Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Rikst is het niet wonderlijk zoals iedereen hier aan " geslachtswisselling" doet ?

Nou en ik kan me voorstellen dat je moe bent!
Zware laatste loodjes Rikst... je bent er bijna! (en dan begint het pas ) Nee hoor, flauw, het is heerlijk als je straks na lang wachten je meisje in je armen kunt sluiten!

Ik heb een frust-meisje, ze wil van ales vastpakken, maar dat lukt nog niet zo goed, en daar kan mevrouw slecht tegen. Wel grappig ook, ze maakt zich echt kwaad. Goed voor de ontwikkeling zullen we maar zeggen. En net heerlijk gezellig ons avond-badder-pyama-knuffel rideltje afgewerkt, ze ging weer blij naar bed.

Middelste heeft voetbalschoentjes, -kousen en -broek gekregen vanmiddag (van scapino hoor, kost weinig daar gelukkig). Hij is er zo blij mee, ging gelijk alles aandoen en met oudste in de tuin voetballen. Hij kan niet wachten tot het zaterdag is en hij weer naar kaboutervoetbal mag
Oh sardegna het klinkt zo gezellig jullue ritueel !

En wat grappig dat je merkt aan haar dat ze gefrustreert is- je zegt dat je niks van babies snapt maar je klinkt heel erg " in touch "

als ik slim ben ga ik nu slapen met o
Als ik slim zou zijn zou ik nu ook al slapen

Rikst, zwaar hè? Bevallen is pas zwaar nee gekkigheid (zeg ik altijd en hoor ik jongste zoon nu ook steeds zeggen), lekker tijd voor jezelf nemen nu het nog kan.

Ik heb me trouwens nooit gerealiseerd dat jij nu ook na 2 jongens een meisje krijgt en dat we met dezelfde leeftijden zitten. Leuk.
Onee van die leeftijd was Tieger

Gaat lekker, ik stuur Bengel een kaartje en die komt bij 5x5 terecht. Ik geloof dat ik echt naar bed moet gaan
meisje op de creche gebracht, en ze ging heel hard huilen toen ik wegging. Oh, ik stel me aan ik weet het, maar ik vind het echt erg dit

Ik ga maar een uur het huis poetsen, heb ik wat te doen...
Stel jii je aan ? Nee joh ! Ik zou zelf heel hard gaan huilen ! Het is toch weer een nieuwe fase na je verlof he.

Je doet het toch super ? En het lijkt mij normaal dat dit zo voelt - het zou erger zijn als je hetvniet intereseerde als ze huilt.

Amalia dat klinkt goed daar troost je met de gedachten dat het bij jou door de hormonen en slaapgebrek is. Bij mij hoort het bij mijn verwaaide einstein geest

nou nu schat ik mezelf toch hoog in haha

ik zit op de bank en ik moet zo afwassen dan kan ik er na het babybadje vullen.

Dat deel 2 is leuk.

Vanmiddag komt de fysio voor O. Ze is soort collega en leuk dus ik kijk er naar uit.

Ikloop steeds dat liedje over Den Haag te zingen en O vind het leuk hihi
Ik zou keihard mee huilen...

Lekker badje! Ik ben fan van de Tummy tub. Klein laagje erin en ze kan dan los zitten. Lekker makkelijk.
Uur is bijna om, ik ga Lmeisje halen!!!!!!!!!!!!!!
Huis is heel schoon, heb nogal fanatiek gepoetst
Hee is het toch nog nuttig sardegna !

Vertel je hoe het was ?

Oh Amalia ik heb een groot geel badje en sleep me rot met waterkokers om het te vullen en leeg te gooien.. Maarja ze vind het leuk daar doe je het voor! T zijn hooguit 5 minuten haha. Tummy tub klinkt ineens handiger...

Maar na haar badje geef ik haar meestal nog beetje drinken en dan lekker in bedje met het hemeltje helemaal dicht. Dan valt ze zelf langzaam in slaap, grote meid hoor. Heerlijk.

@amalia, draait ze nou van haar rug op haar zij?
De fysio is ziek. Nou ..
Het ging best goed, ze lag lekker rustig te slapen in een bedje toen ik haar kwam halen. volgende week weer...

Viool, ik zet het badje op een standaard naast de douche en vul met de douchekop. Na badje laat ik het staan voor vriend, die leegt 'm. Idee ook voor jou, qua sjouwen?

Wat ging de fysio doen bij oviooltje?
@sardegna wat fijn dat het goed ging! Een hele geruststelling voor jou zeg. Fijne leidsters enzo? Goed gevoel ? Lijkt mij zo spannend en tegelijk ook wel leuk dat je babietje al steeds groter wordt en vast ook weer dingen gaat oppikken en leren op het kdv door daar te zijn.

Bedankt voor de badjestip. We hebben alleen een vrij enge leuningloze trap naar de badkamer dus ik doe o toch liever in bad op tafel bij de keuken en het badje laten staan is dan zo slordig hihi.
Ik wilde tips van de fysio i v m haar voprkeurshouding. Ik denk dat ik wel al een hoop doe uit mijzelf, voedhouding, commode, mobieltje boven de wieg naar de " leer" kant, praten vanaf de niet favoriete kant, smiddags haar op haar zijtje draaien. Maar het is haar vak en ookal is dit natuurlijk onschuldig je kan er gewoon goed op inspelen lijkt mij
Fijn, dat het goed ging met Lmeisje op het kdv!

Pffff, zou het ook slecht trekken, hoor, als ze zo hard moest huilen bij jouw vertrek.

Viool, jongste kreeg bij mij echt een heel plat achterhoofd. Ik heb toen een zijligkussen gekocht. Zo 1: http://www.zijligkussen.nl/

Dat hielp echt goed. Ten minste.. Hij heeft geen plat hoofd. Was ook op advies vd fysio. Misschien is dat ook wat voor O? Ivm haar voorkeurshouding?

Oudste had ook een sterke voorkeurshouding. Maar die is er tijdens de geboorte ook echt met grof geweld uitgetrokken... Daar ben ik nog mee naar de osteopaat geweest (nou ja, een fysio die dat ook deed). Dat hielp echt heel erg goed. Maar dat is natuurlijk wel weer een veel rigoreuzere stap...

Amalia, wat knap, dat A al draait!!

En ja... Je hebt gelijk: bevallen is pas zwaar.

Maaaaar daarvoor gebruik ik nu gewoon nog heel effectief de struisvogelmethode. Wat bevallen betreft zit ik nog in de ontkenningsfase. :-)

Vanmorgen visite van 2 vriendinnen en hun 1 jarige zoontje. Ze wilden nog even het huis zien en mij ook nog even voor de bevalling. Ieks, dan klinkt het zó dichtbij ineens. Ik ben zoooo nieuwsgierig naar dit kindje. Oudste lijkt sprekend op mij, jongste op vriend, hoe zou dit meisje eruit zien? Dan wil ik liever vandaag dan morgen bevallen. Maar als ik dan terug denk aan mijn bevallingen.... Dan sla ik het toch liever over.
Maar als je nu bevalt heb je het maar gehad

Ik zeg skip fysio ga naar de manueel therapeut. en nee ik heb nog steeds geen aandelen er in.

Vanmorgen ook met A geweest. Sinds ze bij hem is geweest spuugt ze niet meer en overstrekt ze veel minder vaak. Slapen tja... Hopelijk is daar vandaag aan gewerkt . Ze ligt iig nu al wel bijna 2 uur te slapen door hetbgezaag en getimmer heen.

En haar hoofd stond recht nu (vorige x 1cm scheef!).

Viool heb je geen emmer beneden? Even schoonboenen en O erin. Ik doe zo'n 25 cm water erin en zet A er dan in. Je moet er bijblijven maar je kan haar dan loslaten. Bij babymassage van oudste 'geleerd'. A houdtbook niet van het badje en dit is sneller.

Ze draait van rug op buik. En dan huilen omdat haar arm klem zit onder zich haha. En de videocamera was net stuk gegaan, balen! Kon ik vacndaag gelukkig ophalen. Gratis gemaakt! I wonen in een dorp. Echt, in Amsterdam had ik zeker 25 euro mogen neerleggen.

Slapen ging beter. Ze werd om 4 uur wakker.

En toen om kwart over zes, die was evenjammer.daarna sliep ik niet meer en vw snurken van man sliep ik pas om 12 uur. Dus kort nachtje wederom.
@amalia hoe stond haar hoofd scheef dan ?

Bij O zie je als je goed kijkt wat verschileen kant lijkt wat vlakker.
Ja hoe dat vraag ik me ook af ha ha. Ze keek als ze recht vooruit keek wat meer naar 1 kant. Dus als je van bovenop keek zaten de oren niet recht. Snap je? En nu wel weer

Wazig eigenlijk
Mooi Amalia dat dorp

zo ik merk me daar toch dat je in een ander tempo komt met baby ! Niks even gauw gauw.

En bv is geweldig maar even weggaan doe ik ook niet. Ik wil niet dat ze de borst mist of dat even slokje nemen ( alhoewel dat vast gauw went voor haar ) maar ik merk ook dat ik tijd met man leuk zou vinden ! Dat is positief vind ik. Bij vorige relatie was het alleen de baby en nu kan ik ook uitkijken naar samen tango bijv.

Nou vorige keer was ik gauw gescheiden.
Lieve Uma en lieve Amalia hartstikke bedankt voor jullie lieve kaartje met mooie woorden. Doet me weer erg goed.

Eh... Amalia begrijp ik nou goed dat dit kaartje heel nederland door is geweest? Gna gna....!
Goh net een soort hoorzitting i v m geld terugkrijgen van gemeente. Ik zag daar steeds tegenop maar steeds verplaatste het en nu... Whaaahaa... Was het ineens een UITJE!

Savonds in de auto met O en man en dan naar t stadhuis en alles zag er zo gezellig uit in het donker. Hihi nu weet ik zeker dat ik tunnelvisie heb van wasjes en voedingen want dit was heel interessant, o keek ook met grote ogen rond alleen ging huilen van de wethouders. Ik zag er zo tegenop, voorheen. Maar nu was het dus leuk... Nouja !!

De jongens doen voortaan 1x per week afwas. Hee kom ik ook nog thuis in schone keuken ( nouja .... Beetje waterbad )
haha die viool had een uitje herkenbaar hoor, man heeft me op een gegeven moment met de auto naar een hennes gebracht ik was helemaal blij haha

en top de jongens aan de afwas! En krijg je nu je geld terug?

jemig amalia je meisje kan al draaien!!!! Wat een snelle! J nog niet maar jongens zijn altijd later volgensmij!

Wel eng lijkt me als ze op haar buik in slaap valt of gebeurt het nog niet in bed?

En sardegna jou dochter al naar het kdv jemig gaat ook hard heb je wel weer zin om te gaan werken?

rikst de laatste loodjes puf puf ik vind het wel leuk als je een buikfoto op hyves zet!!!

bengel dikke knuffel ik heb nog niet alles teruggelezen op hyves maar moet wel vaak aan je denken!

Mijn baby was vandaag 8,3 kilo en 68 cm!!!!! Verder alles goed ik stond binnen 10 minuten weer buiten

vanmiddag zoon van school gehaald en naar de stad gefietst met de 3 kinderen, heerlijk op ene terras gezeten met een ijsje even genieten van die heerlijke nazomer!

Daarna mochten ze knutselspullen uitzoeken bij de wibra en hebben ze de rest van de middag heerlijk zitten knippen en plakken! Een gezellige dag dus!
quote:cnjmbengel schreef op 05 oktober 2010 @ 19:52:

Eh... Amalia begrijp ik nou goed dat dit kaartje heel nederland door is geweest? Gna gna....!Gênant hè? Ik zie gewoon scheel van vermoeidheid en heb ws het adres onder of boven jou gepakt
RW, ik dacht dat je niet meer naar het cb zou gaan . Gaat goed met ventje dus, mooi.

Draaien draaien... Ze heeft nu 2x gedraaid. Nee ik denk niet dat ze dat in haar bed gaat doen. Hoewel... Ik liet haar vannacht even huilen en opeens bedacht ik me dat ze wellicht op haar buik gedraaid was. Was niet zo hoor.

Ze draait ook steeds om haar as in de box en heeft dan geen ruimte meer ha hs. Zal haar morgen eens op een kleedje op de grond leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven