3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
BMI is 18 !!



En die van mij is... ehhh... iets hoger



Wij liggen zeg maar niet helemaal waterpas in ons waterbed
Alle reacties Link kopieren
denk ik ook Appeltje en dan ga ik ff goed rondkijken. Krijg nu nog 20% korting
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat klote dat je zo lang zonder gaat zitten Roos!!



Ik zou morgen om 17.00 uur pas de gordijnen opendoen, dan heb je in elk geval nog een dagje 'extra'. Gewoon een briefje op de deur met: Ben om vijf uur terug
Test -1-2-3-4.
Alle reacties Link kopieren
dat kannie Bianc, ze komen hem morgen halen





djieezzz een BMI van 18 is echt veels te laag! Je moet hem wel te eten geven he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heeeeyyyy lieve Floor met je ouwe vertrouwde avatar!!



Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 19:58:

Hier ff wat minder Appeltje.... Bianco heeft vandaag zn long-functie-testen gehad en hij heeft COPD. Er zijn 4 gradaties en hij zit al op 3, kan alleen nog promoveren naar 4 maar dan moet ie echt een slang in zn neus! sterkte, das niet leuk
a docter a day keeps the apple away
Hahaha Roos... ik kan hem geven wat ik wil, maar:

A. hij eet het niet

B. hij eet het maar half

C. hij eet het helemaal maar dan de volgende dag niks
Alle reacties Link kopieren
Flooooooooor, je bent thuis!!!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oei Jeetje, Bi. Dat klinkt niet goed!! voor Bianco





Hee Floor is back
Dankje Marmul.... het is inderdaad niet niks. Ik had ook wel verwacht dat het niet helemaal goed zou zitten, maar dat ie gelijk al met stip op 3 staat had ik niet verwacht!
Ohw.. Bi ik heb niks teruggelezen, maar lees nu wel het bericht van Bianco. Wat een rot bericht! Dat kon er nog wel bij!
Alle reacties Link kopieren
Floor!!!!
Ach Floor... het kan er inderdaad nog wel bij.

Ook dit komt wel weer goed, en ik roep al jaren dat ik samen wil sporten en een regelmatig eetpatroon wil.



Naar mij luistert ie niet... naar mevrouw de Dokter wel



Dus we gaan wandelen, zwemmen en misschien wel Golfen!!



*rent naar de kast en zoekt haar geruite broekrok op*
Alle reacties Link kopieren
Ziet ie dat allemaal zitten Bi? Bezoek aan dietiste en fysio en stoppen met roken?
Alle reacties Link kopieren
hij zal wel moeten Appeltje als ie nog een poosje normaal wil doorleven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
COPD, klasse 3. Kan hij nog wel naar klasse 2 of zelfs 1 terug vallen als hij stopt met roken, meer gaat bewegen en op een gezond gewicht komt? Wat voor medicijnen heeft hij nu?

Wat een schrik zeg voor jullie. Hoe is hij eronder?



Ik hoop niet dat Ludo de gevangenis in moet. Ik vind hem juist zo'n leuk karakter.



Appel, heb je een nodig? Zo ja, dan was hij voor jou. Zo nee dan geef ik hem aan iemand anders.



En Roos straks afkicken van internet en 3000+. Hoelang? Ga je de verjaardag hier missen?



En verder weet ik het al niet meer. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 20:12:

Ziet ie dat allemaal zitten Bi? Bezoek aan dietiste en fysio en stoppen met roken?en wandelen, zwemmen en golfen
Heftig hoor.
Hij zal wel moeten Appel.. hij is er zelf ook van geschrokken.



En hij zei al langer dat ie wel wat wilde aankomen in gewicht, want het werd steeds minder. We hadden het er een tijdje geleden al over dat een bezoek aan een dietiste een idee zou zijn en daar was hij het toen al wel mee eens.



En zoals gezegd: hij zal wel moeten. Zijn grootste wens is om ooit Opa te worden, dan moet ie daar wel wat voor doen toch?
Alle reacties Link kopieren
FlorisFlorijn? *wrijft ogen even uit*

Is u hier? *poetst bril nog even op*



Waaaaaaa, welkom terug!!!!!!
Nee degraderen lukt niet met COPD, alleen promoveren.

Het is een permanente beschadiging van de longen, de elasticiteit is er uit zeg maar. HIj kan (moet) wel aan de slag met zn conditie om te zorgen dat het niet erger wordt, en om te zorgen dat hij ondanks dat toch in een goeie conditie komt/blijft.



Hoe is het met jou Gravinnetje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:10:

Hahaha Roos... ik kan hem geven wat ik wil, maar:

A. hij eet het niet

B. hij eet het maar half

C. hij eet het helemaal maar dan de volgende dag niks



Dit is exact mijn eetpatroon. Alleen maak ik dan zelf het eten voor de inwoners hier. En alleen heb ik geen ondergewicht maar veel overgewicht.



En dat sporten staat hier ook weer heel lang op het lijstje maar ik kan me er niet toe zetten.
Alle reacties Link kopieren
Met Gravinnetje gaat het goed hoor. Onkruid vergaat niet.
Alle reacties Link kopieren
Roos, succes met het missen van het topic. Kan je niet ergens op een computer met internet komen?
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven