Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

Wat gaan jullie eten/hebben jullie gegeten?
Ik zit nu aan sla met spekjes, parmezaanse kaas en een beetje dressing. Wat er na gaat komen weet ik nog niet. En jij?
Ik ben moe en heb nergens zin in door dit weer dus ik heb het me gemakkelijk gemaakt: Ik heb de V&D uitgesteld tot de lunchpauze van morgen en ben de AH ingerend voor wat ciabatta broodjes en krabsalade. Ik ben net uitgegeten en ga nu lekker op de bank tv kijken en internetten op mijn laptop

Jullie nog plannen voor vanavond?
Wij hebben linzensoep gegeten. Zijn net even naar het park geweest, kwamen we daar Famke Janssen met haar hondje tegen.
Cum non tum age
Wat eten jullie allemaal lekker!!

En is linzensoep niet een beetje weinig No? Wel gaaf dat je Famke Janssen bent tegengekomen....Heb je een handtekening gevraagd?

Ik geen planne behalve studeren
Welnee Love, die soep vult echt enorm. Geen handtekening gevraagd, maar mn lief moest natuurlijk iets tegen haar zeggen.

Ik heb geen plannen voor vanavond. Ja op tijd naar bed gaan.
Cum non tum age
Hier was het pompoensoep met een broodje, geen zin in koken vandaag.

Morgen wordt het gevulde kipfilet. Met , bloemkool, gevulde tomaat of worteltjes. (Koelkast moet leeg voor de vakantie)
Jullie hebben ook lekkere maaltjes op vanavond!

Love, wat heb jij nou gegeten dan?
Hahaha!! Wat heeft je lief gezegd dan??

"Ooooooooooooooooooooooh Famke, ik vind je zo knap!! (geintje No )

Pompoensoep zelf gemaakt Glitterzzzzzzzzzzzzz?? En wat had je op je broodje?

Waarmee ga jij je kipfilet morgen vullen? En waar ga je naar op vakantie en hoelang?? (ben niet nieuwsgierig heur!!!! )

Ik heb verse, gevulde tortellini (van de AH) gegeten met een ontzettend lekkere Parmezaansse kaassaus (zelfgemaakt )

Ik vind altijd wel leuk om te weten wat men eet. En dan ga ik niet naar de eet-pijler, want ik wil het alleen van jullie weten
Ik ben weer aan het chatten en naar een date aan het toewerken
Oh, dat klinkt lekker Love!

Noom, wat leuk!

Tell us more!
Hij is wel 4 jaar jonger en ik was een beetje afgeknapt op jong na het puberale gedrag van de muzikant ... maar dat lijk ik alweer te vergeten Hij is wel grappig en lekker
Love, hij zei iets anders. Ze is trouwens wel knap, heel dun wel.

Klinkt goed wat jullie allemaal gegeten hebben.

Naom, lukt het een beetje?

Ik vraag me af waar Au is trouwens.

Ik ga zo slapen. Slaap lekker.
Cum non tum age
Ja, ik ook No! Heb haar wel zien rondzwerven hier vandaag.....

Ach Noom....gewoon zien wat het wordt. En ondertussen een beetje lol hebben

Slaap lekker No!
Ik heb Au ook even gezien..... Maar tis inderdaad niets voor haar om niet hier te zijn doordeweeks..... Zou ze dood in de goot liggen??

Slaap lekker Noa en droom fijn!!
Gaat prima hoor en is zeker voor de lol

Welterusten zo No
Zal wel wat meevallen toch Love.

Ik kom hier ook weleens een dag ofzo niet....dan heb ik het druk, is iedereen hier in een drukke discussie verwikkeld en dan vind ik het niet zoveel toevoegen om tussendoor te komen aangezien ik toch geen tijd heb om mee te kleppen...
Ja pompoensoep zelf gemaakt en uit eigen tuin. Op mn broodje weinig bijzonders, soort van ciabatta met kruidenkaas en daaroverheen wat ui en een plakje kaas gegratineerd in de oven.

@Sophiepapa, kleding, nagellak en lingerie matchen. En nu niet schrikken, maar mn haarkleur ook.
Oh en mn kipfilet ga ik vullen met een kaasje, weet nog niet precies welke, zongedroogde tomaten, pijnboompitjes en ik wikkel het filetje in spek.
Wat lekker Glitterzzzzzzzzzz!! Gewoon een simpel soepje of zeer culinair verantwoord?
Pompoensoep is bij mij niet veel meer dan;

pompoen, een ui of 2 (afhankelijk van de hoeveelheid pompoen) goed wat knoflook, peper, en een kruidenkaasje. (Boursin ofzo) Om niet helemaal naar een oranje massa te staren, bosuitje erin (ook uit eigen tuin) en soms stukjes tomaat of paprika.(Heel saai ook uit eigen tuin)

Als je een maaltijdsoep wil kun je er ook nog kipfilet in mikken.
Oh Glitter, nu heb ik honger!!
mijn internet doet het weer(voor even?)

ik kom vd week nog even langs waaien en probeer me een beetje in te lezen zodat ik het een beetje volgen kan hier
@Zwup als je noiu niet zo ver uit de buurt woonde, had je gerust een bakje soep mogen halen hoor. (Heb nog een liter of 4 in de vriezer.

Ben niet zo heel erg goed in 1 of 2 persoonsporties maken.
Haaaaaaaallooooooooooo Nachtbrakertjes!

Gefeliciteerd met het nieuwe topic, dank je wel naomii voor de opening.

Glitter, jij noemt pompoensoep en geen zin in koken in 1 adem!? geen zin in koken betekent bij mij een (toch niet lekker dus moet ik eigenlijk nooit meer kopen maar doe bdat dan toch weer) diepvriespizza.

Wat kook jij dan als je wel zin hebt in koken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven