3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:18
Ga je gezellig met ons mee Gravinnetje?
*wel je geruite broekrok aan he!!*
Maar dat eetpatroon heeft bij mij dus ook voor overgewicht gezorgd, ik heb jaren heel weinig gegeten, veel te weinig en kwam alleen maar aan. Bianco valt er van af, ondanks de behoorlijke hoeveelheid bier die hij naar binnenwerkt.
Volgens de statistieken zou hij een bierbuik van 3 meter omvang moeten hebben inmiddels
*wel je geruite broekrok aan he!!*
Maar dat eetpatroon heeft bij mij dus ook voor overgewicht gezorgd, ik heb jaren heel weinig gegeten, veel te weinig en kwam alleen maar aan. Bianco valt er van af, ondanks de behoorlijke hoeveelheid bier die hij naar binnenwerkt.
Volgens de statistieken zou hij een bierbuik van 3 meter omvang moeten hebben inmiddels
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:21
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:18:
Ga je gezellig met ons mee Gravinnetje?
*wel je geruite broekrok aan he!!*
Maar dat eetpatroon heeft bij mij dus ook voor overgewicht gezorgd, ik heb jaren heel weinig gegeten, veel te weinig en kwam alleen maar aan. Bianco valt er van af, ondanks de behoorlijke hoeveelheid bier die hij naar binnenwerkt.
Volgens de statistieken zou hij een bierbuik van 3 meter omvang moeten hebben inmiddels
haha, das wel erg..
maar volgens mij is het beter als je om de ongeveer 3 uur eet, heeft te maken met je suikerspiegel geloof ik
Ga je gezellig met ons mee Gravinnetje?
*wel je geruite broekrok aan he!!*
Maar dat eetpatroon heeft bij mij dus ook voor overgewicht gezorgd, ik heb jaren heel weinig gegeten, veel te weinig en kwam alleen maar aan. Bianco valt er van af, ondanks de behoorlijke hoeveelheid bier die hij naar binnenwerkt.
Volgens de statistieken zou hij een bierbuik van 3 meter omvang moeten hebben inmiddels
haha, das wel erg..
maar volgens mij is het beter als je om de ongeveer 3 uur eet, heeft te maken met je suikerspiegel geloof ik
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:23
quote:marmul schreef op 05 oktober 2010 @ 20:21:
[...]
haha, das wel erg..
maar volgens mij is het beter als je om de ongeveer 3 uur eet, heeft te maken met je suikerspiegel geloof ik
Sinds ik werk doe ik dat, en dat bevalt prima!
In het weekend is het wat lastiger, dan val ik weer sneller in Bianco zn ritme... which means No Food !
Maar dat is vanaf nu afgelopen... hij mag nu mee gaan lopen in mijn ritme!
[...]
haha, das wel erg..
maar volgens mij is het beter als je om de ongeveer 3 uur eet, heeft te maken met je suikerspiegel geloof ik
Sinds ik werk doe ik dat, en dat bevalt prima!
In het weekend is het wat lastiger, dan val ik weer sneller in Bianco zn ritme... which means No Food !
Maar dat is vanaf nu afgelopen... hij mag nu mee gaan lopen in mijn ritme!
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:24
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:25
quote:Bianca40 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
Dat is van de boerderie Marmul ( ik wil steeds Murmel typen )
Dan doe je met een aantal personen gewassen zaaien en die moeten binnen een bepaalde tijd allemaal klaar zijn voor extra punten!aha ok, een on-line spel dus...
[...]
Dat is van de boerderie Marmul ( ik wil steeds Murmel typen )
Dan doe je met een aantal personen gewassen zaaien en die moeten binnen een bepaalde tijd allemaal klaar zijn voor extra punten!aha ok, een on-line spel dus...
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:25
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:27
quote:apppel schreef op 05 oktober 2010 @ 20:25:
COPD kost het lichaam veel energie Bi, daar staat het niet aankomen mee in verband denk ik.
Ja precies, en dat in combinatie met zn afkeer voor eten (uitgezonderd varkenshaas-medaillons of slibtongetjes) zorgt voor steeds minder gewicht.
Ach... als we ooit brand krijgen in huis, dan neem ik Bianco onder mn ene arm, de katten onder mn andere arm en zoonlief moet zelf lopen, want die is een kop groter dan ik en niet meer te tillen
Elk nadeel heb zn voordeel toch? Ofzo
COPD kost het lichaam veel energie Bi, daar staat het niet aankomen mee in verband denk ik.
Ja precies, en dat in combinatie met zn afkeer voor eten (uitgezonderd varkenshaas-medaillons of slibtongetjes) zorgt voor steeds minder gewicht.
Ach... als we ooit brand krijgen in huis, dan neem ik Bianco onder mn ene arm, de katten onder mn andere arm en zoonlief moet zelf lopen, want die is een kop groter dan ik en niet meer te tillen
Elk nadeel heb zn voordeel toch? Ofzo