En nu......
donderdag 30 september 2010 om 18:12
Ben 30 jaar en binnenkort 9 jaar getrouwd.
Onze relatie loopt de laaste tijd totaal niet lekker.
Weten ook waarom.
Maar hij wil er niks aan doen.
Ik praat al met maatschappelijk werk via zijn werkgever.
Nu ben ik een aantal maanden terug op hyves een man tegengekomen. Leuk contact mee op hyves .
En de laatste tijd ook op msn elke dag.
We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
En we willen elkaar nu ook ontmoeten .
Maar ik ben nu dus bang dat ik verliefd word.
Zit al in een relatie die niet lekker loopt ik probeer er alles aan te doen om hem te redden en mijn man wil niks zegt niets en doet niets.
Ik weet echt niet wat ik moet nu.
Weten ook waarom.
Nu ben ik een aantal maanden terug op hyves een man tegengekomen. Leuk contact mee op hyves .
En de laatste tijd ook op msn elke dag.
We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
Zit al in een relatie die niet lekker loopt ik probeer er alles aan te doen om hem te redden en mijn man wil niks zegt niets en doet niets.
donderdag 30 september 2010 om 18:16
quote:Tamaal schreef op 30 september 2010 @ 18:12:
hoe rijm je alles er aan te doen met :
Weten ook waarom.
En de laatste tijd ook op msn elke dag.We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
hoe rijm je alles er aan te doen met :
Weten ook waarom.
En de laatste tijd ook op msn elke dag.We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
donderdag 30 september 2010 om 18:25
Probeer er alles aan te doen om onze relatie weer goed te krijgen.
Heb hulp van buitenaf ingeschakeld.
En mijn man werkt nergens aan mee.
En dat msn contact van mij . Ik weet dat het niet goed is .
Maar ben door de weeks alleen.
En heb het gevoel dat ik overal alleen voor sta .
Even een voorbeeld. Heb een paar maanden terug een knobbeltje in de borst gehad wel goedaardig gelukkig.
Maar ik kwam er achter gelijk mijn man gebeld.
Ben naar de huisartst gegaan en moest naar het zh voor onderzoek.
Geregeld dat het op een dag kon dat mijn man makkelijk vrij kon krijgen .Maar ben dus alleen geweest want hij had een afscheidsreceptie en toen had ik ook zoiets is dat nu belangerijker.
En zo zijn er meer dingen.
Maar ben door de weeks alleen.
En heb het gevoel dat ik overal alleen voor sta .
Even een voorbeeld. Heb een paar maanden terug een knobbeltje in de borst gehad wel goedaardig gelukkig.
Geregeld dat het op een dag kon dat mijn man makkelijk vrij kon krijgen .Maar ben dus alleen geweest want hij had een afscheidsreceptie en toen had ik ook zoiets is dat nu belangerijker.
En zo zijn er meer dingen.
donderdag 30 september 2010 om 18:29
quote:Tamaal schreef op 30 september 2010 @ 18:25:
Maar ben door de weeks alleen. dus? dan mag het ?
En heb het gevoel dat ik overal alleen voor sta .dus? dan mag het ?
Geregeld dat het op een dag kon dat mijn man makkelijk vrij kon krijgen .Maar ben dus alleen geweest want hij had een afscheidsreceptie en toen had ik ook zoiets is dat nu belangerijker.dus? dan mag het ?
En zo zijn er meer dingen.dus ? alles eraan doen is msnen en hyven met een andere man?
Maar ben door de weeks alleen. dus? dan mag het ?
En heb het gevoel dat ik overal alleen voor sta .dus? dan mag het ?
Geregeld dat het op een dag kon dat mijn man makkelijk vrij kon krijgen .Maar ben dus alleen geweest want hij had een afscheidsreceptie en toen had ik ook zoiets is dat nu belangerijker.dus? dan mag het ?
En zo zijn er meer dingen.dus ? alles eraan doen is msnen en hyven met een andere man?
donderdag 30 september 2010 om 18:30
donderdag 30 september 2010 om 18:31
donderdag 30 september 2010 om 18:36
quote:Tamaal schreef op 30 september 2010 @ 18:34:
Nee gewoon de hele week alleen .
Hij is alleen in het weekend thuis.
Ik weet van mezelf dat ik fout bezig ben.
En die msn vriend kan goed met hem praten lachen en huilenDat weet je niet. Huilen, praten, lachen voor een computerscherm is iets anders dan 'in het echt'.
En die msn vriend kan goed met hem praten lachen en huilenDat weet je niet. Huilen, praten, lachen voor een computerscherm is iets anders dan 'in het echt'.
donderdag 30 september 2010 om 18:37
Waarom ben je überhaupt een MSN vriendje gaan zoeken terwijl je nog van alles aan je relatie wil doen?
Als je nog steeds van alles aan je relatie wil doen, zeg je tegen MSN vriendje 'aju paraplu' en zeg je tegen man 'luister, je krijgt nog één kans. Ik was bijna verliefd op een andere man maar heb hem uit mijn leven gestuurd. Wat gaan we aan onze relatie doen?'
Als je man dan nóg niks wil, dan weet jij waar je staat en moet je de knoop doorhakken. Maar doe dat alsjeblieft niet terwijl en omdát je een ander achter de hand hebt. Dat is min tegenover je man (al 9 jaar!!!) maar ik kan je verzekeren dat je jezelf er ook heel min en achterbaks over gaat voelen.
Als je nog steeds van alles aan je relatie wil doen, zeg je tegen MSN vriendje 'aju paraplu' en zeg je tegen man 'luister, je krijgt nog één kans. Ik was bijna verliefd op een andere man maar heb hem uit mijn leven gestuurd. Wat gaan we aan onze relatie doen?'
Als je man dan nóg niks wil, dan weet jij waar je staat en moet je de knoop doorhakken. Maar doe dat alsjeblieft niet terwijl en omdát je een ander achter de hand hebt. Dat is min tegenover je man (al 9 jaar!!!) maar ik kan je verzekeren dat je jezelf er ook heel min en achterbaks over gaat voelen.
donderdag 30 september 2010 om 18:38
quote:Tamaal schreef op 30 september 2010 @ 18:34:
En die msn vriend kan goed met hem praten lachen en huilen
oh en nu dan? bewust blijven doorgaan? Dan moet je ook niet verkondigen dat je er alles aan doet je relatie te redden want dat is niet waar....
lachen en huilen met een man die je in reallife niet kent.... klinkt goed joh, echt iets waar je relatie voor op het spel moet zetten.....
En die msn vriend kan goed met hem praten lachen en huilen
oh en nu dan? bewust blijven doorgaan? Dan moet je ook niet verkondigen dat je er alles aan doet je relatie te redden want dat is niet waar....
lachen en huilen met een man die je in reallife niet kent.... klinkt goed joh, echt iets waar je relatie voor op het spel moet zetten.....