***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Nou, ga dan eens wat doen in plaats van dat gehang op dat forum.
Xaloy; zal ik je anders een avond komen helpen met inpakken ed?

Layla; ik ga direct ff kijken, heb al zoooooo veel slofjes uitgeprobeerd maar ze krijgt tot nu toe alles uit (ook van die slofsokjes, vind het knap werk!)

Vind die zootjes ook best prijzig eigelijk maar goed als ik optel wat ik tot nu toe heb uitgegeven aan slofjes kom ik ook een aardig eind........

Luna zit nog prima in de maxi cosi, denk dat ze er nog wel een paar maanden mee kan. De autostoel krijgen we van de baas van mijn vriend!!! Heeft hij beloofd als kraamkado!
Wat super, Xaloy van die temp. zeg! Go Robbie.....

Over dat autostoeltje, wat is Robbie toch een mega-baby! Al 75 cm!!!!

Ik zal de tabel straks ook even aanpassen!

Ik heb wel al een stoeltje gekocht, maar die staat hier nog op zolder.

Denk dat ik nog een maandje of 2 moet wachten..

Oh ja, ik ben niet vanavond, maar pas morgen een avond alleen thuis...

Xaloy, ben je ook het slot van Lost aan het kijken??? Spannend....
quote:michasha schreef op 23 november 2007 @ 20:45:

Nou, ga dan eens wat doen in plaats van dat gehang op dat forum.
Layla enig idee welke maat ik moet bestellen? Als ik hoor dat zahra nog in maat s past..............luna is een stuk kleiner maar vind het ook zonde als ik wat bestel wat vervolgens niet past
Ben al bezig met de verhuisservice van TNT post :-) Jaha Micha! Xaloy is druk!

Leen, bedankt voor het aanbod. We zullen eerst morgen alles es op een rijtje zetten en dan op gepaste wijze om hulp gaan roepen. Dat wil zeggen: Dan toeteren we iedereen het bed uit in heel Enschede en omstreken! :-)
Ik heb Lost seizoen 3 laatst op DVD gekregen, errug spannend!!
Ik heb een Romer king trouwens!
Ik heb de DVD's op marktplaats gekocht Fachat, weet dus al hoe het afloopt. Zal ik het vertellen? Nee he? :-))
Welk seizoen zitten we nu hier eigenlijk?
neeeeee, Xaloy!!!! Niet doen!!!
Leen, maat S is 9 cm en maat M is 11 cm, deze ga ik nu voor Zahra bestellen. Je kunt het voetje van Luna opmeten door een lineaaltje tegen haar voetje te houden. Je vindt hier het maatschema van de slofjes. Ik vind ze het geld echt wel waard, Zahra heeft ze heel veel gedragen en ze zien er nog steeds mooi uit. Ik heb wel een paar keer schoentjes van H&M gekocht omdat ik ze er zo leuk uit vond zien, maar die blijven echt niet zitten.
Xaloy, super dat Robbie nu helemaal koortsvrij is! Echt fijn dat je hem woensdag toch mee naar huis hebt genomen, anders zou er inderdaad nog het weekend tussen gezeten hebben. Schattige foto trouwens op het Robbelepoptopic. En over 14 dagen al verhuizen, ik benijd jullie niet hoor. Maar goed, dan zitten jullie in ieder geval met de kerst lekker in de sneeuw. Begin je de 15e dan met werken? Trouwens wel lekker dat je nog zoveel irischeques hebt voor die autostoel. Hebben ze bij de ANWB alle kleuren van de Tobi? Ik heb zo'n bloemetjes uitvoering voor Zahra en die was toch nog iets duurder normaal, hij was 259 maar ik heb hem voor 208. Nog wel een hoop geld hoor en achteraf hoorde ik dat die Romer beter uit de test kwam. (er is hier ergens een topic over).

Mijn ouders vonden het erg leuk om Zahra op het kdv op te zoeken. Ze hebben echt veel gelachen met haar. Zahra begon gelijk te lachen toen ze hen herkende bij binnenkomst. Mijn moeder vond het in het begin wel zielig toen ze haar zag spelen in de box omdat er heel weinig kindjes waren, maar later is ze wel bijgedraaid. Ze merkte wel dat Zahra het daar goed naar haar zin heeft en dat ze ook met andere kindjes speelt daar, dus nu heeft ze toch wel een ander beeld van het kdv gekregen.
Zo. Heb TNT ingelicht en laat onze post 6 maanden doorsturen. Dat moet genoeg zijn. Morgen de rest, ben erg moe!

Fijn dat je ouders zagen dat het OK was in het KDV Layla. Wij denken er ook over om Robbie in ieder geval 1 dag te brengen, zeker na zijn vriendschap met Hugo in het ziekenhuis. Die twee lagen elkaar de hele tijd uit te lachen, zo schattig! En maar herrie maken als de ander niet keek!
Hiihihi wat schattig! Zahra speelt ook al echt met andere kindjes. Soms zitten ze naast elkaar in hun wipstoeltje met elkaar te kletsen. Ik had er in het begin ook niet zo'n goed gevoel bij, maar nu ze wat ouder is vind ik het echt wel leuk voor haar. En ze is ook altijd heel vrolijk als ik ze ophaal, dus dat zegt genoeg.
Wat fijn dat Robbie koortsvrij is !! En wat is ie groot !

Ik weet zelf nog altijd niet hoe groot Xander is (volgende contact CB 19/12), maar zijn gewicht weet ik wel. Hij weegt 10600 gr ... dus wel veel ..
Ga de slofjes morgen bestellen. Goede tip!

Luna reageert ook echt op andere kindjes (buurkinderen, kinderen in de winkel) maar gaat niet naar een kdv. Ik ga 2 dagen naar school, 1 daarvan is mijn vriend vrij en de andere past mijn moeder op.

Als ik straks ga weer werken wil ik haar denk ik 1 dag in de week naar het kdv doen.

Ik doe mijn afstudeeronderzoek in opdracht van een kdv, ik ga volgende week daar 3 keer heen om medewerkers te interviewen en 1 dag daarvan had ik geen oppas. Ik mag Luna dan meenemen! Dus kan ze alvast proefdraaien! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden!

Had net een vriendin aan de telefoon, gaat vanavond stappen en vroeg of ik eindelijk weer een keer mee ging....................ben moe maar heb wel zin! Twijfel dus.

Vriendlief moet morgen werken dus als ik ga ben ik morgen wel erug brak..........
Lost was weer erg spannend !!! Kan niet wachten op seizoen 4, helaas las ik net dat seizoen 4 pas in februari in usa begint, dus hier nog een paar maandjes later waarschijnlijk....

Leuk layla dat je moeder het leuk vond op het kdv, tis maar goeddat ze toch is gegaan!!

Leen...ben je gaan stappen??? Waar ben je heen gegaan?

Heb trouwens vandaag iets erg leuks gekocht via MP voor Ole: een magische spiegel, als Ole tegen de spiegel brabbelt, dan herhaalt die spiegel zijn gebrabbel, Ole vindt het echt reuze-interessant!!! Hij krijgt hem over 2 weken van de sint (heb hem op zolder gelegd voordat Kaj uit school kwam!)

Als Ole op de knopjes drukt maakt hij ook nog grappige geluidjes.

Ojee, het flesje liep over (was aan het kolven tijdens het typen), ik ben de laatste dagen weer meer aan het kolven (heb natuurlijk een voorraadje nodig) en het gaat gewoon als een tiet! , ben er wel erg blij mee, want het ging de laatste tijd juist weer wat minder!

Witchke, Xander al meer dan 10 kg!!!!!! Ongelofelijk!!! Maar goed, hij is ook al 7 maanden, he!

Ik heb laatst van die slofsokken voor Ole gekocht en die vind ik ideaal! Voor Kaj heb ik ook nog steeds slofsokken, die zitten ook gewoon super. Ja tis waar dat hij ze zelf kan uittrekken, maar ik heb ze toch meer voor buiten en buiten vindt hij (gelukkig) andere dingen interessanter dan zijn sokken!

De magische spiegel...
ja ga stappen! Ga zo weg, denk er gewoon niet aan hoe laat ik er morgen uit moet! ga gewoon de stad in fachat, kroegen en danscafes langs!
Veel plezier Leen!!!
Xaloy..ik heb laminaat in de aanbieding! Ongeveer 35 m2. Laat het maar even weten hier als je interesse hebt! Succes met alles...het gaat nu wel erg snel hè!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh dat zou gaaf zijn! Heel gaaf zelfs! Weet alleen niet of dat groot genoeg is, maar dat zal ik straks bespreken! Wat lief dat je aan ons denkt!

Robbie heeft een goede nacht gehad. Beetje gehuild, twee keer, maar zonder hulp viel hij al snel weer in slaap. Vind het wel zielig dat hij moet 'verwerken', tenminste, ik denk dat het daarvan komt. Hoop dat het snel over is!

Leen, hoe was het? Hoe is het nu? :-)

Die spiegel ken ik Fachat, die is erg leuk. Maar Robbie heeft echt al veel te veel speelgoed! En dat moet allemaal verhuisd worden!

Robbie ligt trouwens tegenwoordig ook erg veel op zijn zij te spelen. Dus zijn buik vind hij niets, maar op zijn zij is spannend!
Leentje..hoe voel je je na vannacht?

Ik vind het weleens jammer dat Daan zo weinig andere kinderen ziet. Alleen zijn neefje van 1,5 soms en zijn andere neefje van 6, maar da's ook niet vaak.

Het lijkt me voor hem wel heel leuk om lekker met andere baby's te brabbelen, zeker nu ik jullie leuke verhalen hoor.

Xaloy, het gaat echt opschieten nu he. Hadden jullie tussendoor al wat ingepakt of moeten jullie alles nog doen eigenlijk? In twee weken tijd..wat een klus!

Zeg, maarre...had Lara niet eens van die Oostblokkers meegenomen voor je vent?...Kan ie dat blik mooi opentrekken en die laten zwoegen

Ik moet vandaag veel boodschappen gaan doen, maar vriend moet gaan voetballen dus die heeft de auto mee en ik moet lopend...en daar heb ik weinig zin in eigenlijk...blehhh.

Fachat, leuk die spiegel! Ik zoek voor Daan al een tijd zo'n soort 'bord'om tegen de boxwand te hangen met allerlei geluidjes enzo. die hadden wij vroeger ook, maar ik kan ze bijna nergens meer vinden of ze kosten meteen 50,-...en da's weer een bietje teveul.

Muis..hoe was je training eigenlijk, geen spierpijn??
Fachat, leuk die spiegel!

Lievelust, ik heb zo'n activitycentre via Marktplaats gekocht. Ik zou gewoon daar kijken als ik jou was, ik heb geloof ik iets van 5 euro betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven