kado dochter 1 jaar

30-09-2010 14:41 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben maar aan het dubben. Mijn dochtertje wordt volgende week 1 jaar. Wat zal ik haar kado doen?

We hebben een zoontje van 3 jaar. Dus al aardig wat speelgoed, maar nog geen meisjesdingen...

Wie denkt mee?
Dit was bij ons een groot succes! Ze kunnen zich eraan optrekken en ballen in de gaatjes gooien, die rondom naar beneden rollen begeleid door een vrolijk, niet al te hard muziekje

Mijn dochter van anderhalf speelt met alles behalve speelgoed voor kinderen van haar leeftijd:

Barbie's

poppenwagen met pop

Little people

Hobbel koe
Hmm, die Wishbonebike is misschien wel wat ja. Iemand die in huis? Is het wat?
quote:Tuorrebout schreef op 30 september 2010 @ 22:48:

Mijn dochter van anderhalf speelt met alles behalve speelgoed voor kinderen van haar leeftijd:

Barbie's

poppenwagen met pop

Little people

Hobbel koe

Dit is toch juist allemaal voor haar leeftijd geschikt? Tenzij je zo'n 'echte' grote meisjespoppenwagen bedoelt.

Ik zeg Little People, is ze helemaal niet te klein voor hoor.
Je hebt gelijk hoor... eigenlijk wilde ik zeggen dat mijn kleine dame met barbie's, playmobil (vanaf 4 jaar), my little pony etc. speelt. Voor haar eerste verjaardag had ze ook allemaal dingen met een geluidje gekregen waar je op moest drukken vanaf 12 mnd. Dit vond ze helemaal niet interessant.

Wilde eigenlijk zeggen dat little people enzo juist erg geschikt zijn voor een kind van 1.
quote:Suze02 schreef op 30 september 2010 @ 22:56:

Hmm, die Wishbonebike is misschien wel wat ja. Iemand die in huis? Is het wat?

ik heb de wishbonebike en dat ding is Super !

als mini naar het park is geweest met de WBB dan staat ze de volgende dag te huilen bij de schuurdeur dat ze weer wilt .

hij is heerlijk stabiel, degelijk materiaal en heel makkelijk om te bouwen van drie wieler naar twee wieler!

hij is wel duur, maar goed voor het plezier wat ze er alleen al het afgelopen jaar van heeft gehad .... is ie elke euro waard !

kijk anders even voor filmpjes op youtube !
wat een leuk filmpje!
het is een leuk ding . yammini is er nog laaaaaang niet mee uitgespeeld !
Wow, die vind ik wel heel gaaf! Alleen weet ik dat opa en oma al een houten (2wiel) fietsje hebben gekocht voor mijn dochter, dus dan vind ik dit wel een beetje dubbel, maar anders wist ik het wel....
Kan je die wbb later ombouwen tot een loopfiets met een achterwiel?
quote:bubbelwijn schreef op 01 oktober 2010 @ 21:51:

Kan je die wbb later ombouwen tot een loopfiets met een achterwiel?ja. en als dan het frame te laag word, dan kun je het frame keren en is het een hoge loopfiets
Wow Yam, die is leuk! Vind hem alleen veel te duur, maar zag op de site nog veel meer leuke loopfietsjes. Kind wordt bijna 2, maar die vind het ook cast nog leuk!!!

Toen ze 1 werd kreeg ze trouwens een loopwagen met veel knopjes en geluidjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven