3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek trouwens nog medestanders voor mijn co-op. Witte druiven, blauwe druiven, veel druiven en veel xp's.
Ga je gezellig met ons mee Gravinnetje?

*wel je geruite broekrok aan he!!*



Maar dat eetpatroon heeft bij mij dus ook voor overgewicht gezorgd, ik heb jaren heel weinig gegeten, veel te weinig en kwam alleen maar aan. Bianco valt er van af, ondanks de behoorlijke hoeveelheid bier die hij naar binnenwerkt.



Volgens de statistieken zou hij een bierbuik van 3 meter omvang moeten hebben inmiddels
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:18:

Ga je gezellig met ons mee Gravinnetje?

*wel je geruite broekrok aan he!!*



Maar dat eetpatroon heeft bij mij dus ook voor overgewicht gezorgd, ik heb jaren heel weinig gegeten, veel te weinig en kwam alleen maar aan. Bianco valt er van af, ondanks de behoorlijke hoeveelheid bier die hij naar binnenwerkt.



Volgens de statistieken zou hij een bierbuik van 3 meter omvang moeten hebben inmiddels



haha, das wel erg..

maar volgens mij is het beter als je om de ongeveer 3 uur eet, heeft te maken met je suikerspiegel geloof ik
a docter a day keeps the apple away
Hoe is het met jou Floor??



Als je Ihildeuit zoekt... die zit bij Spuka he!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 05 oktober 2010 @ 20:18:

Ik zoek trouwens nog medestanders voor mijn co-op. Witte druiven, blauwe druiven, veel druiven en veel xp's.wat is co-op, of stel ik rare vragen?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Golf? Ruitjesbroek? Nou, eh, nee dank je wel. Ga wel aan de fitness of zo.
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 20:21:

[...]





haha, das wel erg..

maar volgens mij is het beter als je om de ongeveer 3 uur eet, heeft te maken met je suikerspiegel geloof ik

Sinds ik werk doe ik dat, en dat bevalt prima!



In het weekend is het wat lastiger, dan val ik weer sneller in Bianco zn ritme... which means No Food !

Maar dat is vanaf nu afgelopen... hij mag nu mee gaan lopen in mijn ritme!
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 20:21:

[...]





wat is co-op, of stel ik rare vragen?

Dat is van de boerderie Marmul ( ik wil steeds Murmel typen )

Dan doe je met een aantal personen gewassen zaaien en die moeten binnen een bepaalde tijd allemaal klaar zijn voor extra punten!
Alle reacties Link kopieren
heey bi, das wel een heftig bericht. Ik wilde juist zeggen dat er oefenprogramma'svoor copd zijn bij de fysio, maar dat wist je dus al.
Alle reacties Link kopieren
COPD kost het lichaam veel energie Bi, daar staat het niet aankomen mee in verband denk ik.
Welkom hier Marmul! Ben je nieuw of oud met een nieuwe nick?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:24:

[...]



Dat is van de boerderie Marmul ( ik wil steeds Murmel typen )

Dan doe je met een aantal personen gewassen zaaien en die moeten binnen een bepaalde tijd allemaal klaar zijn voor extra punten!aha ok, een on-line spel dus...
a docter a day keeps the apple away
Ja dat was verteld Josje, en staat ook in de brochures die hij heeft meegekregen.



Weet jij wat het verschil is met gewoon conditie-training en wat krachttraining?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:23:

[...]



Sinds ik werk doe ik dat, en dat bevalt prima!



In het weekend is het wat lastiger, dan val ik weer sneller in Bianco zn ritme... which means No Food !

Maar dat is vanaf nu afgelopen... hij mag nu mee gaan lopen in mijn ritme!Heel verstandig!
Alle reacties Link kopieren
appel, dat speelt zeker mee
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis weer naar de bank. Komt uitstel van executie niet?



Lekker hangen, ben lui!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 05 oktober 2010 @ 20:25:

Welkom hier Marmul! Ben je nieuw of oud met een nieuwe nick?



ik schijf sinds dit topic is geopend mee.

ben jij terug van weg geweest?
a docter a day keeps the apple away
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 20:25:

COPD kost het lichaam veel energie Bi, daar staat het niet aankomen mee in verband denk ik.

Ja precies, en dat in combinatie met zn afkeer voor eten (uitgezonderd varkenshaas-medaillons of slibtongetjes) zorgt voor steeds minder gewicht.



Ach... als we ooit brand krijgen in huis, dan neem ik Bianco onder mn ene arm, de katten onder mn andere arm en zoonlief moet zelf lopen, want die is een kop groter dan ik en niet meer te tillen

Elk nadeel heb zn voordeel toch? Ofzo
Alle reacties Link kopieren




Heee Floris!! Fijn je te zien



Wat hoor ik nu? Moet Roos weg? Nee toch?



En Bi, wat een k**&^%$#@te nieuws!



(heb ik verder nog iets gemist?)
Hangse lief Appeltje
Roos.. je kunt nog wel even lekker rellen vanavond en een weekban forceren
Alle reacties Link kopieren
Egeltje
Alle reacties Link kopieren
de training bij de fysio wordt begeleidt door speciaal opgeleide fysiotherapeuten. Zij doen ook een aantal metingen die bij gewone sportschool niet gemeten worden. Zo wordt er bijvoorbeeld tijdens de training het zuurstofgehalte gemeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:28:

Roos.. je kunt nog wel even lekker rellen vanavond en een weekban forceren
Oke Josje, dus wel heel belangrijk om het via die weg te doen. En is dat tijdelijk en leer je op die manier hoe je zelf kunt gaan sporten of moet het via de fysio blijven lopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven