* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
maandag 27 september 2010 om 00:00
Hier is het eten over 10 minuten klaar.
De prijs van de groenten valt wel mee. Maar ik geloof best dat het niet voor iedereen hier is weggelegd om elke dag gezond te eten. Zo is er bij de kinderen op school gratis ontbijt en lunch voor kinderen uit gezinnen die daar thuis geen geld voor hebben. En een flink aantal kinderen krijgt wekelijks een vrijdagmiddag-rugzak vol eten mee naar huis om het weekeind door te komen.
De prijs van de groenten valt wel mee. Maar ik geloof best dat het niet voor iedereen hier is weggelegd om elke dag gezond te eten. Zo is er bij de kinderen op school gratis ontbijt en lunch voor kinderen uit gezinnen die daar thuis geen geld voor hebben. En een flink aantal kinderen krijgt wekelijks een vrijdagmiddag-rugzak vol eten mee naar huis om het weekeind door te komen.
maandag 27 september 2010 om 23:01
Naaf en toedels!
Niets bij gelezen, sorry.
Bij mij gaat voorlopig de knop om, ben best wel druk nu en de komende tijd helemaal.
Gezien het gedonder van de afgelopen weken heb ik er ook even geen zin meer in.
Zal af en toe wel eens om het hoekie komen kijken en anders mailen. lijkt me veel leuker en gezelliger!
Niets bij gelezen, sorry.
Bij mij gaat voorlopig de knop om, ben best wel druk nu en de komende tijd helemaal.
Gezien het gedonder van de afgelopen weken heb ik er ook even geen zin meer in.
Zal af en toe wel eens om het hoekie komen kijken en anders mailen. lijkt me veel leuker en gezelliger!
woensdag 29 september 2010 om 16:02
Djeez, jankert
Weet je, voor mij is het forum gewoon een middel om in contact te blijven met jullie en de emigranten en -als ik tijd heb- ter vermaak. Ruzies en rellen mis ik (daarom?) altijd. Ik heb geen zin om me druk te maken over forumbeleid, want ik ben dat hele beleid nooit tegengekomen.
Vind het wel shit dat het een en ander er nu toe leidt dat wat hier voor mij het belangrijkste is, afbrokkelt.
Koffie en dan maar eens integreren.
Weet je, voor mij is het forum gewoon een middel om in contact te blijven met jullie en de emigranten en -als ik tijd heb- ter vermaak. Ruzies en rellen mis ik (daarom?) altijd. Ik heb geen zin om me druk te maken over forumbeleid, want ik ben dat hele beleid nooit tegengekomen.
Vind het wel shit dat het een en ander er nu toe leidt dat wat hier voor mij het belangrijkste is, afbrokkelt.
Koffie en dan maar eens integreren.
donderdag 30 september 2010 om 10:02
Goeiemorgen barrers.....
Bloesje, wat is er nu dan gebeurd, dat jij weg blijft van het forum? Ik volg al die regels nooit precies, maar ik heb, eerlijk gezegd geen idee, waar dit nu weer allemaal over gaat.
Net zoals Yetje is het forum voor mij ter vermaak en als ik even niet zo lekker in m'n vel steek, dan kom ik een paar dagen niet en nu ben ik er weer, dus.....m'n velletje zit weer redelijk goed
Maar van rellen op het forum wet ik eigenlijk op het ogenblik niets.
Wel zag ik, dat Hoefie weer in de bar was en ook Jootje en Berbke. Die laatste heb ik hier eerder niet gezien, dus haske welkom Berbke. Of hebbie misschien een andere naam als vroegah???
En dan is het tijd voor een bakkie leut, voor ik onder de douche door spring....
Yetje, als jij straks wakker bent, wil jij me dan het mail-adres van Bloesje toesturen???
Bloesje, wat is er nu dan gebeurd, dat jij weg blijft van het forum? Ik volg al die regels nooit precies, maar ik heb, eerlijk gezegd geen idee, waar dit nu weer allemaal over gaat.
Net zoals Yetje is het forum voor mij ter vermaak en als ik even niet zo lekker in m'n vel steek, dan kom ik een paar dagen niet en nu ben ik er weer, dus.....m'n velletje zit weer redelijk goed
Maar van rellen op het forum wet ik eigenlijk op het ogenblik niets.
Wel zag ik, dat Hoefie weer in de bar was en ook Jootje en Berbke. Die laatste heb ik hier eerder niet gezien, dus haske welkom Berbke. Of hebbie misschien een andere naam als vroegah???
En dan is het tijd voor een bakkie leut, voor ik onder de douche door spring....
Yetje, als jij straks wakker bent, wil jij me dan het mail-adres van Bloesje toesturen???
donderdag 30 september 2010 om 15:59
Als het goed is, is mijn mail onderweg Wies. Maar hij doet nogal vreemd. Misschien dus ook niet. Of zesentwintig keer.
Had ik al verteld dat ik van de week met Miniman in zo'n megawinkel was -op de halloweenafdeling notabene- en dat de stroom toen uitviel? Het was ineens pikdonker. Mensen probeerden in de uitgang te vinden, maar je zag echt geen hand voor ogen. Alleen in de buurt van de in-en-uitgang kwam wat daglicht binnen. Miniman en ik vonden het wel leuk. Er zit een zaklamp op mijn mobieltje, dus hij mocht koplamp spelen (ik duw winkelwagentjes altijd achterstevoren, want Miniman rijdt graag vooruit). Met een stoet mensen achter ons aan liepen we richting de ingang waar iemand de deuren open had gezet. Miniman genoot Ondertussen verschenen er steeds meer medewerkers met lampjes op hun voorhoofd en walkie-talkies. De meeste klanten verlieten de winkel. Een klein groepje bleef afwachten. Toen er na 5 minuten (dat lijkt dan lang) bij de voorkant hier en daar een lamp aanging op het nood-agregaat en een van de mijnwerkers vertelde dat ze gingen zorgen dat we op de een of andere manier af konden rekenen, konden mijn koplamp en ik het donker weer in voor een gezellige halloween-experience. De enorme winkel (zeg maar de Bijenkorf op de Dam, maar dan alles op de begane grond) was nagenoeg verlaten. Overal kwamen we achtergelaten volle winkelwagentjes tegen. Er waren alleen wat mijnwerkers bezig. Die zetten de donkere vriezer met linten af en vroegen ons om de haverklap of we het wel konden vinden.
Heul weird.
Had ik al verteld dat ik van de week met Miniman in zo'n megawinkel was -op de halloweenafdeling notabene- en dat de stroom toen uitviel? Het was ineens pikdonker. Mensen probeerden in de uitgang te vinden, maar je zag echt geen hand voor ogen. Alleen in de buurt van de in-en-uitgang kwam wat daglicht binnen. Miniman en ik vonden het wel leuk. Er zit een zaklamp op mijn mobieltje, dus hij mocht koplamp spelen (ik duw winkelwagentjes altijd achterstevoren, want Miniman rijdt graag vooruit). Met een stoet mensen achter ons aan liepen we richting de ingang waar iemand de deuren open had gezet. Miniman genoot Ondertussen verschenen er steeds meer medewerkers met lampjes op hun voorhoofd en walkie-talkies. De meeste klanten verlieten de winkel. Een klein groepje bleef afwachten. Toen er na 5 minuten (dat lijkt dan lang) bij de voorkant hier en daar een lamp aanging op het nood-agregaat en een van de mijnwerkers vertelde dat ze gingen zorgen dat we op de een of andere manier af konden rekenen, konden mijn koplamp en ik het donker weer in voor een gezellige halloween-experience. De enorme winkel (zeg maar de Bijenkorf op de Dam, maar dan alles op de begane grond) was nagenoeg verlaten. Overal kwamen we achtergelaten volle winkelwagentjes tegen. Er waren alleen wat mijnwerkers bezig. Die zetten de donkere vriezer met linten af en vroegen ons om de haverklap of we het wel konden vinden.
Heul weird.
maandag 4 oktober 2010 om 08:06
Goeiemorgen.........
Ben al tijden wakker, dus heb nu maar m;n bed ajuus gezegd en hier zit ik nu dan al......
Wat zal ik vandaag eens allemaal gaan doen?
Weet niet eens, wat voor weer het gaat worden, het ziet er nu nog wat sombertjes uit, maar dat kan natuurlijk ook, omdat het nog vroeg is,
Meestal is deze tijd voor mij nog zo'n beetje midden in de nacht,
Ben al tijden wakker, dus heb nu maar m;n bed ajuus gezegd en hier zit ik nu dan al......
Wat zal ik vandaag eens allemaal gaan doen?
Weet niet eens, wat voor weer het gaat worden, het ziet er nu nog wat sombertjes uit, maar dat kan natuurlijk ook, omdat het nog vroeg is,
Meestal is deze tijd voor mij nog zo'n beetje midden in de nacht,