3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zondag 3 oktober 2010 om 19:14
Hij is 62 geworden
Ik wil wel een gekleurd shirtje dragen, maar ik heb vrij veel knalkleurtjes in mijn kast, mijn winterkleding is wel wat somberder maar morgen geven ze best warm weer af, ik denk dat ik idd een paars shirtje aandoe, en de schoenen... laarzen is vrij warm gok ik, vandaar de pumps, volgens mij ligt er in het crematorium overal vloerbedekking dus dan valt het niet op, maar ik durf de gok niet zo goed te nemen
Ik wil wel een gekleurd shirtje dragen, maar ik heb vrij veel knalkleurtjes in mijn kast, mijn winterkleding is wel wat somberder maar morgen geven ze best warm weer af, ik denk dat ik idd een paars shirtje aandoe, en de schoenen... laarzen is vrij warm gok ik, vandaar de pumps, volgens mij ligt er in het crematorium overal vloerbedekking dus dan valt het niet op, maar ik durf de gok niet zo goed te nemen
zondag 3 oktober 2010 om 19:17
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 19:03:
Denya in "Memorabele audities"
Voor wie de hele avond niks te doen heeft Ik heb me wel eens een dag vermaakt met dit topic, vreselijk gelachen maar ook vreselijk gehuild, wat een emotionele auddities zaten ertussen, zeker van die man die zijn broer verloren had.
Denya in "Memorabele audities"
Voor wie de hele avond niks te doen heeft Ik heb me wel eens een dag vermaakt met dit topic, vreselijk gelachen maar ook vreselijk gehuild, wat een emotionele auddities zaten ertussen, zeker van die man die zijn broer verloren had.
zondag 3 oktober 2010 om 19:23
zondag 3 oktober 2010 om 19:27
Ik word ook niet echt blij van de kant en klare maaltijdsalades van welke super dan ook.
Vanavond ouderwetse sla gegeten, geprakt eitje, olie, azijn, peper en zout met kropsla. Was lekker.
Dat geheel opgeluisterd met gehakt met van alles en nog wat uit de oven en gebakken aardappeltjes. Met yoghurt met honing toe.
Vanavond ouderwetse sla gegeten, geprakt eitje, olie, azijn, peper en zout met kropsla. Was lekker.
Dat geheel opgeluisterd met gehakt met van alles en nog wat uit de oven en gebakken aardappeltjes. Met yoghurt met honing toe.
zondag 3 oktober 2010 om 19:30
zondag 3 oktober 2010 om 19:33
zondag 3 oktober 2010 om 19:39