Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 23 november 2007 om 19:03
quote:plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 17:16:
quote:
plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 13:57:
Ik bedoelde geen chirurgische ingreep en het vond plaats voordat de vibrator er was............
De eerste vibrator dateert anders uit de 18e eeuw, hoor. quote:
Ik bedoelde geen chirurgische ingreep en het vond plaats voordat de vibrator er was............
De eerste vibrator dateert anders uit de 18e eeuw, hoor.
Misschien wil je de moeite nemen om uit te leggen wat je bedoelt en waarom je deze geplaatst hebt ?Ik gaf als antwoord dat ze een vibrator in hun doos douwden, daarmee bedoelde ik uiteraard dat ze die gebruikten voor een orgasme. Dat rekende jij fout en je zei dat het voor de vibrator bestond was. Maar de eerste vibrator dateert al ergens uit 17nogwat, dat was uiteraard niet de high tech vibo die we nu kennen, maar een soort fallusvormig instrument dat gebruikt werd als "therapie" tegen hysterie.
quote:
De eerste vibrator dateert anders uit de 18e eeuw, hoor. quote:
De eerste vibrator dateert anders uit de 18e eeuw, hoor.
Misschien wil je de moeite nemen om uit te leggen wat je bedoelt en waarom je deze geplaatst hebt ?Ik gaf als antwoord dat ze een vibrator in hun doos douwden, daarmee bedoelde ik uiteraard dat ze die gebruikten voor een orgasme. Dat rekende jij fout en je zei dat het voor de vibrator bestond was. Maar de eerste vibrator dateert al ergens uit 17nogwat, dat was uiteraard niet de high tech vibo die we nu kennen, maar een soort fallusvormig instrument dat gebruikt werd als "therapie" tegen hysterie.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 23 november 2007 om 21:22
quote:plompiedom schreef op 23 november 2007 @ 19:22:
@ Fashion Victim
Arten gebruikten vibrator na 1880 [eerste vibrator]bij hysterie voor een orgasme,voor die tijd gaven ze patienten een massage [handmatig] van de clitoris
als therapie
bedankt voor je uitleg!AHAHAAAAHA! Je kan je afvragen voor wie de therapie bestemd was. Damn wat een leuk feitje!
@ Fashion Victim
Arten gebruikten vibrator na 1880 [eerste vibrator]bij hysterie voor een orgasme,voor die tijd gaven ze patienten een massage [handmatig] van de clitoris
als therapie
bedankt voor je uitleg!AHAHAAAAHA! Je kan je afvragen voor wie de therapie bestemd was. Damn wat een leuk feitje!