Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
woensdag 29 september 2010 om 20:20
@Rasa
Ik heb hem nadat de verbinding was verbroken niet meer gesproken. De afspraak was in principe voor vanavond.
Had verder nog geen emailadres of telefoonnummer uitgewisseld. We hebben alleen contact via Paiq.
Hij had nog wel een beurs vandaag. Hierna zou hij mijn kant op komen. Heb aangegeven dat ik in een café wil afspreken.
Ben benieuwd of ik nog iets hoor.....
Wat jammer dat jouw date met de lauwe vent niets is geworden.
Hopelijk wordt het wat met de buurman of de brandweerman...
Ik heb hem nadat de verbinding was verbroken niet meer gesproken. De afspraak was in principe voor vanavond.
Had verder nog geen emailadres of telefoonnummer uitgewisseld. We hebben alleen contact via Paiq.
Hij had nog wel een beurs vandaag. Hierna zou hij mijn kant op komen. Heb aangegeven dat ik in een café wil afspreken.
Ben benieuwd of ik nog iets hoor.....
Wat jammer dat jouw date met de lauwe vent niets is geworden.
Hopelijk wordt het wat met de buurman of de brandweerman...
woensdag 29 september 2010 om 20:43
Mijn date gisteravond was erg leuk. Je leert elkaar weer beter kennen, het was ontspannen, er was diepgang, er was humor, er was fysiek contact, er was spanning en er was geen enkele twijfel dat we elkaar snel weer gaan zien.
We hebben niet gezoend maar bij het afscheid na de drie zoenen nog wel een zoen op de mond en een stevige knuffel.
Speeddatemevrouw is leuk!
We hebben niet gezoend maar bij het afscheid na de drie zoenen nog wel een zoen op de mond en een stevige knuffel.
Speeddatemevrouw is leuk!
donderdag 30 september 2010 om 10:10
Ik heb gisteravond samen met mijn date toch maar besloten te stoppen. Ik had hem maandagavond nog gezien en ik had het gevoel dat we al niet goed meer wisten wat we tegen elkaar moesten vertellen.
M'n gevoel van helemaal in het begin zat goed, te verschillende achtergronden en compleet andere sociale levens. Jammer, maar beter zo.
M'n gevoel van helemaal in het begin zat goed, te verschillende achtergronden en compleet andere sociale levens. Jammer, maar beter zo.
donderdag 30 september 2010 om 14:50
Sailor wat een goede berichten!
emmab: wat jammer.....
Hier nog steeds helemaal leuk met date1. Zondag nog even mijn hond samen wezen uitlaten. Nu moeten we nog een tijdje wachten tot we elkaar weer kunnen zien (volgende week zaterdag pas). Dan is het toch best wel weer een afstand hoor, een uur rijden
emmab: wat jammer.....
Hier nog steeds helemaal leuk met date1. Zondag nog even mijn hond samen wezen uitlaten. Nu moeten we nog een tijdje wachten tot we elkaar weer kunnen zien (volgende week zaterdag pas). Dan is het toch best wel weer een afstand hoor, een uur rijden
donderdag 30 september 2010 om 17:16
@Rasa
Nee uiteindelijk niets meer gehoord. Maar om 23 uur was hij wel weer online. Hij kon ook zien dat ik online was maar hij heeft niet gereageerd. Nou, dan rest mij maar 1 ding: deleten....
Vind het vreemd, je zit eigenlijk midden in een chat waarin je net besloten hebt af te gaan spreken. En er dan niet op terugkomen.
Mijn vorige date was ook al zo vreemd, dat was die vent die in het bos wilde afspreken.
Zal het dan toch 3 x scheepsrecht zijn??
Ik hoop het wel, maar voorlopig ben ik het weer even zat....
Jammer dat je van de brandweerman nog niets hebt gehoord.
Nee uiteindelijk niets meer gehoord. Maar om 23 uur was hij wel weer online. Hij kon ook zien dat ik online was maar hij heeft niet gereageerd. Nou, dan rest mij maar 1 ding: deleten....
Vind het vreemd, je zit eigenlijk midden in een chat waarin je net besloten hebt af te gaan spreken. En er dan niet op terugkomen.
Mijn vorige date was ook al zo vreemd, dat was die vent die in het bos wilde afspreken.
Zal het dan toch 3 x scheepsrecht zijn??
Ik hoop het wel, maar voorlopig ben ik het weer even zat....
Jammer dat je van de brandweerman nog niets hebt gehoord.
donderdag 30 september 2010 om 18:02
Lynn, hier zelfde verhaal, heb het ook weer even gehad.
En zoals je zegt, heel vreemd, op het punt staan af te spreken, en er dan helemaal niet meer op terugkomen, en je zelfs gewoon niet meer aanspreken... Soms krijg je echt geen hoogte van bepaalde mannen.
Euh, afspreken in een bos? Lijkt wel of niemand jullie mocht zien, of ben ik verkeerd?
Ik duim mee voor de brandweerman Rasa
En zoals je zegt, heel vreemd, op het punt staan af te spreken, en er dan helemaal niet meer op terugkomen, en je zelfs gewoon niet meer aanspreken... Soms krijg je echt geen hoogte van bepaalde mannen.
Euh, afspreken in een bos? Lijkt wel of niemand jullie mocht zien, of ben ik verkeerd?
Ik duim mee voor de brandweerman Rasa
donderdag 30 september 2010 om 18:05
Blonde man hoef ik niet meer te zien of te spreken. Ik dacht dat het allemaal aan mij lag maar deze man is niet echt te vertrouwen, stomme smoesjes waardoor hij me steeds liet zitten. Had ook niet het idee dat hij uberhaupt n relatie wou met iemand.
Nu weer langzaam aan het verder kijken op datingsites..
Dus mag ik weer meedoen?
Nu weer langzaam aan het verder kijken op datingsites..
Dus mag ik weer meedoen?
donderdag 30 september 2010 om 18:11
@Emmab
Gelukkig, ik ben niet de enige.
Via welke site ben/was jij aan het daten? Ik via Paiq.
Krijg er inderdaad geen hoogte van....
De vorige date zat maar te drammen dat hij in het bos wilde afspreken. Ik had gewoon een terrasje voorgesteld. Maar nee, dat wilde meneer niet. Dus niet afgesproken.
@Madelief
Ook succes verder!
Gelukkig, ik ben niet de enige.
Via welke site ben/was jij aan het daten? Ik via Paiq.
Krijg er inderdaad geen hoogte van....
De vorige date zat maar te drammen dat hij in het bos wilde afspreken. Ik had gewoon een terrasje voorgesteld. Maar nee, dat wilde meneer niet. Dus niet afgesproken.
@Madelief
Ook succes verder!
donderdag 30 september 2010 om 18:52
@Lynn1965, wat een rare bosjesman. En die andere vent trouwens ook. Ik ben een man en zou er ook geen hoogte van kunnen krijgen. Misschien is leuk emailen/chatten totaal iets anders dan echt afspreken. En dan op zo'n manier anders dat het afspreken te eng is. Kan, maar snap het niet. Als hij je leuk vindt dan moet hij je toch graag willen zien? Ondanks dat elkaar in het echt zien best spannend is. Ik zou er toch klaar mee zijn als het afspreken zo moeilijk gaat. His/Her loss, not yours.
@emmab, jammer dat het er niet in zat. Succes verder met daten als je er weer aan toe bent.
@madelief77, welkom terug . Tuurlijk mag je weer meedoen. Weer een ervaring rijker. Next! Er zijn vast nog wel mannen te vinden die wél voor je willen gaan.
@anneky, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat. En een uur rijden is toch helemaal niet lang?
@emmab, jammer dat het er niet in zat. Succes verder met daten als je er weer aan toe bent.
@madelief77, welkom terug . Tuurlijk mag je weer meedoen. Weer een ervaring rijker. Next! Er zijn vast nog wel mannen te vinden die wél voor je willen gaan.
@anneky, wat leuk om te horen dat het zo goed gaat. En een uur rijden is toch helemaal niet lang?
donderdag 30 september 2010 om 18:53
@Lynn, ik date via RP, ook wel al eens via rendez-vous, maar weet niet of jullie dat kennen in NL (ik woon in BE). Paiq kennen wij hier niet denk ik, zou het eens moeten opzoeken.
Heb met RP al wel het gevoel dat ik alle leuke mannen al heb zien passeren. De mannen mij leuk vinden, heb ik zelf nog nooit leuk gevonden eerlijk gezegd Ik ga dus zelf op zoek.
Heb met RP al wel het gevoel dat ik alle leuke mannen al heb zien passeren. De mannen mij leuk vinden, heb ik zelf nog nooit leuk gevonden eerlijk gezegd Ik ga dus zelf op zoek.
donderdag 30 september 2010 om 19:14
@ Rasa Lief van je! Je had gelijk, hij was niet te vertrouwen. ik zou morgen naar hem toe gaan, stond al 2 weken, en vanmiddag met 1 of andere smoes smte hij af. Ja dan mag sms-en ineens wel:P En toen ik belde drukte hij me bewust weg..Moest wel even een traantje wegpinken..stom eigenlijk, voor iemand die je amper kent..Moet weer even jouw verhaal oppakken want was er ff uit..
@Bedankt Sodeju, lief van je!! Hoe staat het bij jou?
En we daten gewoon weer vrolijk verder...
@Bedankt Sodeju, lief van je!! Hoe staat het bij jou?
En we daten gewoon weer vrolijk verder...
donderdag 30 september 2010 om 19:35
@ Emmab, sommige dingen sluit ik echt uit, andere dingen ben ik makkelijker mee, ik kan op elke kleur ogen vallen bijv, maar niet op iemand van 60 uit Friesland die zware shag rookt en al een kleinkind heeft
Maken jullie soms ook van die rare mannen mee? ik word er eerlijk gezegd maar onzeker van soms. Voor blonde man kreeg ik ooit een heel lief bericht van ene G. uit dezelfde woonplaats. Hij zei dat hij me geweldig leek en dat we veel gemeen hadden bladiebla. Maar toen ik na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben vroeg of we dan een keer wat zouden drinken zei meneer, o maar ik heb geen interesse hoor..
Maken jullie soms ook van die rare mannen mee? ik word er eerlijk gezegd maar onzeker van soms. Voor blonde man kreeg ik ooit een heel lief bericht van ene G. uit dezelfde woonplaats. Hij zei dat hij me geweldig leek en dat we veel gemeen hadden bladiebla. Maar toen ik na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben vroeg of we dan een keer wat zouden drinken zei meneer, o maar ik heb geen interesse hoor..
donderdag 30 september 2010 om 19:58
Mijn ervaring is dat veel mannen alleen maar seks willen... Ondanks de mooie verhalen op hun profiel over wat ze allemaal willen doen in een relatie.
Mannen die je voor een eerste date thuis uitnodigen, en uitgebreid voor je willen koken, of je mee uit eten willen nemen, ik pas. Drankje ergens, graag.
Onlangs ook een bericht gekregen van iemand die zich meteen volledig wilde aanpassen aan de vrouw die hij graag zou zien. Alsjeblieft, nee, wees jezelf!
En madelief, wat jij meemaakte, nee, nog niet meegemaakt. Voor hem leek alles te kloppen, maar hij had toch geen interesse... Mannen! Aaaargh!
Mannen die je voor een eerste date thuis uitnodigen, en uitgebreid voor je willen koken, of je mee uit eten willen nemen, ik pas. Drankje ergens, graag.
Onlangs ook een bericht gekregen van iemand die zich meteen volledig wilde aanpassen aan de vrouw die hij graag zou zien. Alsjeblieft, nee, wees jezelf!
En madelief, wat jij meemaakte, nee, nog niet meegemaakt. Voor hem leek alles te kloppen, maar hij had toch geen interesse... Mannen! Aaaargh!
donderdag 30 september 2010 om 20:31
@Sodeju
Ben blij dat er ook een man zo over denkt. Gisteren had ik het even helemaal gehad hoor. Wat een eikel.
@Emmab
Grappig dat jij bericht krijgt van andere mannen dan je zelf leuk vindt
Ik vind het ook hoor: eerst een drankje in een café en niks anders.
Bij Paiq wordt je eerst aan iemand gekoppeld en pas na wat langer chatten krijg je elkaars foto te zien. Wel spannend hoor.
Ben blij dat er ook een man zo over denkt. Gisteren had ik het even helemaal gehad hoor. Wat een eikel.
@Emmab
Grappig dat jij bericht krijgt van andere mannen dan je zelf leuk vindt
Ik vind het ook hoor: eerst een drankje in een café en niks anders.
Bij Paiq wordt je eerst aan iemand gekoppeld en pas na wat langer chatten krijg je elkaars foto te zien. Wel spannend hoor.
donderdag 30 september 2010 om 20:52
donderdag 30 september 2010 om 22:13
@Emmab
Naar aanleiding van je hobbies etc wordt er een match gecreeerd met bijvoorbeeld een score van 98 (of dat echt waar is, is de vraag, maar OK). En dan wordt dit een contactpersoon van jou.
Je kan ook kiezen voor speeddates die zolang je online bent voorbij komen. Maar dat heb ik nog niet gedaan.
Ik vind het een leuke site.
Naar aanleiding van je hobbies etc wordt er een match gecreeerd met bijvoorbeeld een score van 98 (of dat echt waar is, is de vraag, maar OK). En dan wordt dit een contactpersoon van jou.
Je kan ook kiezen voor speeddates die zolang je online bent voorbij komen. Maar dat heb ik nog niet gedaan.
Ik vind het een leuke site.
vrijdag 1 oktober 2010 om 12:45
Ik sta ook nog op paiq maar kan er niet goed aan wennen. Ik ben het wel eens dat veel andere sites een soort 'keuring' zijn want dan ga je toch eerst af op de foto. Het concept van paiq vind ik wel geinig, maar het geduld heb ik er niet echt voor..de foto komt heel langsaam te voorschijn naarmate je meer berichten stuurt. Ik vind het meer een soort spelletje zeg maar.
Hier intussen zijn gangetje. elek dag wel 2 of 3 smsjes van date1. Zien doen w eelkaar pas weer over ruim een week
Met date 2 mail ik nog wel, maar op ene heeeel laag pitje. Of we daadwerkelijk nog een biertje gaan doen, vraag ik me af en msch hoeft het ook niet meer en heb ik straks al mijn tijd nodig voor date1.
En nee, het klopt dat een uur niet de andere kant van het land is, maar ik heb 2 kinderen en weinig 'vrij' en door de afstand is het dus ook niet mogelijk elkaar tussendoor even op te zoeken.
Afspreken in het bos???? Jee, daar krijg ik wel erg de kriebels van ja..volgens mij was die maar op 1 ding uit
Madelief: En blonde man...ja..klonk vanaf t begin ook wel wat moeizaam. Ik denk dat je beter af bent hoor. Teminste, afgaande op wat je allemaal verteld hebt..
Hier intussen zijn gangetje. elek dag wel 2 of 3 smsjes van date1. Zien doen w eelkaar pas weer over ruim een week
Met date 2 mail ik nog wel, maar op ene heeeel laag pitje. Of we daadwerkelijk nog een biertje gaan doen, vraag ik me af en msch hoeft het ook niet meer en heb ik straks al mijn tijd nodig voor date1.
En nee, het klopt dat een uur niet de andere kant van het land is, maar ik heb 2 kinderen en weinig 'vrij' en door de afstand is het dus ook niet mogelijk elkaar tussendoor even op te zoeken.
Afspreken in het bos???? Jee, daar krijg ik wel erg de kriebels van ja..volgens mij was die maar op 1 ding uit
Madelief: En blonde man...ja..klonk vanaf t begin ook wel wat moeizaam. Ik denk dat je beter af bent hoor. Teminste, afgaande op wat je allemaal verteld hebt..