Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
- sorry egopost, want op mijn werk -

een aantal van jullie heeft mail van me...
Hoe graag wij ook misschien zouden willen, we hebben beide een koophuis en komen niet van zijn huis af wat we graag willen en dat is dus wle een no go nu.

Wat komt pipo voor spannends melden?

Assie als je getrouwd bent ben je al een eind in de richting en 24 is vaak wel een mooie leeftijd om weer snel na een bevalling op te krabbelen bruisend van de energie (hopen we dan) en meer kans op een gezond kind etc. Help dat niet te melden aan je man?
quote:Women2333 schreef op 28 september 2010 @ 14:26:

Assie als je getrouwd bent ben je al een eind in de richting en 24 is vaak wel een mooie leeftijd om weer snel na een bevalling op te krabbelen bruisend van de energie (hopen we dan) en meer kans op een gezond kind etc. Help dat niet te melden aan je man?Haha....heel grappig om te lezen, maar duidelijk niet voor mij bedoeld. Ik ben niet getrouwd en ben bijna 32..... Wat natuurlijk ook een pracht leeftijd is om snel te herstellen Toch???? haha
Women: Pipo is zaterdag getrouwd en daar willen we natuurlijk uitgebreid verslag van (inclusief foto's)
oh shit sorry assie ik lees niet zo lang mee dus uh.

ik bedoel dan roma? even kijken
is romantrin 24 getrouwd en man wil nog niet?
In ieder geval weet ik wel dat ik door jou assie aan de chocolade zit bedankt! hahahaha
@ Springstof: Ben nieuwsgierig hihi, maar geen mail... Succes met werken!!

@ Women: Ik denk inderdaad dat je mij bedoelt!! Ik ben 24, nog niet getrouwd overigens en vriend wil inderdaad nog niet... Oh en op zich helpt je argument wel, maar hij vindt t gewoon nog erg eng nu dat ons hele leven dan om een kindje gaat draaien, vooral financieel ook... Nu doen we zo makkelijk alles wat we willen, boodschappen, uit eten, weekendjes weg, hij is bang dat dat straks niet meer kan...
Women: helemaal niet erg hoor Zeker in het begin is het lastig om iedereen uit elkaar te houden.

Vanavond gaan we voor het eerst naar Spaanse les. Ben heel benieuwd!

Ik ben zo blij met mijn clubje van Assie, Romo en Pauley!
@ Springstof:
quote:Springstof schreef op 28 september 2010 @ 15:27:

Ik ben zo blij met mijn clubje van Assie, Romo en Pauley!

haha.....stress????? Wat is dat???

Daar doen we niet aan, he dames!?

Fijn dat je weer vrolijk bent!!
@ Assie: Wat leuk!! Spaanse les!! ¡Que te diviertas!
Romo: dank je! Lang leve vertaalmachines op internet momenteel zit ik nog op niveau 0 ....haha

Zo, ik ga denk ik maar eens afsluiten en richting huis. Ben nu zo suf......kan ik wat energie opdoen voor vanavond!
@Assie, ik heb geen idee wat je bedoelde met de blog van Werner, maar ik ben toch ook maar chocola gaan halen, ik vond het een prima excuus

Verder: Espero que lo disfrutas! Ik hoop dat je je amuseert! Enne, leuk van dat artikel, is-ie er toch ook wel mee bezig...

@Janine, super dat het goed gaat met de twee meiden! Ja, ik kan me voorstellen dat het al flink zwaar word, ben ook echt wel benieuwd naar de buikfoto!

@Verkademeisje: Ja, leuk idee, alleen manlief wil daar nog niet aan. Hij is niet gevoelig voor het argument "haarverlies", haha. En nog meer puistjes? No thanks, ik zit al jaren onder en heb het net enigszins onder controle... Ik hoopte juist dat dat dan minder zou worden quote:Romorantin schreef op 28 september 2010 @ 14:41:...hij vindt t gewoon nog erg eng nu dat ons hele leven dan om een kindje gaat draaien, vooral financieel ook... Nu doen we zo makkelijk alles wat we willen, boodschappen, uit eten, weekendjes weg, hij is bang dat dat straks niet meer kan...Van't weekend gesprekje gehad met Pauley-man over financien. Hij dacht dat het toch allemaal wel mee zou vallen, ik moet alleen straks een andere (lees: beter betalende) baan zoeken, dan zouden we onze huidige levensstandaard gewoon kunnen houden als er kindjes zouden komen. Want hij wil er absoluut niet op inleveren! En dan zouden we misschien ook nog allebei vier dagen p/w kunnen werken, dat zou helemaal mooi zijn.

Ik heb een poging gedaan uit te leggen dat het volgens mij niet echt mogelijk is voor mij om een baan te vinden die zoveel meer betaalt dat ik, zeker met een dag minder werken, ervoor kan zorgen dat alle kosten van een kindje gedekt zijn. Ik ben nu nog deels in opleiding, dus ik weet wel dat ik straks meer ga verdienen, maar toch... Grrrr...
@ Assie: Hihi ja leve de vertaalmachines!!

@ Pauley: Das hier inderdaad precies het verhaal... hij wil gewoon t liefst helemaal niets inleveren financieel en met een kindje nog alles kunnen doen zoals nu... Hij vindt dan dat ik niet fulltime hoef te werken, maar wil zelf ook graag zn 4 dagen houden (hij werkt om de week de zaterdagochtend en werkt zo doordeweeks maar 4 dagen) om zo niet alles te missen, kortom we hebben nog wel even nodig om alles goed op een rijtje te krijgen... Eerst maar ns een leuke baan vinden :)!
Springstof, ben je al uit de stress?

Gaaf hoor, Assie, een cursus Spaans. Ook heel bijzonder dat jullie dit samen gaan doen, leuk!

Nukje, Janine en Orchid, misschien hebben jullie hier nog iets aan. Op het novembertopic was deze link geplaatst, voor een gratis pak luiers:

http://www.kruidvat.nl/do ... a/BabymamabonnenDEFNW.pdf

Oh, en de rest: voel je natuurlijk vrij om alvast wat luiers in te slaan
Sorry, nu geen egopost:

Lieve Janine, wat fijn dat het zo goed met je gaat! En met die kleine dametjes daar binnen. Genieten dus!

Hier nog stress, maar we zien het wel. Nu toch de druk om stress-reducerende maatregelen te nemen, dus we wachten het weekend wel even af. Ik laat het jullie wel per mail weten, aangezien ik graag ontopic blijf en het niet met heel de wereld wil delen! Ben er iig wel wat geruster op, na jullie mails.

Assie, veel plezier met Spaans, de enige zin die je moet weten is: My novio tanto guapo, quiero un pequeño Assieman/quiero una pequeña Assie! eindexamen spaans gedaan, toch wat blijven hangen na 10 jaar, fijn!

Pauley, balen dat hij er een niet geheel realistische gedachtegang op na houdt. Wel een teken dat hij er serieus mee bezig is, toch? Als hij al berekeningen aan het maken is?!

Verkademeisje: Haha, mooi, ik ruim ons berghok en kelder wel vast even uit :-). Serieus, ik werk bij een bedrijf waar ik redelijk voordelig babyverzorgingsproducten in kan kopen, dus ik opperde vast liefjes tegen Buskruit dat ik dan wel alvast een voorraadje in kon slaan voor later.

Liefdevolle, begripvolle en uitermate motiverende reactie van mijn manneke:

Ben je gek geworden ofzo?!

Oh en Frut (waar ben je, t is zo stil zonder je...):

Ik wil graag zwanger worden, wil nog liever moeder worden en ik doe aan MEGA struisvogelpolitiek als het op bevallen aankomt. In mijn fantasie sla ik die fase altijd over, of doe ik alsof ze uit de bloemkool komen haha! In een dolle bui kan de ooievaar ook nog wel.

Heb het wel met Buskruit (typt lekkerder dan springstofman, te lang woord) over een bevalling gehad en hem laten beloven dat hij wat-er-ook-gebeurt naast mijn hoofd blijft staan en niet naar beneden mag kijken hahahaha!
Hahaha springstof dat zijn dus echte ramelende eierstokken als je ertegenaankijkt als eitje en weet je positief zijn is ook heeel erg goed hooor.

Ik lees veel het financien verhaal maar ik zie ook bezwaren maaaaaaaaaaar denk ook heel vaak straks wordt ik erg ziek of wordt mijn vriend erg ziek, kunnen we geen kinderen mee krijgen hoe ouder je wordt moet je als je ouder wordt ivf weet ik veel doen, straks overlijdt 1 van de 2 zou dan toch een kind heel erg mooi vinden.

Zo zie ik wel heeel veel dingen voor JA ik wil NU

Hoe zit dat met jullie?
Hier ben ik!

Sorry, was even niet in de gelegenheid om te posten en heb zo te lezen heel wat gemist (ga zo ook ff mail checken).

@Women

Idd, als je te lang wacht... En adoptie is helemaal duur!

@janine

Wat goed om te horen dat alles goed gaat het de meisjes. En lekker die vrije dagen opnemen. Slim!

@iedereen?

Heb ik iets gemist over chocola? Zal er een stukje bij pakken.

@Springstof

De bloemkool haha! Ja, dat zou lekker makkelijk zijn. Zuslief heeft dat ook gedaan, dat staan van man bij het hoofdeind. Het is hun beiden goed bevallen...

@Vk

Bedankt voor de tip, maarreh ik wacht nog even.

@Pauley

Jouw vent is wel heel rooskleurig. Wij weten dat we het straks met iets minder moeten doen. Gelukkig ga ik bij mijn nieuwe werk wel meer verdienen. Dat scheelt weer wat.

@Assie

Weer wat energie opgedaan vanavond?

Frutjeman en ik zijn trouwens niet stout geweest .
haha Springstof: prachtige zin! en heel erg on topic!!!

Jammer dat buskruid niet echt enthousiasmerend reageerde op je

"hamster-voorstel"

Romo en Pauley: jammer dat jullie vrienden nog in de fase zijn dat ze er financieel absoluut niks op in willen leveren als er straks kinderen zijn; wordt erg lastig. Maar het kan ook best wel meevallen, ligt eraan hoe de situatie tzt is; bijvoorbeeld door gelijkblijvende woonlasten, maar door de jaren heen stijgend loon, geen gebruik hoeven maken van kinderopvang, etc. En....in de meeste gevallen (als het kindje er eenmaal is) vindt geen van beiden het erg om er op in te leveren. Je patroon verandert toch een beetje. Ach ja.....komt allemaal wel goed, maar de mannen moeten eerst nog even over de angst heen dat ze straks niets meer kunnen (flexibiliteit en financieel). Hebben jullie een goed voorbeeld in je omgeving? ik heb bijvoorbeeld meerdere vriendinnen die ook echt nog uitgaan, sporten, uit eten gaan, weekendjes weg gaan (en dan geen centerparcs, maar bijvoorbeeld Barcelona, Berlijn). Komt helemaal goed, maar nog even geduld hebben.

Spaanse les was trouwens erg leuk. En vanaf nu woordjes leren, grammatica, oefeningen maken, etc.

Assieman liet net weer een artikel lezen over pijnbestrijding bij de bevalling. Heb hem gevraagd of hij de artikelen ook leest, of alleen aan mij laat lezen. Hij leest het zelf ook!! Positief
Haha Assie, hij is wel heel bezorgd over je zeg! Dat je maar geen pijn hoeft te lijden Wel heel lief hoor... En hij is er toch mee bezig, en dat is ook heel positief...

En nee, helaas niet echt een goed voorbeeld in de omgeving, maar ja, we gaan nu ook niet vaak uit, of een weekendje weg ofzo. Eigenlijk zijn we heel huismussig...

@Woman: Ik zie in mijn omgeving ook voorbeelden van hoe het niet moet, zoals mensen die de financiën niet in overweging nemen en vervolgens in de problemen komen, maar ook mensen die wel graag willen maar door ziekte van een van beide geen kindjes meer kunnen krijgen. Dus ja, wat je zegt speelt ook zeker mee. Ik weet dat een kindje geld kost, maar dat heb ik er voor over. En ik wil niet te lang wachten, vanwege allerlei redenen waarvan gezondheid er eentje is.

@Spring: Ja, lijkt me een goed idee, dat Pauley-man naast mijn hoofd blijft staan en vooral NIET daarbeneden mag kijken. Gosh, die arme man is voor zijn leven getraumatiseerd als-ie dat ziet volgens mij

En ik denk dat Pauley-man heeft geaccepteerd dat er binnenkort een kleine zal komen (hopelijk), maar hij kijkt er nog niet echt naar uit ofzo. Maar na lang aandringen van mijn kant hebben we een punt afgesproken vanaf wanneer we ervoor gaan, en dat is zodra we realistisch kunnen zeggen dat de verbouwing binnen negen maanden af zal zijn.

@Frutje: Ja, hij weet het ook eigenlijk wel, maar ik denk dat voor hem het belangrijkst is dat hij nog steeds lekker kan blijven eten. We zijn nu niet echt zuinig met boodschappen want hij is echt bourgondisch ingesteld en wil het liefst alles van zo'n goed mogelijke kwaliteit (niet te overdreven hoor...) En ik denk niet dat hij dat hoeft te laten als er een kindje is, maar om nou te zeggen dat we er financieel niets op in hoeven te leveren, dat durf ik ook weer niet.

@Romo: Ik wil eerst een kindje, en dan pas kijken naar een andere baan! Ik heb hier een goede CAO, en de opleiding word automatisch verlengd met de duur van het verlof in geval van zwangerschap, dus dat is gewoon ideaal! En anders moet ik meer dan anderhalf jaar wachten (totdat ik na de opleiding een goede baan hebt gevonden), en dat trek ik echt niet meer...

Zo, nog anderhalve dag werken, en dan gaan we een weekendje naar Frankrijk, lekker op de camping, wel heel kkkkoud, maar ook heel leuk, met de ouders van Pauley-man en nog een stel vrienden van ons. Doen we elk jaar, heel gezellig...
Pauley: ja, haha.....die artikelen van Assieman. Het wordt tijd dat er in de krant een ander thema wordt belicht dan pijnbestrijding....maar het is al goed dat hij onderwerpen die te maken hebben met kinderen krijgen leest! (of ben ik nu veel te snel tevreden...haha)

En een startmoment!!!!! Goed zeg! Dat klinkt ook heel realistisch, als de verbouwing binnen 9 maanden af is. En heb je een grove schatting wanneer dat zover gaat zijn?

Slim om nog even bij deze werkgever te blijven, zeker als het om een opleidingsplek gaat. Kan je daarna altijd weer verder kijken, als je helemaal klaar bent.

Kamperen vind ik erg leuk......maar hopelijk hebben jullie nog wel een zonnetje Anders hele dikke dekbedden meenemen voor in de tent en voldoende drank en andere dingen om warm te blijven
@Assie, nee je bent niet te snel tevreden! Het betekent dat hij er serieus over na aan het denken is, en dat is een heel goed teken. Die van mij denkt namelijk gewoon absoluut niet aan de dingen die hij nog niet wil...

Een grove schatting is lastig te maken. We zijn afhankelijk van vergunningen, omdat we in een monumentaal huisje wonen. En de vergunningaanvraag is uitgesteld tot na 1 oktober, omdat de wetgeving dan iets zou versoepelen, maar dan weten we hopelijk binnen 6 weken wel meer. Laatst was ik een beetje verdrietig, en toen heb ik Pauley-man al gezegd dat ik het allemaal niet zo snel zag gebeuren en me dus maar zou richten op 2011 in plaats van oktober of november, maar dat sprak hij toch tegen. Hij dacht dat het wel sneller zou gaan. Ach, we zien wel.

Het weer wordt helaas niet zo denderend, maar we hebben de hond bij ons in de tent, dus die kan altijd nog kacheltje spelen En eten en drinken doen we wel lekker bij de schoonouders in de caravan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven