Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jin, ik denk dat dat inderdaad niet bij Ceetje past

Ik heb op Ebay al hele gave pompoenenprinsessentutu's gezien, da's meer iets voor haar.

Wel knap geknutseld Bam!
Dat klinkt ook erg leuk Star.

Fotootje?
Heb ik het goed ingeschat dus. Pompoen is echt leuk! Ik heb ze hier in de winkels gezien en zou ze bijna zelf kopen . Maar ja, ik heb geen herfst- of halloweenfeest.
Zolang het niet echt jongens of meisjes gerelateerd is qua verkleedkleren, vind ik dat het bij elk kind past.

Maar goed een tutugeval is natuurlijk wel weer veel leuker voor een meisje, daar vind ik nu weer niet passen bij Juul
Mijn jongste stikte tijdens het eten, en begon echt te rochelen en zo. Begint Oudste te lachen! Nadat ik jongste had gered zeg ik: waarom lach je zo, dat is toch niet om te lachen? Zegt Oudste: ja maar Jongste klonk net als de koffiemachine . En echt, zo klonk het haha.
Ik heb nog 1 hilarische foto van Juul er neer gezet!
quote:Jinny schreef op 03 oktober 2010 @ 20:57:

Mijn jongste stikte tijdens het eten, en begon echt te rochelen en zo. Begint Oudste te lachen! Nadat ik jongste had gered zeg ik: waarom lach je zo, dat is toch niet om te lachen? Zegt Oudste: ja maar Jongste klonk net als de koffiemachine . En echt, zo klonk het haha.

Het waarom is bagger, maar het antwoord is Hilarisch

Gaat het nu weer met jongste?
quote:bambino schreef op 03 oktober 2010 @ 20:49:

Dat klinkt ook erg leuk Star.

Fotootje?Zoiets Bam: http://cgi.ebay.com/NWT-G ... thing&hash=item3a5ed7e2d6
quote:Jinny schreef op 03 oktober 2010 @ 20:51:

Heb ik het goed ingeschat dus. Pompoen is echt leuk! Ik heb ze hier in de winkels gezien en zou ze bijna zelf kopen . Maar ja, ik heb geen herfst- of halloweenfeest.Mooi, als het nou niet lukt via Ebay stuur ik jou gewoon uit winkelen dus
Koffiemachine
quote:Maleficent schreef op 03 oktober 2010 @ 12:04:

Sterkte met wachten op nieuws Jinny, arme oma.

Mijn vader is terug van de tandarts. Bijna alles moet eruit, maar hij krijgt een noodprothese zodat hij toch op vakantie kan, en dan gaan ze na de vakantie alles trekken.

Waaat??? Jeetje mens, wat een ellende voor je vader. Hoe gaat het verder met hem en hoe is hij onder het nieuws van de tandarts?

DIe is wel echt heel erg leuk Star!
54 dollar is een hoop centen als ik het even mag zeggen....

allemaal!

Lekker weertje he? Vorig jaar ook zo'n mooie dag want toen vet zwanger (vet en heel erg zwanger dus ) naar pompoenfestival geweest. Vandaag wezen fietsen met de dames en naar speeltuin geweest. Lekker weekend gehad wel.

Ik ga nu lekker slapen want ogen vallen dicht. Kijk morgen naar fotos Bammetje.

Koeskoes dames en kindjes!
Enig pakkie Star! (maar wel an de prijs... Kan je moeder niet iets maken?)

Jin: oei die oudste... Haha, mooi sonms om te horen wat voor associaties ze maken hè. al is de timing soms rottig...

Suus: ja het is al bijna zover hè! 1 jaar. Leuk. Lekkere dagen bij jou daar dus, mooi!
Erg gaaf Star! Wel duur ja, maar mooi! Zo mooi heb ik ze hier niet gezien, maar ik kan altijd voor je shoppen gaan hoor.

Bam gaat weer hoor. Jongste loopt nu telkens met een pruik met lange haren en was tijdens het eten bijna gestikt in zo´n haar .

Suze, weltrusten!
Star, veel plezier morgen!

Bridges, zwaai!
Mal jemig wat schrikken! Heftig zeg! Pffff... En nu alle tanden eruit @-) wat een klap moetbdan zijn geweest. En die arme J, ook nog een aanval(letje). Is het nu met hem?

Malman is ook een gevoelige man hè? Knuffel voormhem. Voor jullie alledrie.

Compu, ik heb Ria Blom bij L ook gedaan (zo veel mogelijk).

Ik kom straks uitgebreider, moet nu mijn dochter uit bed halen want B moet naar judo.

Oja, Star: sterkte vandaag in Artis!
Mr J, was best een beetje van slag gisteren, veel huilen en op schoot willen. Vandaag heeft hij een roostervrije dag, dus we gaan zo lekker samen op stap.

Met mijn vader gaat het wel aardig, maar hij kan alleen vloeibaar voedsel eten nu.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gets Mal, wat verschrikkelijk akelig!! Heel veel sterkte voor je paps, en voor jullie natuurlijk (heb mijn moeder eens onderuit zien gaan en een nacht op 1e hulp met haar doorgebracht, denk dat ik snap hoe je je voelt - krijg al buikpijn als ik je verhaal lees).

Mooi weer voor een dagje Artis Star, veel plezier!

Maatje vandaag ook uitje met school een dansvoorstelling in een van de andere scholen in het dorp. Gaan gewoon lopen. Vriend is mee, Maatje helemaal trots.

Jin, voor de lichtjesschoenen! Licht uit, spots aan, tadaaaa.... Geweldig. Gelukkig haalt mama er volgende week de batterijen uit gaan de batterijen niet zo heel lang mee. Maar ik voel me toch enigszins gesterkt in mijn lot, fijn.

Compu, bestemming bereikt. Fijn dat het een goed afscheid was (en dat CB zich heeft gedragen).
Ik heb hier al een herfsttafereeltje met kastanjes en hazelnoten ik wil niet dat de zomer weggaat want die is nog niet geweest!!

Gisteravond weer terug gekomen van een heerlijk weekendje Ardennen! M'n moeder was enorm verrast, dus de opzet was geslaagd.

Jin, sterkte met je oma

Mal, hoe is het nu met je vader? Wat een klap moet hij gemaakt hebben zeg!

Compu, fijn dat het een mooi afscheid was!

Amalia, zomer was heel vroeg toch dit jaar? April, mei, juni was wel goed volgens mij.

Even verder met puin ruimen...
Nou, wij komen net terug van het zwemmen. Ik denk dat Mr J nog wel een tukje gaat doen op de bank. We wilden even naar Opa gaan, maar ik hoor net dat hij nu weer bij de tandarts zit, en dat er al eea uitgaat, dus die heeft misschien niet zo'n zin in bezoek straks.
Arme paps. Moeten nu al z'n tanden eruit?
quote:mamax schreef op 04 oktober 2010 @ 16:09:

Arme paps. Moeten nu al z'n tanden eruit?Een gedeelte
O, o, wat heb ik een borrel nodig

Foto's op mijn Hyves, dag was erg leuk, mooi weer, blije kindjes, moeie mama

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven