Nachtbraken deel 12
maandag 27 september 2010 om 00:16
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
maandag 27 september 2010 om 22:53
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 22:49:
@Zwup als je noiu niet zo ver uit de buurt woonde, had je gerust een bakje soep mogen halen hoor. (Heb nog een liter of 4 in de vriezer.
Ben niet zo heel erg goed in 1 of 2 persoonsporties maken.
Ja, af en toe vervloek ik dit gat daarom weleens!
Ik kook altijd ook voor een heel weeshuis en dan ben ik maar in mijn 1-tje.
Dankjewel voor het soepie
@Zwup als je noiu niet zo ver uit de buurt woonde, had je gerust een bakje soep mogen halen hoor. (Heb nog een liter of 4 in de vriezer.
Ben niet zo heel erg goed in 1 of 2 persoonsporties maken.
Ja, af en toe vervloek ik dit gat daarom weleens!
Ik kook altijd ook voor een heel weeshuis en dan ben ik maar in mijn 1-tje.
Dankjewel voor het soepie
maandag 27 september 2010 om 22:54
Pizza eet ik misschien 1 keer per jaar, net als patat/friet.
In de zomer ben ik nogal van de maaltijdsalades, met veel fruit en gemarineerde stukjes kip of biefstuk.
Nu is het weer tijd voor stamppotten en stoofvlees/hachee.
En als ik echt heel veel zin heb ga ik voor tapas, of Chinees/Indische rijsttafels. (Vriendlief kwam voor het eerst eten en dacht dat ik bij de afhaaltoko langs was geweest.... en bedankt daar heb je dan uren voor in de keuken gestaan)
In de zomer ben ik nogal van de maaltijdsalades, met veel fruit en gemarineerde stukjes kip of biefstuk.
En als ik echt heel veel zin heb ga ik voor tapas, of Chinees/Indische rijsttafels. (Vriendlief kwam voor het eerst eten en dacht dat ik bij de afhaaltoko langs was geweest.... en bedankt daar heb je dan uren voor in de keuken gestaan)
maandag 27 september 2010 om 22:57
maandag 27 september 2010 om 22:59
quote:2reebruineogen schreef op 27 september 2010 @ 22:49:
Haaaaaaaallooooooooooo Nachtbrakertjes!
Gefeliciteerd met het nieuwe topic, dank je wel naomii voor de opening.
Glitter, jij noemt pompoensoep en geen zin in koken in 1 adem!? geen zin in koken betekent bij mij een (toch niet lekker dus moet ik eigenlijk nooit meer kopen maar doe bdat dan toch weer) diepvriespizza.
Wat kook jij dan als je wel zin hebt in koken?Ik ook
Haaaaaaaallooooooooooo Nachtbrakertjes!
Gefeliciteerd met het nieuwe topic, dank je wel naomii voor de opening.
Glitter, jij noemt pompoensoep en geen zin in koken in 1 adem!? geen zin in koken betekent bij mij een (toch niet lekker dus moet ik eigenlijk nooit meer kopen maar doe bdat dan toch weer) diepvriespizza.
Wat kook jij dan als je wel zin hebt in koken?Ik ook
maandag 27 september 2010 om 23:00
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 22:54:
En als ik echt heel veel zin heb ga ik voor tapas, of Chinees/Indische rijsttafels. (Vriendlief kwam voor het eerst eten en dacht dat ik bij de afhaaltoko langs was geweest.... en bedankt daar heb je dan uren voor in de keuken gestaan) *watertandt*
En als ik echt heel veel zin heb ga ik voor tapas, of Chinees/Indische rijsttafels. (Vriendlief kwam voor het eerst eten en dacht dat ik bij de afhaaltoko langs was geweest.... en bedankt daar heb je dan uren voor in de keuken gestaan) *watertandt*
maandag 27 september 2010 om 23:04
maandag 27 september 2010 om 23:06
maandag 27 september 2010 om 23:18
maandag 27 september 2010 om 23:21
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 23:19:
Toetjes, jammie, ik kan alleen maar heel goed tiramisu en bailey's ijs maken. (Ander ijs ook wel met de ijsmachine haha)
En dat noem je alleen maar? ik vind dat nogal knap Glitter!
Ik was erg gezellig vanavond met veel te melden, interessante zienswijzen en zo, kuch jaja. Maar ik ga slapen. Laatste nachten beetje slaaptekort door eigen schuld.
Fijne nacht nog allemaal!
Toetjes, jammie, ik kan alleen maar heel goed tiramisu en bailey's ijs maken. (Ander ijs ook wel met de ijsmachine haha)
En dat noem je alleen maar? ik vind dat nogal knap Glitter!
Ik was erg gezellig vanavond met veel te melden, interessante zienswijzen en zo, kuch jaja. Maar ik ga slapen. Laatste nachten beetje slaaptekort door eigen schuld.
Fijne nacht nog allemaal!