Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

No das kut! Hopelijk kun je het alsnog vinden.

Noom, das niet verkeerd

Ik ben een muts, want ik heb gewoon het verkeerde gelezen Stond een beetje met mijn mond vol tanden......
Oeps! Kan gebeuren hoor, je bent echt niet de eerste die dat overkomt Zwup. Ik hoop dat er geen beoordeling aan vastzit!?

Dat minder dan een halve dag werk bleek minder dan een uur te zijn Ik hoef alleen nog maar 1 document te reviewen
Hahaha, dat heb je heel erg snel gedaan!

Nee, het is opzich niet heel erg. Maar het staat wel ontzettend blonT. Ik moest het artikel uit een online database halen. Ik had gewoon een complete referentie dus zo gezegd zo gedaan dacht ik.....maar het verkeerde dus. Ik kan alleen niet meer reproduceren hoe ik in hemelsnaam dat verkeerde artikel heb kunnen printen Het stomme is ook dat het uit een issue van een wetenschappelijk tijdschrift komt en dat ik ipv artikel 5 artikel 1 uit dat blad heb gehaald. Zo stom
Ach, gewoon er lief bij lachen Zwup Vast niets aan de hand.

Ik hoop dat ik over een half uurtje weg kan ipv verplicht duimendraaien. Dan ren ik nog even de V&D in voor wat laatste spullen en dan richting supermarkt want ik heb echt niets meer te eten in huis
Ik maak het wel weer goed. Kreeg later ook nog de opmerking dat ik ook heel veel goede kwaliteiten heb. Vast meer dan de blunderdingen. Dat was in ieder geval de strekking van de opmerking. Kan hem niet meer helemaal reproduceren.

O, dat zou wel even lekker zijn. Wat wil je allemaal nog hebben?
Hallo allemaal!!!

Leuk dat er ook andere gezellig mensen hier zijn wezen kletsen

@Zwup

Ik vroeg me van de week me wat af....Lak jij ook je teennagels in dezelfde kleur als je vingernagels?? Of hoe zit dat?

En deze dan nog

"My Uncle died yesterday, a few days before as his nurse was taking him off all his meds and getting him ready for the end.

He looked at his nurse and said "I'm afraid" when his nurse asked him what he was afraid of.

He pointed at his wife and said "Leaving her" Love that is even above death
Love

Nee, ik lak mijn teennagels meestal niet in dezelfde kleur. Ik lak mijn teennagels veel minder vaak omdat dat veel langer blijft zitten dan op mijn vingernagels.
Ah oke. Aangezien jij regelmatig je vingernagels lakt, vroeg ik me af of je dan net zo vaak je teennagels lakte
Nee, veel teveel gedoe joh

Heb jij inmiddels al een lakje aangeschaft?
Nou ik ben nog op het werk hoor. Klant kwam met wat vragen ...

Ik ga zo nog even wat thee- en handdoeken halen. spannend he
Hoi Zwup, Naomii en Love!
Hmm, ik ben vrij "saai" met lakjes Heb het idee dat veel mij niet staat of bij mij past. Dus ik heb altijd blanke lak ;)

Je had toch al wat thee-en handdoeken Naomii?
SP!!!!!!!
SP

Je kan nooti genoeg theedoeken etc hebben toch

Love, dat staat je echt wel! Gewoon uitproberen....
.
Zwup, vrijdag stond ik in een warenhuis bij allemaal nagellakjes. Ik moest toen aan jullie denken.

Love, persoonlijk vind ik het wel heeeel erg mooi sexy en verzorgd staan als de nagellak van de vingernagels matcht met de nagellak van de voetnagels.
Hoi SP

Jahaaa, nog wat meer erbij
Joehoeeeee, ik ga er vandoor! Tot later
Dag Naomii
Tot later Noom!

SP, wat lief!

Hoe is het daar? Vermaken jullie je een beetje?

Wat leuk dat je boven en onder dezelfde kleur sexy vindt. Het heeft ook wel wat, ben ik helemaal met je eens. Maar ik ga niet 4x per week mijn teennagels lakken
quote:Lovestar schreef op 27 september 2010 @ 16:28:

Hmm, ik ben vrij "saai" met lakjes Heb het idee dat veel mij niet staat of bij mij past. Dus ik heb altijd blanke lak ;)

[...]Is het een idee om je nagellak te matchen met je kledingkleur als de kledingkleur zich daartoe leent? Of als je echt serieus gaat worden met iemand de kleur van je nagellak te matchen met je lingerie?
Wij vermaken ons prima hier.
quote:Sophiepapa schreef op 27 september 2010 @ 16:43:

[...]

Is het een idee om je nagellak te matchen met je kledingkleur als de kledingkleur zich daartoe leent? Of als je echt serieus gaat worden met iemand de kleur van je nagellak te matchen met je lingerie?

Helemaal mee eens!

Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben.
Hmm, nee. Ik blijf braafjes bij mijn blanke lak

Deze matcht overigens altijd

Overigens is lingerie ALTIJD gematched bij mij Ik heb altijd complete setjes en mocht het zo zijn dat ik van een set alleen de bh mooi vind, dan heb ik altijd ondergoed in dezelfde kleur, altijd
Voor als ik jullie vanavond niet meer zie alvast slaap lekker !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven