Gezondheid alle pijlers

Griep. Heerst?

19-09-2010 16:28 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Puur interesse.

Ik heb de griep.

Nu hoor ik van veel mensen om mij heen dat het heerst. Alleen ken ik niemand die ook de griep heeft nu.

Jullie?
Quote maxiemax, 24 minuten geleden

wel bloedvergiftiging gehad jaren geleden maar daar was ik dan weer niet echt ziek van.

Dan was je er waarschijnlijk op tijd bij. Sepsis kan dodelijk zijn; ik had het door de longontsteking. Ik ben toen in eerste instantie nog blijven werken. Tot ik in quarentaine lag was ik in de veronderstelling dat het een fikse griep was :P

Echt zware griep heb ik misschien eens in de 10-15 jaar. Overigens neem ik wel soms wat virusjes mee van mn werk, merk er zelf niets van, maar mijn vriend des te meer
Ik was inderdaad gelukkig op tijd bij en ik weet dat het dodelijk kan zijn en hoeveel geluk ik gehad heb.

Raar eigenlijk hoe sommige ziektes je zomaar ineens onderuit kunnen halen zonder dat je er echt erg in hebt.
Ik heb vorige week een paar dagen knock-out gelegen met een enorme loopneus, hoofd- en spierpijn.

Toen ik beter was begon het bij Moppeman.
quote:Toet schreef op 19 september 2010 @ 17:02:

Hoe weet je dat je de griep hebt TO?

Meeste mensen die denken dat ze de griep hebben zijn gewoon flink ziek van een verkoudheid.Na 2 nachten in een water zweet bed met 39,5 graden koorts te hebben gelegen met een spierpijn waar een beginnende sporter jaloers op zou zijn, denk ik dat dat net even iets anders is dan een forse verkoudheid

Het hoesten en de verkoudheid komen nu pas.

Thanks voor alle reacties. Ondanks dat je het niemand toewenst, is gedeelde smart toch .....
Fijne verkoudheidjes allemaal.

http://www.degrotegriepmeting.nl/

Echt griep is er nog niet zo.
quote:Lizzl schreef op 19 september 2010 @ 19:34:

Bloedvergiftigting.

Ijlen door koorts is idd heftig; ook wel 's gehad - vaaage dromen Dan ben je idd uitgeschakeld.

Dank voor de uitleg.

Weer wat geleerd!

Ik had wel een grappige ervaring trouwens tijdens dat ijlen , vage dromen.

Ik hoorde de hele tijd een boinkboink , alsof iemand , de buren ofzo , de hele tijd housemuziek hadden aanstaan.

Ik werd echt boos , welke idioot doet dat?

Na een (hele lange) tijd kwam ik erachter dat het gepomp van mijn eigen bloed was dat ik hoorde in mijn oor. ha ha
Ik heb denk ik twee keer écht griep gehad, nou dan ben je nog niet jarig hoor... Kon me niet eens omdraaien in bed, niet eten, drinken... Vreselijk!

Nu ben ik gewoon enorm verkouden met algehele malaise, geen griep. Ga wel 'gewoon' doen wat ik moet doen, maar ben blij dat mn stage pas over 2 weken begint
Wij hebben hier allemaal (4 personen) last van verkoudheid, hoofdpijn en keelpijn...
quote:[message=7226640,noline]

Raar he, dat het 'heerst'. Vaag begrip, 'het heerst', wie bepaald dat?Mensen zeggen al snel dat "het heerst".. Men hoeft maar van 2 personen te horen dat ze hetzelfde mankeren, en er wordt meteen gezegd dat "het heerst".. Beetje jammer om paniek te zaaien wanneer het niet echt nodig is..
Vandaag eerder naar huis van het werk.

Koortsig en heel erg moe en spierpijn.

Hoorde al meer met deze klachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven