Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

Moet je morgen vroeg op?
sun,ik werk in de verpleging.

ik ratel ook aan 1 stuk door maar dan niet in mij hoofd

echt moe zijn helpt wel,maar van niks doen kan je ook moe worden toch?

maxem:jij blijf op tot vanavond na het eten of begrijp ik het verkeerd?
Yep, dat klopt.

Moet zeggen dat ik dat vroeger ook had dat het maar bleef malen in mijn hoofd. Ik herken dat zeker. Nu heb ik dat alleen nog maar als ik ergens mee zit.
Sunshine,

Ik zit hier ook te wachten tot ik in slaap zou kunnen vallen.

Doordat ik vaak 's avonds werk, en ook zo nu en dan weer 's ochtends.

Als ik echt slapen wil zet ik een brain masage cd-tje op.

Veel gezoem en zachte klingeltjes die zorgen dat je gedachten komen en gaan (zoals ze je bij yoga ook leren zeg maar) geen gedachtes blijven hangen. Je voel je vanzelf wegglijden, en hup je slaap.

Wel zorg ik dat ik al rustig ben voordat ik in mijn bed ga liggen.

Na zo'n super drukke werkdag (weekend eigenlijk) moet ik gewoon niet meteen mijn bed in gaan. Dat staat garant voor woelen, draaien en malen. Gevolgd door een vriend die wakker wordt en daardoor een moeilijke dag heeft morgen (straks).

Gewoon lekker forumen dus.

Al mag het wel drukker zijn van mij zo 's avonds.
Maxem, ben je nu aan het werk dan, dat je wakker blijft tot morgen na het eten? (je bedoelt avond eten?)

Ben je morgen dan niet super snel afgeleid?
maxem:waarom blijf jij dan zo lang op?

zomaar of werk of ?

kusunum,klopt na een drukke werkdag niet gelijk je bed in stappen(voor mij is dat een mid/avonddienst) idd garant voor woelen en wakker liggen,meestal blijf ik nog ruim anderhalf uur op,douche,krantje lezen,bankhangen of forumen
ah mosterd zie ik,zelfde vraag als kusunum.
Ik zit nu in mijn laatse nachtdienst. Werd vandaag pas om 17.00 wakker. Dat scheelt wel.

Maar overdag de kinderen. Na het eten naar bed idd.
Aha, maxem.

Werk je in de zorg?

Dan heb je zeker helemaal geen regelmaat?

Of heb je alleen nachten?

Dan heb ik met horeca toch nog een beetje ritme.

Al is mijn ritme niet het ritme van de rest van Nederland ha ha.
Angel, heb jij ook niet dat je doordat je nog even lekker rommel voordat je naar bed gaat, je ritme helemaal naar zijn grootje brengt?

Ik merk vaak dat ik op vrijdag als ik om 0.30 thuis kom nog even samen met vriend op blijf, op zaterdag ben ik wat later klaar, en kijk dan nog even tv, en op zondag hoef ik dus echt niet voor 02.00 mijn bed in te gaan. Maandag moet ik mezelf echt dwingen om als ik om 23.00 thuis kom binnen een uur naar bed te gaan. Anders houd ik geen (dag) leven meer over.

Je gaat eigenlijk iedere keer net wat later je bed in, maar komt er ook al moeilijker uit 's ochtends.
max,is er niemand die voor de kindjes kan zorgen straks zodat jij kan slapen?

echt slecht voor je lijf om zo lang op te blijven.

ik werk al heel lang in de verpleging en heb wel redelijk mij draai gevonden,ook met terug schakelen uit de nachtdienst.

soms heb ik een missertje maar dat slaap ik elders wel bij.
ik heb avonden dat ik pas om half twee naar bed gaat ivm met een late dienst maar ik heb ook avonden dat ik om half elf in me bedje lig als ik vrij ben,weinig ritme daarin.

ik moet niet teveel rommelen,dus beperk ik mij tot een douche,krantje,beetje tv en bankhangen,niks inspannend dus.
ik ga offline,ik moet verder met werkzaamheden.

fijne nacht allebei
Ik ga afsluiten, ik moet mijn bed in, anders ben ik morgen helemaal nergens.
Ik werk idd in de zorg. Nee ik zorg zelf voor ze overdag. Vriend werkt regelmatig en als hij thuis komt ga ik naar bed en is het aan hem.

Ach het is voor gemiddeld maar 2 dagen in de week. En voordeel van doorhalen is dat je meteen weer terug in je ritme zit. Ook zijn wij er zo samen full-time voor de kinderen en doet hij ook veel.

Kusunem: Als je dit nog leest? Werkt je vriend ook in de horeca? Anders zie je elkaar niet zo veel?

Maar werkse en welterusten.
Nee, Vriend werkt "gewoon" van 8 tot 5 door de weeks.

Daarnaast ook nog regelmatig in het weekend EN is hij nog regelmatig oproepbaar.

Wij plannen dus nog steeds afspraakjes ook al wonen we bijna 9 jaar samen.

Het heeft ook wat hoor!

En aangezien we beide van ons werk houden, en van elkaar werkt het nog steeds op deze manier.

3x per jaar vakantie is daar in tegen een must voor ons. Even helemaal weg en alleen elkaar.
Maar wat jij doet (met kids en doorhalen etc.) vind ik ook petje af hoor. Ik doe het je niet na, ik zou ze meteen achter het behang plakken of in de gangkast stoppen als ze voor mijn voeten lopen na een late dienst.

Kom je nog wel aan elkaar toe?

ps. Welteruste allemaal. moet nu echt gaan slapen.
Toevallig hadden we het vanavond bij het koken over dat we echt meer af en toe er samen uit moeten.

De laatste tijd schiet tijd voor onszelf er wel eens in.

Maar als de jongste 4 wordt het wat rustiger hier. Brengt vriend ze naar school, zet ik de wekker op 15.00 en haal ze weer op. Als ik tenminste deze baan houd.

Jullie hebben het ook druk zo te lezen. Maar beide leuk werk en 3x per jaar op vakantie helemaal goed toch.

Is ook wel de tendens van deze tijd, druk druk druk.

Welterusten!
Goedemorgen

Zooooo, zelden met zoveel tegenzin aan het werk geweest als nu. Het wordt een zware laatste week

Ik ben helaas nog niet klaar met mijn documentatie maken/aanpassen dus daar ga ik nu maar eerst mee aan de slag. Als het grootste document af is mag ik weer even internetten

Al een nieuw topic Dat gaat snel.

Succes met de documentatie, Noom. Ik moet me door een paar moeilijke artikelen heen worstelen helaas
Goedemorgen.

Werk ze Naomi.

En jij succes met studeren Zwup. Ik ga solidair met je zijn vandaag.
Cum non tum age
Succes No!
Het grootste document is af Ik heb nu nog wat kleine klusjes waar ik me nog een dagje mee zoet kan houden

Zwup en Noa, succes met het studeren vandaag!
Dank je Naomi, maar ik ga zo toch eerst even koffie drinken ergens. Neem mn netbook wel mee.

Ik had laatst iets gedaan voor mn studie, was er tevreden over, maar ik kan het niet meer vinden.
Cum non tum age
Zooooo, review commentaar ook al teruggekregen en verwerkt Ik heb even naar de laatste puntjes gekeken en dat is minder dan een halve dag werk en ik heb er nog ruim 3 ....relax!

Noa, have fun en balen van je zoekgeraakte studiewerk. Ik hoop dat je het snel hebt teruggevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven