Las Barettas Naranjas!
woensdag 29 september 2010 om 23:13
nieuwe titel? ik ga hard nadenken, maar nu even niet. met een halve fles wijn achter de kiezen gaat dat wat moeilijk
Mén, wat was het eten lekker. was klein restaurant met geen-keuze-menu (behalve vlees of vis als hoofdgerecht) maar de hertenbiefstuk als hoofd was echt goddelijk. en de sfeer was goed en gezellig.
dus Sok gaat zo zeer gelukkig horizontaal (morgenochtend waarschijnlijk wat minder gelukkig)
Mén, wat was het eten lekker. was klein restaurant met geen-keuze-menu (behalve vlees of vis als hoofdgerecht) maar de hertenbiefstuk als hoofd was echt goddelijk. en de sfeer was goed en gezellig.
dus Sok gaat zo zeer gelukkig horizontaal (morgenochtend waarschijnlijk wat minder gelukkig)
donderdag 30 september 2010 om 07:17
Achja. Niets overgewaaid helaas. Oudste hoest constant. En als ik "constant" zeg, dan bedoel ik "constant". Sinds zondagnacht. Verder gaat het goed met hem, maar we zijn zo mega-brak dat ik gisteren (ik was thuis gebleven met de kids) een heuse kleine zenuwinzinking had en heel raar stond te gillen zonder te kunnen stoppen. En toen wilde ik kijken of een bepaald medicijn nog goed was en kon me echt niet meer herinneren of het nu 2010 of 2011 is. Achteraf wel lachen, maar op dat moment werd ik er paniekerig van. Het leek wel Altzheimer. Er slaapt dus behalve jongste niemand meer normaal sinds zondag (want zelfs neemt man het zoals gisteren toch maar een nacht over, ik hoor het gewoon dwars door alle deuren en muren heen). Als het zo doorgaat moeten we het feestje voor zaterdag ook verschuiven. Kinderarts heeft er gisteren al naar gekeken en kon er verder niets aan doen wat we niet al deden. Ik dacht dat we al belabberd sliepen maar dit spant de kroon.
Wat een gedoe met feest-van-werk, Citro, jammer hoor. Pammie, gefeliciteerd met je werkster! En Sok, vergeten funktioneringsgesprek: Oeps
Anky, ik had zoiets ooit met een varken in de tuin van mijn ouders. Maar daar zat niet de boer achteraan, maar de slager van twee huizen verderop Goed gedaan zeg met dat stapelbed!
Wat een gedoe met feest-van-werk, Citro, jammer hoor. Pammie, gefeliciteerd met je werkster! En Sok, vergeten funktioneringsgesprek: Oeps
Anky, ik had zoiets ooit met een varken in de tuin van mijn ouders. Maar daar zat niet de boer achteraan, maar de slager van twee huizen verderop Goed gedaan zeg met dat stapelbed!
donderdag 30 september 2010 om 12:20
Kinderen uit logeren: Ik zou niet weten waar, bovendien, een ziek kind uit logeren ... Oordopjes: Kan ik niet maken, want 1 moet er ook voor jongste zijn (daar ging ik vannacht ook twee keer voor uit). Ik ga straks toch maar even nog een keer naar de kinderarts mee, als dit zo doorgaat breekt oudste zich nog een rib. Ik vrees dus dat dit gewoon een gevalletje doorbijten is.
donderdag 30 september 2010 om 14:09
Nitro, Balsoclase? Hier is het uit de handel geloof ik maar het hielp hier altijd heel goed tegen gehoest. En sterkte. Overigens lijkt het me erg verstandig als je een bijtankmoment gaat plannen (weg met al die bezwaren en beren op de weg!), klinkt niet goed. Als jij instort ben je nog verder van huis.
Sok, ben je nog gelukkig?
Citro, ik doe heel veel computerwerk, alleen maar eigenlijk. En ik loop veel naar de printer. Ik heb mijn bureaustoel inmiddels hoger gezet. Volgens mij is dat het; zit ik al een tijdje te laag.
Ik ga nu trouwens vrolijk verder werken want ik was nog lang niet klaar. Hopelijk krijg ik nu een paar dingen weg, nu ik ongestoord thuis zit.
Sok, ben je nog gelukkig?
Citro, ik doe heel veel computerwerk, alleen maar eigenlijk. En ik loop veel naar de printer. Ik heb mijn bureaustoel inmiddels hoger gezet. Volgens mij is dat het; zit ik al een tijdje te laag.
Ik ga nu trouwens vrolijk verder werken want ik was nog lang niet klaar. Hopelijk krijg ik nu een paar dingen weg, nu ik ongestoord thuis zit.
donderdag 30 september 2010 om 19:29
Mannen! Pamman was vroeg thuis vanavond, het eten was al klaar, ik blij want twee vermoeide kindertjes dus ze kunnen echt op tijd naar bed, Pamman was het daar mee eens. Hij brengt ze naar bed, ik roep 20 minuten geleden al naar boven dat het tijd is, liggen ze er verdorie nu nóg niet in omdat ze aan het stoeien zijn. Ik krijg daar zo'n sik van!
donderdag 30 september 2010 om 20:23
Dat ken ik Pammie .
Hier was A-man weer eens laat thuis. Toen hij thuiskwam waren de kinderen al gevoederd en gebadderd, was de benedenboel al opgeruimd en was ik aan het voorlezen. Ik ben te goed voor deze wereld. Ik was trouwens enorm sacherijnig vandaag en ik heb eigenlijk geen idee waarom. Ik wou eigenlijk vanmiddag rustig met de kinderen naar de bibliotheek, maar toen had Sien al een vriendin uitgenodigd en zat ik dus thuis (en ik had zo'n zin in een goed boek in bed vanavond). Nou ja, ik hoop dat ik morgen weer wat vrolijker ben (ik ben eigenlijk altijd met reden sikkeneurig, dus dit was vreemde gewaarwording, ik gooi het maar gewoon op moeheid).
Nitrogen, pas je goed op jezelf meid? Dit klinkt echt niet goed en het is ook wel erg veel wat je op je bord krijgt momenteel: slecht slapen, onzekere situatie op werk, zieke oudste. Even kalm aan doen hoor, want zo'n zenuwinzinking is echt niet goed .
Hier was A-man weer eens laat thuis. Toen hij thuiskwam waren de kinderen al gevoederd en gebadderd, was de benedenboel al opgeruimd en was ik aan het voorlezen. Ik ben te goed voor deze wereld. Ik was trouwens enorm sacherijnig vandaag en ik heb eigenlijk geen idee waarom. Ik wou eigenlijk vanmiddag rustig met de kinderen naar de bibliotheek, maar toen had Sien al een vriendin uitgenodigd en zat ik dus thuis (en ik had zo'n zin in een goed boek in bed vanavond). Nou ja, ik hoop dat ik morgen weer wat vrolijker ben (ik ben eigenlijk altijd met reden sikkeneurig, dus dit was vreemde gewaarwording, ik gooi het maar gewoon op moeheid).
Nitrogen, pas je goed op jezelf meid? Dit klinkt echt niet goed en het is ook wel erg veel wat je op je bord krijgt momenteel: slecht slapen, onzekere situatie op werk, zieke oudste. Even kalm aan doen hoor, want zo'n zenuwinzinking is echt niet goed .
donderdag 30 september 2010 om 21:04
Gewoon redeloos sikkeneurig is ook weleens lekker. Lekker mokken om niets. Laat A-man fijn een kopje thee voor je zetten, met een chocolaatje om je humeur te verbeteren.
Pakje was van mijn moeder voor mijn verjaardag, Mini heeft het verstopt dus ik weet nog niet wat erin zit.
Ik heb net geprobeerd te werken maar excel werkt niet mee, beetje jammer. Ik heb vandaag maar eens aan leidinggevende gevraagd of ze wat op mij aan te merken heeft. Ze moet zichzelf afleren te checken of ik dingen die ze vraagt wel doe want ze ziet dat het gebeurd. En ze ziet me groeien in mijn rol. Weinig commentaar dus En ik vind dat echt lekker, die waardering.
Pakje was van mijn moeder voor mijn verjaardag, Mini heeft het verstopt dus ik weet nog niet wat erin zit.
Ik heb net geprobeerd te werken maar excel werkt niet mee, beetje jammer. Ik heb vandaag maar eens aan leidinggevende gevraagd of ze wat op mij aan te merken heeft. Ze moet zichzelf afleren te checken of ik dingen die ze vraagt wel doe want ze ziet dat het gebeurd. En ze ziet me groeien in mijn rol. Weinig commentaar dus En ik vind dat echt lekker, die waardering.
donderdag 30 september 2010 om 22:02
Dat is inderdaad wel heel fijn, waardering
En herkenbaar, dat mannending. Deed man hier gisteren ook, waren ze onder de douche geweest, en was het al behoorlijk bedtijd, gaat ie nog een keilang verhaal voorlezen, was het alsnog 19.45 dat Limoen er in lag. Ik vind dat laat, hij vindt dat een prima bedtijd.
Ik heb nieuwe laarzen gekocht. Wilde al heel lang een paar grijze, maar het kwam er maar niet van om er voor te gaan winkelen en ik liep er helaas ook niet ergens toevallig tegenaan. Nu gewoon in een schoenenwinkel in 't durp gevonden. Ik had nog meer leuke grijze gezien, dus ik kon nog niet goed kiezen ook. De andere grijze waren plat, misschien moet ik die ook gaan kopen, maar 2 paar grijs is ook weer zo overdreven.
Kep deze gekocht:
Ik sluit me aan bij de anderen Nitro, neem een break, voordat je instort, want met die zenuwinzinking klinkt al als behoorlijk op het randje
En herkenbaar, dat mannending. Deed man hier gisteren ook, waren ze onder de douche geweest, en was het al behoorlijk bedtijd, gaat ie nog een keilang verhaal voorlezen, was het alsnog 19.45 dat Limoen er in lag. Ik vind dat laat, hij vindt dat een prima bedtijd.
Ik heb nieuwe laarzen gekocht. Wilde al heel lang een paar grijze, maar het kwam er maar niet van om er voor te gaan winkelen en ik liep er helaas ook niet ergens toevallig tegenaan. Nu gewoon in een schoenenwinkel in 't durp gevonden. Ik had nog meer leuke grijze gezien, dus ik kon nog niet goed kiezen ook. De andere grijze waren plat, misschien moet ik die ook gaan kopen, maar 2 paar grijs is ook weer zo overdreven.
Kep deze gekocht:
Ik sluit me aan bij de anderen Nitro, neem een break, voordat je instort, want met die zenuwinzinking klinkt al als behoorlijk op het randje
donderdag 30 september 2010 om 22:24
Misschien zijn ze niet van Geox, of zag je duidelijk een merkje of iets herkenbaars op de laars? Ik heb me namelijk de hele zomer afgevraagd waar ik toch die bikini kon kopen die ik in de (of het was de Linda, of het was de JAn) had gezien, het zou volgens het blad een H&M bikini zijn, maar ik heb hem er de hele zomer niet gevonden, ook niet op internet, en ik vond het ook eerlijk gezegd niet echt een H&M model, ik vermoed dat het geen H&M maar iets anders was.
donderdag 30 september 2010 om 22:55
Je had toch een reden om sikkeneurig te zijn Anky, je plannetje ging niet door, ok, misschien niet heel dramatisch, maar een beetje sikkeneuren mag wel hoor.. gewoon zomaar.. en dan bijv wat troostvoer, voor jezelf, omdat je zo sikkeneurig bent
Ik ben trouwens een boek aanhet lezen, en ik vind het echt helemaal niets, maar ik begrijp er niets van want hoor juist hele enthousiaste verhalen. Sedaris, van je familie moet je het hebben. Vind het me toch een partij deprimerend en saai. Zal wel aan mij liggen. Ik lees het niet uit iig.
Ik ben trouwens een boek aanhet lezen, en ik vind het echt helemaal niets, maar ik begrijp er niets van want hoor juist hele enthousiaste verhalen. Sedaris, van je familie moet je het hebben. Vind het me toch een partij deprimerend en saai. Zal wel aan mij liggen. Ik lees het niet uit iig.
donderdag 30 september 2010 om 23:13
vrijdag 1 oktober 2010 om 08:26