Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

hallo Angel, welkom hier!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 22:49:

@Zwup als je noiu niet zo ver uit de buurt woonde, had je gerust een bakje soep mogen halen hoor. (Heb nog een liter of 4 in de vriezer.

Ben niet zo heel erg goed in 1 of 2 persoonsporties maken.

Ja, af en toe vervloek ik dit gat daarom weleens!

Ik kook altijd ook voor een heel weeshuis en dan ben ik maar in mijn 1-tje.

Dankjewel voor het soepie
Ronnie
Pizza eet ik misschien 1 keer per jaar, net als patat/friet.

In de zomer ben ik nogal van de maaltijdsalades, met veel fruit en gemarineerde stukjes kip of biefstuk.

Nu is het weer tijd voor stamppotten en stoofvlees/hachee.

En als ik echt heel veel zin heb ga ik voor tapas, of Chinees/Indische rijsttafels. (Vriendlief kwam voor het eerst eten en dacht dat ik bij de afhaaltoko langs was geweest.... en bedankt daar heb je dan uren voor in de keuken gestaan)
Glitter, mag ik bij je komen wonen?

Dit klinkt echt heerlijk!
Lekker Glitterzzzzzz!! Ik krijg er ook honger van

Angel!!!

Je hoeft je niet in te lezen hoor, doet de rest ook niet (behalve Reetje, ik en Naomii )

Maar leuk dat je vaker langskomt! Ben benieuwd naar jouw gezellige inbreng
Oh en gewoon wat wokken, want dat gaat snel. Maar dat is dan voor door de week. In het weekend vaak uitgebreid en invriezen. (Vriendlief krijgt bakjes mee, wij wonen alleen in t weekend samen, )
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 22:49:

@Zwup als je noiu niet zo ver uit de buurt woonde, had je gerust een bakje soep mogen halen hoor. (Heb nog een liter of 4 in de vriezer.

Ben niet zo heel erg goed in 1 of 2 persoonsporties maken.En ikke dan????????????
Reetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had het net over je en daarom moest ik denken waar je was!!!! Maar je bent er weer
quote:2reebruineogen schreef op 27 september 2010 @ 22:49:

Haaaaaaaallooooooooooo Nachtbrakertjes!

Gefeliciteerd met het nieuwe topic, dank je wel naomii voor de opening.

Glitter, jij noemt pompoensoep en geen zin in koken in 1 adem!? geen zin in koken betekent bij mij een (toch niet lekker dus moet ik eigenlijk nooit meer kopen maar doe bdat dan toch weer) diepvriespizza.

Wat kook jij dan als je wel zin hebt in koken?Ik ook
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 22:54:

Pizza eet ik misschien 1 keer per jaar, net als patat/friet.

In de zomer ben ik nogal van de maaltijdsalades, met veel fruit en gemarineerde stukjes kip of biefstuk.

Nu is het weer tijd voor stamppotten en stoofvlees/hachee.

En als ik echt heel veel zin heb ga ik voor tapas, of Chinees/Indische rijsttafels. (Vriendlief kwam voor het eerst eten en dacht dat ik bij de afhaaltoko langs was geweest.... en bedankt daar heb je dan uren voor in de keuken gestaan) *watertandt*
@Zwup whaha, dan moet ik denk ik eerst verhuizen. Hoe krijgen we anders onze collecties onder 1 dak.

Oh ik lees trouwens ook een blz of 3 terug. Verder niet hoor, dan ben ik alleen maar aan t lezen.
Woont Lovestar ook in het noorden des lands? Anders heeft het net zoveel zin als bakjes aan Zwup geven?

Joh ik maak geen onderscheid, jullie mogen allemaal komen eten.
Ja, das waar Glitter. Misschien moeten we maar een klein nagelstudiootje aanbouwen

Ik lees ook niet heel erg veel terug. Dan ben je soms eerst 30 pagina's aan het lezen....
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 23:02:

Woont Lovestar ook in het noorden des lands? Anders heeft het net zoveel zin als bakjes aan Zwup geven?

Joh ik maak geen onderscheid, jullie mogen allemaal komen eten.Love zit zeer centraal in het land
Kom dan ook vaker langs Zwup
Dat koken van jou klinkt goed Glitter! Ik sta wel bekend om mijn pannenkoeken (in positieve zin) en ik kan ook erg fijne desserts maken. Ik kan best goed koken hoor maar het moet snel en gemakkelijk.

Ik kan de aardappelen aan laten branden omdat ik zo fijn de krant zit te lezen bv
quote:Naomii schreef op 27 september 2010 @ 23:06:

Kom dan ook vaker langs Zwup
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 23:02:

Joh ik maak geen onderscheid, jullie mogen allemaal komen eten.Nee, midden
Nou ja das ook nog een km of euhhhm hoe ver is het van hier naar Utrecht ook alweer? 80 km denk ik.

2reebruineogen...aardappels vind ik niet zo heel erg lekker, dus die mogen van mij best aanbranden.

Pannenkoeken, ohh met wat? Of eten jullie die allemaal met stroop of suiker?
Toetjes, jammie, ik kan alleen maar heel goed tiramisu en bailey's ijs maken. (Ander ijs ook wel met de ijsmachine haha)
Ik ben van de poffertjes

En dan met roomboter, poedersuiker en Hollandse aardbeitjes
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 27 september 2010 @ 23:19:

Toetjes, jammie, ik kan alleen maar heel goed tiramisu en bailey's ijs maken. (Ander ijs ook wel met de ijsmachine haha)

En dat noem je alleen maar? ik vind dat nogal knap Glitter!

Ik was erg gezellig vanavond met veel te melden, interessante zienswijzen en zo, kuch jaja. Maar ik ga slapen. Laatste nachten beetje slaaptekort door eigen schuld.

Fijne nacht nog allemaal!
Mmmh, ik heb nu trek in pannenkoeken met appel en kaneel en tiramisu na .....
en pompoensoep voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven