderen, die hebben we dus al.
Wij doen alles een beetje andersommerig.
Dus altijd chaos.
Daar wil ik dus verandering in aanbrengen.
En helemaal omdat hij op mijn teen stond. ~zucht~ Dan moet ik wel. Eerlijk is eerlijk.
Is eerlijk eigenlijk ok?Tot op zekere hoogte is eerlijkheid het aller belangrijkste.
Sja, die kinderen, die hebben we dus al.
Wij doen alles een beetje andersommerig.
Dus altijd chaos.
Daar wil ik dus verandering in aanbrengen.
En helemaal omdat hij op mijn teen stond. ~zucht~ Dan moet ik wel. Eerlijk is eerlijk.
Is eerlijk eigenlijk ok?Tot op zekere hoogte is eerlijkheid het aller belangrijkste.
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 22 september 2010 om 23:53
Blop, misschien dat je het ergens gemist hebt, ik bén de koningin.
Moet ik voor een koffietafelboek ook een koffietafel?
En, laat ik hem die dan maken door met een hoger en lief stemmetje te vragen of hij speciaal voor zijn meissie zijn stoere spierballen wil gebruiken, en daarmee zijn ego op te poetsen?
Of ga ik op zaterdagmiddag naar IKEA?
Snappen jullie mijn dilemma's?
En, laat ik hem die dan maken door met een hoger en lief stemmetje te vragen of hij speciaal voor zijn meissie zijn stoere spierballen wil gebruiken, en daarmee zijn ego op te poetsen?
woensdag 22 september 2010 om 23:55
quote:kjong schreef op 22 september 2010 @ 23:53:
Snappen jullie mijn dilemma's?IKEA. Dat je dat nog moet vragen.
Snappen jullie mijn dilemma's?IKEA. Dat je dat nog moet vragen.
woensdag 22 september 2010 om 23:57
quote:Chardonnay schreef op 22 september 2010 @ 23:55:
[...]
IKEA. Dat je dat nog moet vragen.Dat dus. Maar wel op woonsdag, goedkoper eten in het restaurant. Ennn, niet te vergeten, de koffie-refill. Dus je begint met koffie. Gaat winkelen op de eerste verdieping, pakt daarna een refill, pakt de volgende winkellaag mee en pakt als toetje... juist, nog een kop koffie.
[...]
IKEA. Dat je dat nog moet vragen.Dat dus. Maar wel op woonsdag, goedkoper eten in het restaurant. Ennn, niet te vergeten, de koffie-refill. Dus je begint met koffie. Gaat winkelen op de eerste verdieping, pakt daarna een refill, pakt de volgende winkellaag mee en pakt als toetje... juist, nog een kop koffie.
woensdag 22 september 2010 om 23:57
[...]
IKEA. Dat je dat nog moet vragen.
Uiteraard IKEA. Man, daar ga ik bij al mijn levensvragen naartoe!
Dan leg ik mijn hand op een prachtige Billy kast en probeer 1 te worden met de natuur.... Probeer dan de innerlijke Billy in mezelf terug te vinden....
[...]
Uiteraard IKEA. Man, daar ga ik bij al mijn levensvragen naartoe!
Dan leg ik mijn hand op een prachtige Billy kast en probeer 1 te worden met de natuur.... Probeer dan de innerlijke Billy in mezelf terug te vinden....
Ja, dat vind ik echt.
woensdag 22 september 2010 om 23:58
quote:Ann Liv schreef op 22 september 2010 @ 23:57:
[...]
Dat dus. Maar wel op woonsdag, goedkoper eten in het restaurant. Ennn, niet te vergeten, de koffie-refill. Dus je begint met koffie. Gaat winkelen op de eerste verdieping, pakt daarna een refill, pakt de volgende winkellaag mee en pakt als toetje... juist, nog een kop koffie.Ik heb een topic geopend Ann Liv
[...]
Dat dus. Maar wel op woonsdag, goedkoper eten in het restaurant. Ennn, niet te vergeten, de koffie-refill. Dus je begint met koffie. Gaat winkelen op de eerste verdieping, pakt daarna een refill, pakt de volgende winkellaag mee en pakt als toetje... juist, nog een kop koffie.Ik heb een topic geopend Ann Liv
donderdag 23 september 2010 om 00:00
Ja dus.
Ik vind het maar wat moeilijk en verwarrend.
Ook na al die tips duizelt het me.
Gelukkig kan ik nu niet zijn pantoffels brengen (zie je, heb ik al in mijn oren geknoopt) want hij ligt te slapen, maar ik ben echt even te duizelig om op te staan van al die nieuwe indrukken.
Ja dus.
Ik vind het maar wat moeilijk en verwarrend.
Ook na al die tips duizelt het me.
Gelukkig kan ik nu niet zijn pantoffels brengen (zie je, heb ik al in mijn oren geknoopt) want hij ligt te slapen, maar ik ben echt even te duizelig om op te staan van al die nieuwe indrukken.
donderdag 23 september 2010 om 00:00
quote:kjong schreef op 22 september 2010 @ 23:53:
En, laat ik hem die dan maken .......................
......................................................................
Zekersteweten IKEA,
quote:door met een hoger en lief stemmetje te vragen of hij speciaal voor zijn meissie zijn stoere spierballen wil gebruiken, en daarmee zijn ego op te poetsen?
Kjong, meid je hebt een terugval!
Je bent zijn Meissie niet meer, je bent zijn vrouw!
En hij hoeft zijn spierballen niet te gebruiken hij heeft jou namelijk al voor zich gewonnen. Het enige wat hem rest is voetbal kijken, met zijn vrienden naar biljart of de voetbalkantine en een bierbuik kweken.
En, laat ik hem die dan maken .......................
......................................................................
Zekersteweten IKEA,
quote:door met een hoger en lief stemmetje te vragen of hij speciaal voor zijn meissie zijn stoere spierballen wil gebruiken, en daarmee zijn ego op te poetsen?
Kjong, meid je hebt een terugval!
Je bent zijn Meissie niet meer, je bent zijn vrouw!
En hij hoeft zijn spierballen niet te gebruiken hij heeft jou namelijk al voor zich gewonnen. Het enige wat hem rest is voetbal kijken, met zijn vrienden naar biljart of de voetbalkantine en een bierbuik kweken.