Good Luck!
zondag 3 oktober 2010 om 12:04
zondag 3 oktober 2010 om 12:28
Brrrrrrrrrrr, eng zeg Mal, echt heel erg naar! Heeft hij veel pijn? Zijn echt alle tanden beschadigd door de val?
Star, leuk! et verschil is echt heel groot met hier qua uitstapjes (ik moest echt wennen nier in het begin). Hier doen ze echt twee keer per week een klassenreisje. Naar de dierentuin, maar ook veel workshops. Leuk dat je meegaat!
Star, leuk! et verschil is echt heel groot met hier qua uitstapjes (ik moest echt wennen nier in het begin). Hier doen ze echt twee keer per week een klassenreisje. Naar de dierentuin, maar ook veel workshops. Leuk dat je meegaat!
zondag 3 oktober 2010 om 12:32
Goh Mal, wat een nare val zeg!! Die tanden eruit, brrrr...
Dat beeld laat je dan niet meer los he, van de val.
Ik was eerst bang dat het een tia ofzo zou zijn. Maar gelukkig is het een afstapje. Wel hard aangekomen zeg. Sterkte hoor!!
Jinny, ook al oma-zorgen. Heb je haar 'onlangs' nog gezien?
En goede band met haar?
Afscheid van mijn oma was mooi. Speeches goed. Daarna doodop natuurlijk. CB was mee in de wagen, heeft zich goed gedragen.
Wat wel humor was: de Tom tom zei bij aankomst bij het crematorium: 'u heeft uw bestemming bereikt'. CV: 'Nou, ik hoop van niet'.
Dat beeld laat je dan niet meer los he, van de val.
Ik was eerst bang dat het een tia ofzo zou zijn. Maar gelukkig is het een afstapje. Wel hard aangekomen zeg. Sterkte hoor!!
Jinny, ook al oma-zorgen. Heb je haar 'onlangs' nog gezien?
En goede band met haar?
Afscheid van mijn oma was mooi. Speeches goed. Daarna doodop natuurlijk. CB was mee in de wagen, heeft zich goed gedragen.
Wat wel humor was: de Tom tom zei bij aankomst bij het crematorium: 'u heeft uw bestemming bereikt'. CV: 'Nou, ik hoop van niet'.
zondag 3 oktober 2010 om 15:31
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 15:26:
Hahahaha ik moet wel lachen om opmerking CV
Jin, twee keer in de week wel veel, maar zo maar 1 keer per jaar een echt schoolreisje vind ik best erg weinig. Zeker voor die 330,- schoolgeld Dat is niet veel nee! Hier gaan ze telkens met het ov. In het begin moest ik daar echt aan wennen (ik haat het ov zacht uitgedrukt).
Hahahaha ik moet wel lachen om opmerking CV
Jin, twee keer in de week wel veel, maar zo maar 1 keer per jaar een echt schoolreisje vind ik best erg weinig. Zeker voor die 330,- schoolgeld Dat is niet veel nee! Hier gaan ze telkens met het ov. In het begin moest ik daar echt aan wennen (ik haat het ov zacht uitgedrukt).
zondag 3 oktober 2010 om 16:21
Hahaha ik ook, echt verschrikkelijk het OV. Hier hebben ze nu de OV-chipkaart en dat maakt het allemaal nog onaantrekkelijker voor mij. Volgens mij is een bus huren ook net zo goedkoop.
Is in Jinnyland onderwijs ook 'gratis' trouwens?
Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet
Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet
zondag 3 oktober 2010 om 18:31
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 16:21:
Verkleed als egeltje, kastanje, uiltje, als heks met een pompoen.
Verkleed als appelplukker?
Lastig zeg!
Verkleed als egeltje, kastanje, uiltje, als heks met een pompoen.
Verkleed als appelplukker?
Lastig zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 3 oktober 2010 om 19:19
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 16:21:
Hahaha ik ook, echt verschrikkelijk het OV. Hier hebben ze nu de OV-chipkaart en dat maakt het allemaal nog onaantrekkelijker voor mij. Volgens mij is een bus huren ook net zo goedkoop.
Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet Paddestoel
Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet Paddestoel
zondag 3 oktober 2010 om 19:26
zondag 3 oktober 2010 om 20:30
zondag 3 oktober 2010 om 20:35
Wij hadden vanmiddag dus de herfstfietstocht en de kinderen mochten verkleed. Juul kwam 3 weken geleden al thuis dat hij een Paddestoel wilde worden... ehhhhhh shit dacht ik, hahaha
Maar het is gelukt, en eigenlijks vrij simpel..
En hij was het origineelst, en kreeg veel complimenten.. of juul er zo blij mee was.... Maar paddestoel of niet, het blijft mijn kleine apie
Maar het is gelukt, en eigenlijks vrij simpel..
En hij was het origineelst, en kreeg veel complimenten.. of juul er zo blij mee was.... Maar paddestoel of niet, het blijft mijn kleine apie