Forum Triviant!

29-10-2007 15:30 7220 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.

Ok, hierbij de eerste vraag:

De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
een aap?
ehm.... een hintje aub???
schapen?
hangbuikzwijn?

vogelbekdier?
Luiaard?
een luiaard
allemaal nee, oke nog een hint...

Dit dier drinkt heel weinig omdat in de bladeren die ze eten genoeg vocht zit.

Als ik zou zeggen wat voor bladeren dit dier eet, weten jullie het meteen!
Ja, ik weet het...beest eet eucalyptus! Een koala.
Giraffe
kangoeroe
panda?
(maar denk dat het toch de koala is...)
luna heeft het goed!!!!
quote:plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 17:16:

quote:

plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 13:57:

Ik bedoelde geen chirurgische ingreep en het vond plaats voordat de vibrator er was............

De eerste vibrator dateert anders uit de 18e eeuw, hoor. quote:

plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 13:57:

Ik bedoelde geen chirurgische ingreep en het vond plaats voordat de vibrator er was............

De eerste vibrator dateert anders uit de 18e eeuw, hoor.

Misschien wil je de moeite nemen om uit te leggen wat je bedoelt en waarom je deze geplaatst hebt ?Ik gaf als antwoord dat ze een vibrator in hun doos douwden, daarmee bedoelde ik uiteraard dat ze die gebruikten voor een orgasme. Dat rekende jij fout en je zei dat het voor de vibrator bestond was. Maar de eerste vibrator dateert al ergens uit 17nogwat, dat was uiteraard niet de high tech vibo die we nu kennen, maar een soort fallusvormig instrument dat gebruikt werd als "therapie" tegen hysterie.
Am Yisrael Chai!
Om bij sex te blijven; van welk latijns woord is het woord "condoom" afgeleid en wat betekende het in het latijn?
ik denk van iets als "condome" wat misschien schapendarm betekende? (Denk niet dat het klopt eigenlijk...)
conduma, ik weet niet zeker maar dacht dat het afgeleid was van het woord "huis".
@ Fashion Victim

Arten gebruikten vibrator na 1880 [eerste vibrator]bij hysterie voor een orgasme,voor die tijd gaven ze patienten een massage [handmatig] van de clitoris

als therapie

bedankt voor je uitleg!
ik heb wel drie verschillende latijnse woorden met verklaringen gevonden waarvan dit afgeleid zou kunnen zijn....
Condomare?
Nee
Heette de uitvinder van het condoom gewoon conduma?
je kunt ook nog voor condus gaan..
Hier alvast maar een nieuwe vraag (tis bijna 21.00uur, mag wel toch?)

Hoeveel km moet iemand minimaal voor zijn plezier reizen om volgens de VN een toerist genoemd te worden???
quote:plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 19:22:

@ Fashion Victim

Arten gebruikten vibrator na 1880 [eerste vibrator]bij hysterie voor een orgasme,voor die tijd gaven ze patienten een massage [handmatig] van de clitoris

als therapie

bedankt voor je uitleg!AHAHAAAAHA! Je kan je afvragen voor wie de therapie bestemd was. Damn wat een leuk feitje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven