Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juf thuis, haske spannend toch? Ik vind het wel leuk.

Fijn dat je verschil merkt Jin.
Ik val om van de slaap..... Trusten dames!
quote:latoya schreef op 27 september 2010 @ 22:07:

Ik dacht altijd dat wanneer iets met medicatie te onderdrukken was, dat het dan geen handicap heette. Snap je wat ik wil zeggen?Prive-info
Ik krijg over al weer sinterklaasdingen onder ogen. Wat vroeg zeg!
Moeten we al lootjes trekken 8-p?

Soms baal ik ook van dat voeden hoor. Vind het ook niet zo leuk en knus als bij B. Maar ik wil het iig een half jaar doen. Dan zien we wel. Het is ook handig en als ze over de zeik is wordt ze aan de borst meteen rustig. Maarja, je staat er ook wel alleen voor. Ik kan wel eens kolven en dat doe ik ook wel, maar het is toch wel mijn taak. Nouja klinkt raar maar de bvmoeders snappen het toch?
Ik ga er in. Vannacht was bal, als ik dat weer krijg kan je me morgen wegdragen
quote:latoya schreef op 27 september 2010 @ 21:47:

In groep drie moeten ze wel wat meer kunnen dan 16 stukjes.

Echt?

Daar kwam hij in groep 1 met net 4 mee binnen. Hij is in groep 1 blijven zitten, voor mij duidt zo'n uitslag op z'n rapport niet op een noodzaak om te blijven zitten.

Bridge, ik vind het niet naar als je het zo noemt hoor, zo heet het gewoon.
quote:amalia schreef op 27 september 2010 @ 22:37:

Moeten we al lootjes trekken 8-p?

Soms baal ik ook van dat voeden hoor. Vind het ook niet zo leuk en knus als bij B. Maar ik wil het iig een half jaar doen. Dan zien we wel. Het is ook handig en als ze over de zeik is wordt ze aan de borst meteen rustig. Maarja, je staat er ook wel alleen voor. Ik kan wel eens kolven en dat doe ik ook wel, maar het is toch wel mijn taak. Nouja klinkt raar maar de bvmoeders snappen het toch?

Ik vond het pas na dat half jaar beter te doen, dan komen ze ook niet meer zo vaak.

Jin, handicap klinkt heftig, had eigenlijk hetzelfde idee als Latoya. Maar wat fijn dat hij zo lekker gaat op school! Ik las hier in het topic van Pammie dat sommige kinderen die eerder doorgaan naar groep 3 in de overgang 's middags nog bij de kleuters uit kunnen razen. Zou dat voor Oudste ook nog een optie kunnen zijn?
Sorry, ik heb geen puf en zin om uit te moeten leggen wat zo´n kind voor enorm beslag legt op een gezin als het niet goed in zijn vel zit.

Mamax, nee, zou geen optie zijn omdat de kleuterschool de kita is (totaal andere instelling in een ander gebouw) dan school .
quote:Jinny schreef op 27 september 2010 @ 22:50:

Sorry, ik heb geen puf en zin om uit te moeten leggen wat zo´n kind voor enorm beslag legt op een gezin als het niet goed in zijn vel zit.

Af en toe laat je daar wel eens wat over los en het lijkt mij ook lood en loodzwaar die momenten.

Ik wilde het ook helemaal niet bagatelliseren, ik dacht alleen dat het een stoornis genoemd werd. Beetje als kleuterverlenging/zitten blijven zeg maar.
quote:Jinny schreef op 27 september 2010 @ 22:26:

[...]

Prive-infoKan je me mailen wat je had geschreven?
quote:Jinny schreef op 27 september 2010 @ 22:50:

Dat is ook totaal niet nodig en voor zover wij het ons ook maar iets kunnen voorstellen, begrijpen we dat heus. En je/jullie doen het hartstikke goed.

Er zat totaal geen kwaad bij mijn vraag/opmerking over het woord handicap en ik heb nu het idee dat het een beetje verkeerd wordt opgevat?
Jinster, ik ga je gewoon in de baas zijn tijd even vet knuffelen want volgens mij heb je daar even behoefte aan:

Verder weten wij toch gewoon dat jullie het hartstikke zwaar hebben. Ik denk idd ook dat er hier sprake is van een misverstand!
Mogge!
Even voor de duidelijkheid en dan amen.

Of het nou een stoornis of handicap wordt genoemd (en dan heb ik het niet over een handicap als bijv. bij CG, daar zou ik niet niet mee durven vergelijken) maakt me geen drol uit, echt niet. Het viel me alleen even verkeerd dat iemand (bedoel ik zeker niet persoonlijks) opmerkte, wat klinkt dat zwaar. Sorry. Wees maar blij dat je je soms niet kunt inleven. De dagen dat hij niet goed in zijn vel zit zijn erg pittig. Er wordt veel ontnomen door zijn afwijking (gebruik nu maar dat woord ). We zijn op de goede weg.

AMEN
Ik bedoelde het woord, niet dat jij het niet zwaar hebt.
Dat was ik denk ik, tenminste ik gebruikte het woord heftig. Maar dat heeft er niks mee te maken dat ik niet het idee had dat het voor jullie bij tijd en wijle heel zwaar is (en gelukkig ook vaak wel heel leuk). Maar zeker als je dan schrijft dat jullie in de weekenden de jongens vaak uit elkaar houden om te zorgen dat het niet escaleert, dan breekt m'n hart voor jullie. Ik had het graag anders gezien voor jullie en hoop dat die tijd ook weer komt.
quote:mamax schreef op 28 september 2010 @ 09:32:

Dat was ik denk ik, tenminste ik gebruikte het woord heftig. Maar dat heeft er niks mee te maken dat ik niet het idee had dat het voor jullie bij tijd en wijle heel zwaar is (en gelukkig ook vaak wel heel leuk). Maar zeker als je dan schrijft dat jullie in de weekenden de jongens vaak uit elkaar houden om te zorgen dat het niet escaleert, dan breekt m'n hart voor jullie. Ik had het graag anders gezien voor jullie en hoop dat die tijd ook weer komt.

Ik zei ook heftig, heb nog even terug gelezen en begrijp niet zo goed waar het nou mis ging.

Nou goed, Amen dan maar.
Hier ook Amen.

Kijk je wel uit dat we zometeen niet een week zonder je zitten Latoya? Ik lees net op Overig trouwens dat Angel 5 d'r vleugels heeft afgedaan.
En terecht.
Ik weet het nog niet ben nog aan het meebijlezen. Ik vond haar altijd wel oké, alleen die opmerking van gisteren niet handig.
Daar gaat het in zijn geheel niet om. Er is via de mail, in haar rol als Angel, geroddeld over andere forummers.
quote:latoya schreef op 28 september 2010 @ 09:25:

Ik bedoelde het woord, niet dat jij het niet zwaar hebt.Dat begreep ik wel (ik ben helemaal niet boos op jou en Mamax gekkie ( ).
Ok, gelukkig. Kumbayaaaaaaa dan maar

Allerlaatste: zwaar heb ik het niet (mensen die een kind verliezen of andere gruwelijkheden, dat is pas echt zwaar). Soms wel pittig ja .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven