Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Indigo, waarvoor ben je geslaagd?
Goeiemoggel!

ZE ZIJN BINNEN

Zal straks even een foto plaatsen van de potjes bijelkaar. Ze zijn zo mooi bijelkaar.

Vooral OPI DS Magic en OPI Show it and Glow it.

Ik heb nu trouwens deze op. I love it!

Hij is alleen wat warmer en iets groener dan op deze foto. Blijkbaar is dit weer zoiets wat niet op de foto gevangen kan worden.
Zwup!

Veronique, [...]
Een vriendinnetje heeft niet Magic op gedaan en die is zo belachelijk mooi!

...

Wat heb jij nu op je nagels?
Niks! Wilde naar Douglas (heb bon!) maar ben zo moe/brak/gaar...nergens zin in

Ben benieuwd naar je nieuwe lakjes, de plaatjes vooraf waren al prachtig!!
Wat vervelend dat je je zo brak voelt? Ziek of gewoon algehele brakheid?

Heb nu college maar zal straks thuis even aan de slag met plaatjes.
hihi dankje, ben gelukkig niet ziek. Gaat wel weer over. Zet het niet op het forum, wie weet wie dit allemaal leest Na die link op fok heb ik nogmaals een opruimactie gehouden onder mijn berichten op dit topic.

Hoop dat je college boeiend is!!
Nou, gefeliciteerd met je rijbewijs dan!
Dankje Veronique
Ja, kan ik me voorstellen! Gelukkig dat je iig niet ziek bent.

Het eerste deel is nogal matig, maar zo komt een top prof een gastlezing geven. Dus dat is helemaal goedd.

Ik zit er over te denken een nieuwe nick te nemen om van het loepje af te komen. Misschien ga ik dat wel doen. Al ben ik wel gehecht aan zwup......
Ik heb het maar wel gedaan - nieuwe nick. Heb ook allerlei postings van mijn oude nick verwijderd. Ergens was dat wel jammer, vooral op het nasleeptopic omdat dat berichten waren waar anderen misschien iets aan zouden kunnen hebben, maarja...eigen privacy gaat voor. Maar ik merk nu ook alweer dat je makkelijk persoonlijke informatie uitwisselt hier. Vooral in de kletstopics zoals deze. Je leert elkaar op een bepaalde manier toch een klein beetje kennen waardoor je dingen met elkaar deelt...

Op een ander forum waar ik wel eens lees hebben ze bepaalde pijlers die alleen te lezen zijn voor leden. Daar zetten ze de kletstopics op. Niet helemaal "veilig" natuurlijk, maar in ieder geval niet zomaar voor jan en alleman te lezen...
quote:indigoblue schreef op 05 oktober 2010 @ 09:32:

Blue ik bedoelde een foto die je geplaatst had van je nagels. Die Catrice Meet Me On The Red Carpet (of zoiets)Ohja dat zou wel kunnen hihi. Moet gauw weer nagelfoto's maken! Hopelijk komt TD vandaag binnen! Wellicht zijn ze er al maar ik ben nog niet beneden geweest(woon boven een winkel dus de winkel neemt alles aan)
Ben het helemaal met je eens Indigo

Dat van die gesloten pijlers zou best een goed idee zijn hier
Hier trouwens de foto's van mijn lakjes De kwaliteit is niet heel erg geweldig (telefoonfoto's), maar je kan zien hoe het is

Ah wat stom, ik kan je plaatjes nu niet zien Zwup omdat photobucket niet door het smartfilter komt (ik ben op mijn werk) Ik zal het straks thuis bekijken, ben wel benieuwd

Ik ga vanavond mijn nagels opnieuw lakken. Mijn nagellak begint los te laten, door de Etos eigen merk base coat vermoed ik
Ah, das jammer. Ik ben zo benieuwd wat jullie er van vinden Het zijn niet de beste foto's maar je ziet wel heel goed het holo en glittereffect.

Dat zou best weleens kunnen Noom. Hoe lang heb je het er nu op zitten?

Succes nog even met werken!
Ik wil ook een holo nagellak Ik ben nog aan het dubben welke kleur ik er straks op ga smeren ......

Euh, wanneer was het ook alweer? Sinds vrijdag of zaterdag. Het is wel makkelijk verwijderen zo, ik trek het er zo af
Dan zit het ook best al wel een respectabele tijd hoor

Het wordt tijd voor een TD wensenlijstje

Yod'l me on my cell natuurlijk!
quote:Zwup schreef op 05 oktober 2010 @ 15:21:

Ah, das jammer. Ik ben zo benieuwd wat jullie er van vinden Het zijn niet de beste foto's maar je ziet wel heel goed het holo en glittereffect. Pretty hoor! Ik verwachtte mijn lakjes vandaag maar ze zijn niet gekomen... helaas :(

Dan komen ze vast morgen.

Ik had die van mij trouwens pas donderdag verwacht ofzo. Ze zijn er echt bizar snel deze keer!
quote:Zwup schreef op 05 oktober 2010 @ 16:24:

Dan komen ze vast morgen.

Ik had die van mij trouwens pas donderdag verwacht ofzo. Ze zijn er echt bizar snel deze keer!

Oh ik zie nu pas dat er dit staat:

Your shipment was accepted/picked up at 4:06 pm on October 01, 2010 in FOREST PARK, GA 30297

Dus uhhh, dat duurt nog wel even dan
Dan heb je het overmorgen

Bij mij was het 30 september.
*klik* voor mooie super super kwijl plaatjes van de nieuwe OPI Burlesque
Mooie lakjes Zwup

Ik ga zo mijn nagellak eraf halen maar heb eerst nog even mijn Essence Matt en Essence Glitter topcoats uitgeprobeerd, zie hier het resultaat

Links is normale topcoat, de matte in het midden en glitter rechts. Voor zo ver jullie dat zelf al niet hadden kunnen bedenken Ik ben wel blij met de matte topcoat!
quote:Zwup schreef op 05 oktober 2010 @ 17:12:

*klik* voor mooie super super kwijl plaatjes van de nieuwe OPI Burlesque Ik had ook al verschillende plaatjes gegoogled .... en ik kan niet kiezen!! Ik wil in ieder geval de Tease-y Does It

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven