Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ben even gaan kijken op bol.com bij de inkijkpagina's. Wat een leuk boek!

Hoe doen jullie dat in de praktijk? Maak je eerst een pagina af voor je aan de volgende begint of doe je overal wat?

Enig idee wat de gedachte is achter dit boek? De perfectionist uit ons bannen? Maar je zou natuurlijk ook heel perfectionistisch kunnen worden in het volplakken van de pagina's.... anyway. :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ah ik lees het al in een review:

Wreck this journal is niet alleen voor mensen die zich al creatief kunnen uiten maar ook voor mensen die dat willen leren. De originele opdrachten zorgen ervoor dat je buiten de kaders treed die er normaal bestaan voor wat toelaatbaar en mooi is in de kunst. Van kunst wordt vaak verwacht dat het vernieuwend en verrassend is maar tegelijkertijd durft het merendeel van de kunstenaars zich hier niet aan te wagen. Dit boek zorgt ervoor dat dit wel gebeurd en er een pure vorm van creativiteit ontstaat. Je gaat de drempel over.

Het heeft ervoor gezorgd dat ik mijn art-block kwijt ben geraakt, ik kan weer schilderen naar hartenlust en ben daarbij niet meer geremd door mijn eigen grenzen. Een echte aanrader voor iedereen!

Hopelijk ben ik niet te zeer mosterd. Heb de rest van het topic bladerend gelezen...
Ik heb het boek voor mn verjaardag gekregen, heel erg geinig natuurlijk maar zie mezelf nou nog net op een zondagmiddag in een boek bijten of ermee onder de douche stappen...;)
Is het trouwens ook ergens in het Nederlands te krijgen?
ingelke: Heb het bij Selexys gekocht, in t Nederlands. Op Bol kun je ook kiezen uit Engels of NL.
Ja, klopt, het is sinds juni ofzo ook in het Nederlands te koop!
Oh, ondanks dat ik er zelf niet veel meer mee doe, heb ik toch weer wat mensen aangestoken
Zo....! Het is echt weer om te wrecken....

Alleen staat hier ook nog een half opgeruimde kledingkast te wachten... want daar is het ook weer voor

Heeft er nog iemand leuke nieuwe wreck foto's?
Ber! Kijk hier dan eens naar alle foto's! Kun je inspiratie opdoen!

En ik heb vier-op-een-rij!
Grappig dat hier weer wat gepost wordt.

Ik zocht het topic op, omdat het langzamerhand weer wreck-weer is en we dus weer aan de slag kunnen. De mijne is nog lang niet vol.

Helaas heb ik het eigenlijk wat te druk met andere dingen, maar wie weet kan ik af en toe wat wrecken.
Dank je wel Janna,super.

Ik wil er zoooo graag aan beginnen.

En eigenlijk wil ik niet naar de pagina's kijken want ik wil origineel zijn, maar anderzijds ben ik natuurlijk weer veel te nieuwsgierig, dus dilemma, dilemma.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Ik heb mijn eerste pagina eindelijk af.
Jeeeeee!

En nu willen we natuurlijk een foto zien!
hihi

ik heb af en toe opdrachten in m'n gewone tekenboekje gedaan. Leuk hoor (maar die gaat alleen maar kapot door veel meegenomen en gebruikt, niet door douchen, overgooien oid)
Later is nu
Ik heb een verzoek neergelegd om een foto te maken.

Nu wil ik toch ook verder naar de volgende pagina's.

Ik zit al dagen na te denken over de witte pagina.
Heb er net ook eentje besteld. Ben erg benieuwd en vind dat jullie allemaal enorm creatief zijn ( aan de foto's te zien!) hoop dat ik er ook zoiets leuks van kan maken
Even voorstellen, ik ben Mik, nog geen 30 en sinds een week in het bezit van mijn journal. N.a.v. dit topic heb ik het boek aangeschaft. Ik ben namelijk helemaal geen creabea en redelijk perfectionistisch ingesteld (op sommige vlakken dan;)), dat ik dit een hele uitdaging vond.

Nu ligt het boek dus al dagen op tafel, klaar voor mijn eerste wreck avontuur en ik kijk er af en toe angstig naar.

Mijn voornemen voor vandaag is om met een bladzijde te beginnen. Weg met dat maagdelijk witte boekje, welkom creative Mik!
Nou, ik vind het kapotmaak gedeelte nog best moeilijk hoor Sommige bladzijdes zijn te mooi om kapot te maken...
M'n fruitstickertjespagina is af! 1tje dan he

Hoi Indigo!
Ik heb me aan mijn voornemen gehouden!

Inmiddels zijn alle pagina's voorzien van nummering en staat mijn naam er op tig verschillende manieren in. Ik heb de "sew this page" pagina af. Heb uit vilt klavertjes geknipt en deze erop genaaid...
Klinkt leuk! Ik moet de 'sew this page' ook nog doen. Daar moet je echt even tijd voor hebben, maar dan is het wel echt een leuke bladzijde denk ik!

pagina 1 dus!
Fleurig zeg Berbke.

Ik moet dat boek ook weer eens tevoorschijn halen, is nog niet af. Zeker met de donkere dagen is het fijn.
Oh, ik zie het nu pas...

Oh, je hebt de NL versie Ber! Die is pas nieuw, sinds de zomer. Heb je dan een verbrand deze bladzijde pagina? Die heb ik nl. niet...

Ja he Steph, ik moet er ook weer eens meer mee gaan doen...

Heb em al wel weer opgezocht...
Ik doe echt niets meer met m'n wrekkie... heel af en toe plak ik er nog een fruitstickertje in... Maar verder wordt ie ernstig verwaarloost...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven