Nachtbraken deel 12
maandag 27 september 2010 om 00:16
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
maandag 27 september 2010 om 19:08
Ik ben moe en heb nergens zin in door dit weer dus ik heb het me gemakkelijk gemaakt: Ik heb de V&D uitgesteld tot de lunchpauze van morgen en ben de AH ingerend voor wat ciabatta broodjes en krabsalade. Ik ben net uitgegeten en ga nu lekker op de bank tv kijken en internetten op mijn laptop
Jullie nog plannen voor vanavond?
Jullie nog plannen voor vanavond?
maandag 27 september 2010 om 22:15
Hahaha!! Wat heeft je lief gezegd dan??
"Ooooooooooooooooooooooh Famke, ik vind je zo knap!! (geintje No )
Pompoensoep zelf gemaakt Glitterzzzzzzzzzzzzz?? En wat had je op je broodje?
Waarmee ga jij je kipfilet morgen vullen? En waar ga je naar op vakantie en hoelang?? (ben niet nieuwsgierig heur!!!! )
Ik heb verse, gevulde tortellini (van de AH) gegeten met een ontzettend lekkere Parmezaansse kaassaus (zelfgemaakt )
Ik vind altijd wel leuk om te weten wat men eet. En dan ga ik niet naar de eet-pijler, want ik wil het alleen van jullie weten
"Ooooooooooooooooooooooh Famke, ik vind je zo knap!! (geintje No )
Pompoensoep zelf gemaakt Glitterzzzzzzzzzzzzz?? En wat had je op je broodje?
Waarmee ga jij je kipfilet morgen vullen? En waar ga je naar op vakantie en hoelang?? (ben niet nieuwsgierig heur!!!! )
Ik heb verse, gevulde tortellini (van de AH) gegeten met een ontzettend lekkere Parmezaansse kaassaus (zelfgemaakt )
Ik vind altijd wel leuk om te weten wat men eet. En dan ga ik niet naar de eet-pijler, want ik wil het alleen van jullie weten
maandag 27 september 2010 om 22:38
maandag 27 september 2010 om 22:40
maandag 27 september 2010 om 22:44
Pompoensoep is bij mij niet veel meer dan;
pompoen, een ui of 2 (afhankelijk van de hoeveelheid pompoen) goed wat knoflook, peper, en een kruidenkaasje. (Boursin ofzo) Om niet helemaal naar een oranje massa te staren, bosuitje erin (ook uit eigen tuin) en soms stukjes tomaat of paprika.(Heel saai ook uit eigen tuin)
Als je een maaltijdsoep wil kun je er ook nog kipfilet in mikken.
pompoen, een ui of 2 (afhankelijk van de hoeveelheid pompoen) goed wat knoflook, peper, en een kruidenkaasje. (Boursin ofzo) Om niet helemaal naar een oranje massa te staren, bosuitje erin (ook uit eigen tuin) en soms stukjes tomaat of paprika.(Heel saai ook uit eigen tuin)
Als je een maaltijdsoep wil kun je er ook nog kipfilet in mikken.
maandag 27 september 2010 om 22:49
Haaaaaaaallooooooooooo Nachtbrakertjes!
Gefeliciteerd met het nieuwe topic, dank je wel naomii voor de opening.
Glitter, jij noemt pompoensoep en geen zin in koken in 1 adem!? geen zin in koken betekent bij mij een (toch niet lekker dus moet ik eigenlijk nooit meer kopen maar doe bdat dan toch weer) diepvriespizza.
Wat kook jij dan als je wel zin hebt in koken?
Gefeliciteerd met het nieuwe topic, dank je wel naomii voor de opening.
Glitter, jij noemt pompoensoep en geen zin in koken in 1 adem!? geen zin in koken betekent bij mij een (toch niet lekker dus moet ik eigenlijk nooit meer kopen maar doe bdat dan toch weer) diepvriespizza.
Wat kook jij dan als je wel zin hebt in koken?