mooie kleur grijs voor op de muur?
dinsdag 5 oktober 2010 om 13:40
dinsdag 5 oktober 2010 om 13:55
http://www.silo6.nl/paintingthepast.htm
Wij hebben de kleur Chalk geloof ik. Staat inderdaad mooi bij ons witte houtwerk (kozijnen en radiatorombouw, schouw).
Wij hebben de kleur Chalk geloof ik. Staat inderdaad mooi bij ons witte houtwerk (kozijnen en radiatorombouw, schouw).
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 5 oktober 2010 om 13:59
dinsdag 5 oktober 2010 om 14:03
dinsdag 5 oktober 2010 om 14:08
Wat Mi1985 zegt: let op de bruin of blauwtinten; blauw staat vaak heel kil, bruintinten warmer.
Leg een staaltje bij je bank of een ander meubel wat bij de muur staat. Wij hadden er namelijk eerst niet op gelet en de (blauw)grijze muur vloekte enorm met onze antraciete bank waar juist bruintinten in zaten.
Leg een staaltje bij je bank of een ander meubel wat bij de muur staat. Wij hadden er namelijk eerst niet op gelet en de (blauw)grijze muur vloekte enorm met onze antraciete bank waar juist bruintinten in zaten.
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 5 oktober 2010 om 14:39
De verven van VT wonen zijn geweldig.
Ik heb "storm"
http://www.flexa.nl/#/collection2/subco ... /roomset7/
Ik heb "storm"
http://www.flexa.nl/#/collection2/subco ... /roomset7/
Ja, dat vind ik echt.
dinsdag 5 oktober 2010 om 19:16
Ik lees mee!
Krijgen over 1.5 week de sleutel en willen de woonkamer ook licht grijs verven.
Heb al heel veel kleurstalen in huis, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Dus kleurnummers zijn welkom!
Die farrow & balk verf komt vaker terug, net als flexa pure. Waar kun je die verf kopen en wat kost ie? Aangezien we de hele woonkamer willen doen, hopen we toch een verf voor een schappelijke prijs te kunnen vinden...
Wij willen lichte meubels en werken met zwart, wit en grijstinten. Vloer wordt eikenhout met een greywash erover. Is de bruin-grijze kleur dan nog steeds de beste optie? Omdat er verder nergens bruintinten terugkomen in ons interieur.
Alvast bedankt voor jullie wijze adviezen!
Krijgen over 1.5 week de sleutel en willen de woonkamer ook licht grijs verven.
Heb al heel veel kleurstalen in huis, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Dus kleurnummers zijn welkom!
Die farrow & balk verf komt vaker terug, net als flexa pure. Waar kun je die verf kopen en wat kost ie? Aangezien we de hele woonkamer willen doen, hopen we toch een verf voor een schappelijke prijs te kunnen vinden...
Wij willen lichte meubels en werken met zwart, wit en grijstinten. Vloer wordt eikenhout met een greywash erover. Is de bruin-grijze kleur dan nog steeds de beste optie? Omdat er verder nergens bruintinten terugkomen in ons interieur.
Alvast bedankt voor jullie wijze adviezen!
woensdag 6 oktober 2010 om 15:08
quote:moi_eva schreef op 05 oktober 2010 @ 14:40:
Ik heb Oester van VT wonen op de muur, echt een hele mooie kleur. Al moet ik erbij zeggen dat ik geen hele muur heb geverfd, maar een tekst.Ik heb inderdaad ook veel 'oester' en 'parel' in mijn huis, is niet opvallend gekleurd maar ik vind het sfeervoller dan grijs.
Ik heb Oester van VT wonen op de muur, echt een hele mooie kleur. Al moet ik erbij zeggen dat ik geen hele muur heb geverfd, maar een tekst.Ik heb inderdaad ook veel 'oester' en 'parel' in mijn huis, is niet opvallend gekleurd maar ik vind het sfeervoller dan grijs.