* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me naast Joman vleien. Trusten lieve maisjes
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker lieve Jo
Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen Jonari.

Ik ga ook zo, morgen wat klusjes opknappen enzo.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het eten over 10 minuten klaar.



De prijs van de groenten valt wel mee. Maar ik geloof best dat het niet voor iedereen hier is weggelegd om elke dag gezond te eten. Zo is er bij de kinderen op school gratis ontbijt en lunch voor kinderen uit gezinnen die daar thuis geen geld voor hebben. En een flink aantal kinderen krijgt wekelijks een vrijdagmiddag-rugzak vol eten mee naar huis om het weekeind door te komen.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook lekker slapen Berbke
Alle reacties Link kopieren
Naaf en toedels!

Niets bij gelezen, sorry.

Bij mij gaat voorlopig de knop om, ben best wel druk nu en de komende tijd helemaal.

Gezien het gedonder van de afgelopen weken heb ik er ook even geen zin meer in.

Zal af en toe wel eens om het hoekie komen kijken en anders mailen. lijkt me veel leuker en gezelliger!



Alle reacties Link kopieren
Ja hallo, geeneens een ontbijt vandaag?

Gaan we dan maar rechtstreeks voor de borrel?
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Borrel? Over 6 uur is het 5 uur
Alle reacties Link kopieren
Ben er echt van tussen. heb het gehad met het forum.

Degenen die met mij contct willen houden, kan via de mail. Bij deze geef ik Viva toestemming om mijn m ailadres aan deze en gene te geven, als ik er ook mee akkoord ga.

Sorry meiden!



Alle reacties Link kopieren
Jee Bloe
Alle reacties Link kopieren
Djeez, jankert



Weet je, voor mij is het forum gewoon een middel om in contact te blijven met jullie en de emigranten en -als ik tijd heb- ter vermaak. Ruzies en rellen mis ik (daarom?) altijd. Ik heb geen zin om me druk te maken over forumbeleid, want ik ben dat hele beleid nooit tegengekomen.



Vind het wel shit dat het een en ander er nu toe leidt dat wat hier voor mij het belangrijkste is, afbrokkelt.



Koffie en dan maar eens integreren.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen barrers.....

Bloesje, wat is er nu dan gebeurd, dat jij weg blijft van het forum? Ik volg al die regels nooit precies, maar ik heb, eerlijk gezegd geen idee, waar dit nu weer allemaal over gaat.

Net zoals Yetje is het forum voor mij ter vermaak en als ik even niet zo lekker in m'n vel steek, dan kom ik een paar dagen niet en nu ben ik er weer, dus.....m'n velletje zit weer redelijk goed

Maar van rellen op het forum wet ik eigenlijk op het ogenblik niets.

Wel zag ik, dat Hoefie weer in de bar was en ook Jootje en Berbke. Die laatste heb ik hier eerder niet gezien, dus haske welkom Berbke. Of hebbie misschien een andere naam als vroegah???

En dan is het tijd voor een bakkie leut, voor ik onder de douche door spring....

Yetje, als jij straks wakker bent, wil jij me dan het mail-adres van Bloesje toesturen???
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is, is mijn mail onderweg Wies. Maar hij doet nogal vreemd. Misschien dus ook niet. Of zesentwintig keer.



Had ik al verteld dat ik van de week met Miniman in zo'n megawinkel was -op de halloweenafdeling notabene- en dat de stroom toen uitviel? Het was ineens pikdonker. Mensen probeerden in de uitgang te vinden, maar je zag echt geen hand voor ogen. Alleen in de buurt van de in-en-uitgang kwam wat daglicht binnen. Miniman en ik vonden het wel leuk. Er zit een zaklamp op mijn mobieltje, dus hij mocht koplamp spelen (ik duw winkelwagentjes altijd achterstevoren, want Miniman rijdt graag vooruit). Met een stoet mensen achter ons aan liepen we richting de ingang waar iemand de deuren open had gezet. Miniman genoot Ondertussen verschenen er steeds meer medewerkers met lampjes op hun voorhoofd en walkie-talkies. De meeste klanten verlieten de winkel. Een klein groepje bleef afwachten. Toen er na 5 minuten (dat lijkt dan lang) bij de voorkant hier en daar een lamp aanging op het nood-agregaat en een van de mijnwerkers vertelde dat ze gingen zorgen dat we op de een of andere manier af konden rekenen, konden mijn koplamp en ik het donker weer in voor een gezellige halloween-experience. De enorme winkel (zeg maar de Bijenkorf op de Dam, maar dan alles op de begane grond) was nagenoeg verlaten. Overal kwamen we achtergelaten volle winkelwagentjes tegen. Er waren alleen wat mijnwerkers bezig. Die zetten de donkere vriezer met linten af en vroegen ons om de haverklap of we het wel konden vinden.



Heul weird.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Yetje en wat leuk dat Miniman en jij er wel de humor van in konden zien....
Alle reacties Link kopieren
En nu ga ik heerlijk naar dromenland, voor een ieder die nog hier komt vanavond......geniet er van en drink er een op ons allemaal.......toedels
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allen, een heerlijk zonnetje schijnt hier naar binnen, ziet er weer mooi uit voor vandaag.......



Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik kom alleen ff zwaaien:



Zwaaaaaaaaaaaaaaiii!
Alle reacties Link kopieren
Hey zwaaiers, ik had even een paar baaldagen , maar het lijkt voorbij nu.

Dus zwaai ik lekker terug.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook "zwaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trek, het is etenstijd, maar ik kan nog niet beginnen met koken. Moet Man nog bij de garage ophalen. Hij staat nu in de file tussen Detroit en hier en z´n Djiep rammelt. Zal hij die bodemplaat er nu al onderuit hebben gecrost?!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorreguh....

Is alles nog goed gekomen Yetje, is de rammel uit de dzjieperdepiep verholpen?

Zal voor de verandering maar weer eens een ontbijtje klaarzetten........



Alle reacties Link kopieren
Lekker ontbijtje Wies!



Haha. Dzjieperdepiep



Zo ga ik hem noemen!

Als je erin zit kijk je ook heel dzjieperdepiep



Hij's vanmiddag weer klaar.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen.........

Ben al tijden wakker, dus heb nu maar m;n bed ajuus gezegd en hier zit ik nu dan al......

Wat zal ik vandaag eens allemaal gaan doen?

Weet niet eens, wat voor weer het gaat worden, het ziet er nu nog wat sombertjes uit, maar dat kan natuurlijk ook, omdat het nog vroeg is,

Meestal is deze tijd voor mij nog zo'n beetje midden in de nacht,
Alle reacties Link kopieren
Prachtige middag, lekker van het zonnetje genoten en nu van een glaasje port, want er is een vijf in de klok......(zonder vijf had ik dat glaasje ook leeggedronken hoor).

Best wel heel stilletjes hier de laatste dagen.....
Alle reacties Link kopieren
BOE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven