3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:09
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 19:58:
Hier ff wat minder Appeltje.... Bianco heeft vandaag zn long-functie-testen gehad en hij heeft COPD. Er zijn 4 gradaties en hij zit al op 3, kan alleen nog promoveren naar 4 maar dan moet ie echt een slang in zn neus! sterkte, das niet leuk
Hier ff wat minder Appeltje.... Bianco heeft vandaag zn long-functie-testen gehad en hij heeft COPD. Er zijn 4 gradaties en hij zit al op 3, kan alleen nog promoveren naar 4 maar dan moet ie echt een slang in zn neus! sterkte, das niet leuk
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:12
Ach Floor... het kan er inderdaad nog wel bij.
Ook dit komt wel weer goed, en ik roep al jaren dat ik samen wil sporten en een regelmatig eetpatroon wil.
Naar mij luistert ie niet... naar mevrouw de Dokter wel
Dus we gaan wandelen, zwemmen en misschien wel Golfen!!
*rent naar de kast en zoekt haar geruite broekrok op*
Ook dit komt wel weer goed, en ik roep al jaren dat ik samen wil sporten en een regelmatig eetpatroon wil.
Naar mij luistert ie niet... naar mevrouw de Dokter wel
Dus we gaan wandelen, zwemmen en misschien wel Golfen!!
*rent naar de kast en zoekt haar geruite broekrok op*
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:14
COPD, klasse 3. Kan hij nog wel naar klasse 2 of zelfs 1 terug vallen als hij stopt met roken, meer gaat bewegen en op een gezond gewicht komt? Wat voor medicijnen heeft hij nu?
Wat een schrik zeg voor jullie. Hoe is hij eronder?
Ik hoop niet dat Ludo de gevangenis in moet. Ik vind hem juist zo'n leuk karakter.
Appel, heb je een nodig? Zo ja, dan was hij voor jou. Zo nee dan geef ik hem aan iemand anders.
En Roos straks afkicken van internet en 3000+. Hoelang? Ga je de verjaardag hier missen?
En verder weet ik het al niet meer. Sorry!
Wat een schrik zeg voor jullie. Hoe is hij eronder?
Ik hoop niet dat Ludo de gevangenis in moet. Ik vind hem juist zo'n leuk karakter.
Appel, heb je een nodig? Zo ja, dan was hij voor jou. Zo nee dan geef ik hem aan iemand anders.
En Roos straks afkicken van internet en 3000+. Hoelang? Ga je de verjaardag hier missen?
En verder weet ik het al niet meer. Sorry!
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:15
Hij zal wel moeten Appel.. hij is er zelf ook van geschrokken.
En hij zei al langer dat ie wel wat wilde aankomen in gewicht, want het werd steeds minder. We hadden het er een tijdje geleden al over dat een bezoek aan een dietiste een idee zou zijn en daar was hij het toen al wel mee eens.
En zoals gezegd: hij zal wel moeten. Zijn grootste wens is om ooit Opa te worden, dan moet ie daar wel wat voor doen toch?
En hij zei al langer dat ie wel wat wilde aankomen in gewicht, want het werd steeds minder. We hadden het er een tijdje geleden al over dat een bezoek aan een dietiste een idee zou zijn en daar was hij het toen al wel mee eens.
En zoals gezegd: hij zal wel moeten. Zijn grootste wens is om ooit Opa te worden, dan moet ie daar wel wat voor doen toch?
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:17
Nee degraderen lukt niet met COPD, alleen promoveren.
Het is een permanente beschadiging van de longen, de elasticiteit is er uit zeg maar. HIj kan (moet) wel aan de slag met zn conditie om te zorgen dat het niet erger wordt, en om te zorgen dat hij ondanks dat toch in een goeie conditie komt/blijft.
Hoe is het met jou Gravinnetje?
Het is een permanente beschadiging van de longen, de elasticiteit is er uit zeg maar. HIj kan (moet) wel aan de slag met zn conditie om te zorgen dat het niet erger wordt, en om te zorgen dat hij ondanks dat toch in een goeie conditie komt/blijft.
Hoe is het met jou Gravinnetje?
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:17
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:10:
Hahaha Roos... ik kan hem geven wat ik wil, maar:
A. hij eet het niet
B. hij eet het maar half
C. hij eet het helemaal maar dan de volgende dag niks
Dit is exact mijn eetpatroon. Alleen maak ik dan zelf het eten voor de inwoners hier. En alleen heb ik geen ondergewicht maar veel overgewicht.
En dat sporten staat hier ook weer heel lang op het lijstje maar ik kan me er niet toe zetten.
Hahaha Roos... ik kan hem geven wat ik wil, maar:
A. hij eet het niet
B. hij eet het maar half
C. hij eet het helemaal maar dan de volgende dag niks
Dit is exact mijn eetpatroon. Alleen maak ik dan zelf het eten voor de inwoners hier. En alleen heb ik geen ondergewicht maar veel overgewicht.
En dat sporten staat hier ook weer heel lang op het lijstje maar ik kan me er niet toe zetten.