3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:30
Krachttraining is om spieren te kweken, het vet om te zetten dus in spieren zodat er geen hangvellen overblijven of in geval van Bianco dat er spierballen komen.
Cardio is conditietraining en voor het uithoudingsvermogen. En noodzakelijk in geval van luchtwegproblemen. Het zorgt er letterlijk voor dat je meer volume in je longen krijgt.
Cardio is conditietraining en voor het uithoudingsvermogen. En noodzakelijk in geval van luchtwegproblemen. Het zorgt er letterlijk voor dat je meer volume in je longen krijgt.
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:33
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:31:
volgens mij heb ik op de praktijk nog wel een folder over wat het inhoudt als je het wil. Bij ons wordt het programma ook gegeven (niet door mij)Weet je hoe die folder heet? Dan google ik hem en download ik hem. Of als je kunt kijken via welke instantie hij uitgegeven wordt dan kom ik er ook wel.
volgens mij heb ik op de praktijk nog wel een folder over wat het inhoudt als je het wil. Bij ons wordt het programma ook gegeven (niet door mij)Weet je hoe die folder heet? Dan google ik hem en download ik hem. Of als je kunt kijken via welke instantie hij uitgegeven wordt dan kom ik er ook wel.
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:38
Bi, volgens mij krijg je inderdaad de eerste reeks behandelingen vergoed. Daarna niet meer. Wel heeft tegenwoordig zo'n beetje iedere sportschool een fysio in dienst. Wellicht is dat daarna een alternatief? Ik ken er 2 bij je in de buurt die zo werken. En 1 daarvan is dicht bij mij in de buurt, kom ik misschien ook eindelijk eens buurten daar. Die andere (tegenover de kroeg) heb ik vroeger gesport maar vond ik geen gezellige sportschool.
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:40