Hoe lang vliegen? (beetje dringend)

23-09-2010 22:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend van ons is "gestrand" op het vliegveld van Girona, iemand een idee hoe lang het vliegen is van daar naar Rotterdam Airport of Schiphol? Kan ik uitrekenen hoe laat hij ongeveer hier is, dan gaan we hem halen vannacht.
Uur of 2?
Ok, dankje! Kon het online even niet zo snel vinden.
Yep, 2 uur.
Kan je op Rotterdam Airport ook 's nachts ergens lekker koffie drinken/zitten? Zit ik daar vannacht met mijn hoogzwangere buik, ik kan toch niet slapen, daar niet van
Als je zijn vluchtnummer weet kan je toch op internet zien hoe laat hij aankomt?
Ja maar dat klopt niet meer. Net sms gehad dat hij pas om half een gaat vliegen en bij zijn vluchtnummer staat op de site van rdam airport nog dat hij om 1 uur aankomt, met vertraging erachter...
kan je rdam airport niet bellen dan? Daar zullen ze op een gegeven moment moeten weten hoe laat dat vliegtuig wil landen...
Kan hij jullie dan niet een sms sturen als hij aan boord gaat?Dan weet je hoe laat het gaat worden?
Hij komt met vlucht HV-5068, is er iemand handig met informatie vinden? Op teletekst kom ik er niet uit. Ja hij smst sowieso als hij iets weet, nu is het weer de vraag of ze naar schiphol vliegen of rotterdam airport. Daar heen bellen is ook wel een idee...
01.50 komt tie aan

Aankomst HV-5068
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ok, tien voor twee, hij smst dat hij om half een gaat vliegen, maar dan zou hij wel om twaalf uur moeten gaan vliegen. Nou ja, ik hoop het maar voor hem.
Ik kan op de website ook alleen maar vinden dat ie vertraagd is.

Weet je wat je kan doen:

http://casper.frontier.nl/

en dan rond half 3 zie je hem misschien op het scherm komen
Ja volgens mij zou hij om 22.50 aankomen en is dat nu 01.00 geworden, maar als ie pas om 00.30 gaat vliegen dat gaat tie dat nooit redden nee...
Ik twijfel of ik nog even ga slapen voor die tijd... misschien wel een goed plan.
Succes vannacht!
Ik dacht dat ze 's nachts niet op R'dam mochten landen.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 23 september 2010 @ 22:47:

Ik dacht dat ze 's nachts niet op R'dam mochten landen.Dat is inderdaad de vraag, maar voorlopig weten we niet beter dan dat hij in Rdam landt. Maar dan zou dat dus ook kunnen betekenen dat ze op Schiphol moeten landen. Ik weet niet hoe het zit, iemand anders misschien wel?
quote:emaille schreef op 23 september 2010 @ 22:44:

Ik kan op de website ook alleen maar vinden dat ie vertraagd is.

Weet je wat je kan doen:

http://casper.frontier.nl/

en dan rond half 3 zie je hem misschien op het scherm komen So supercoole site! Thx
@Emaille, wel een toffe site, maar om daar nou naar te gaan zitten staren tot we hem zien verschijnen om dan gauw te gaan rijden
owjajoh?
01.10 zegt flightstats.com

Ik gebruik die site altijd als ik iemand op moet halen oid, tot nu toe het meest betrouwbaar gebleken
quote:Summerdance schreef op 23 september 2010 @ 22:42:

01.50 komt tie aan

Aankomst HV-5068Hier staat nu 6.45u dus ik hoop dat je bent gaan slapen...
Nou slapen gaat niet lukken. We hebben nog niet gehoord waar hij gaat landen. Gelukkig ben ik een getrainde nachtbraker geworden
quote:Cherise1981 schreef op 23 september 2010 @ 23:31:

[...]

Hier staat nu 6.45u dus ik hoop dat je bent gaan slapen...Hmmm, dat is echt heel rot! We wachten nog even zijn sms/telefoontje af en gaan dan maar slapen. Thnx.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven