nieuw matras. ervaringen met traagschuim?

20-09-2010 12:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds we samenwonen hebben we een matras overgenomen. Het is erg hard en we sliepen erg slecht met rugklachten. Nu hebben we al een tijdje mijn oude 1 persoonsmatras er bovenop liggen. dit is beter maar je houd een half bed over.

We zijn nu aan het kijken voor een ander matras. Omdat we zeer klein budget hebben kijken we 2de hands. Er staat er 1 op in de buurt, maar dat is van traagschuim. Nu weten we beiden niet wat dat is en hoe dat ligt.

Wie heeft er ervaringen mee?

of weet een winkel met goedkope matrassen?
Je kunt ook een topper kopen.

Een opleg matras, dat is goedkoper en die heb je ook in traagschuim, wat ik lekker vind liggen.
Nou we hebben nu een matras van een kennis erop liggen. lag nog op zolder.

We gaan binnen een jaar verhuizen, dus dan kijken we voor een nieuwe(andere)

toch bedankt voor het meedenken!
matras direct verkoopt goedkope bedden-boxsprings en matrassen.

daar heb ik mijn nieuwe boxspring voor een prikkie gekocht met een toplaag van traagschuim, slaapt heerlijk...
quote:LeMair schreef op 20 september 2010 @ 14:21:

Voor de mensen die een 2e hands matras zo vies vinden: Slapen jullie ook nooit in een hotel?

Precies LeMair, dat dacht ik ook meteen......

De consumentenbond had laatst matrassen getest en daar waren best een aantal betaalbare bij de "goede koop". Misschien online terug te vinden?

Verder vind ik persoonlijk traagschuim he-le-maal niets, want ik ben een zweter. Ik zweer bij pocketveren. Had een auping (errug duur) en nu een Ikea, minder duur maar ook prima.
In de consumentengids van aug. 2010 staan testen van matrassen. Helaas geen lid, dus dan kan je ze niet lezen :-/

Misschien in de bibliotheek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven