3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Krachttraining is om spieren te kweken, het vet om te zetten dus in spieren zodat er geen hangvellen overblijven of in geval van Bianco dat er spierballen komen.



Cardio is conditietraining en voor het uithoudingsvermogen. En noodzakelijk in geval van luchtwegproblemen. Het zorgt er letterlijk voor dat je meer volume in je longen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heb ik op de praktijk nog wel een folder over wat het inhoudt als je het wil. Bij ons wordt het programma ook gegeven (niet door mij)
Alle reacties Link kopieren
Bianc



het is verleidelijk, maar ik moet dan wel eerst het hele rijtje af
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, en spieren kweken is ook belangrijk Gravinnetje



Ten eerste wordt het anders zo'n uitgezakt mannetje, terwijl hij juist altijd best gaaf gespierd was.



Ten tweede win je er gewicht mee
Uitstel van executie begint nu Appeltje!!
Alle reacties Link kopieren
roosje waths up girl?

moet je weg?
quote:josje37 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:31:

volgens mij heb ik op de praktijk nog wel een folder over wat het inhoudt als je het wil. Bij ons wordt het programma ook gegeven (niet door mij)Weet je hoe die folder heet? Dan google ik hem en download ik hem. Of als je kunt kijken via welke instantie hij uitgegeven wordt dan kom ik er ook wel.
Alle reacties Link kopieren
vaak blijft het bij de fysio lopen om zo de controle te houden. Wordt volgens mij bij 3 ook geheel vergoedt door de verzekering (alleen eerste negen moeten door aanvullende verzekerin of als je die niet hebt zelf betaald)
Oei die hebben we inderdaad niet Josje... maar maakt niet uit, het kan nooit duurder zijn dan 1,5 pakje sigaretten per dag
Alle reacties Link kopieren
nee hoor Egeltje, maar mijn lappie is een beetje ziek en moet gerepareerd worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik ga zo wel even kijken. Ik zit nu op mobiel te forummen, lui op de bank
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:35:

nee hoor Egeltje, maar mijn lappie is een beetje ziek en moet gerepareerd worden hij moet naar de laptoppendokter!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:35:

nee hoor Egeltje, maar mijn lappie is een beetje ziek en moet gerepareerd worden ohw ik schrok al, wilde al hulpactie op touw zetten
Alle reacties Link kopieren
ben ook niet zo snel op mobiel
Mag ook morgen of overmorgen hoor Josje, rustig an!
Ahhh Roos.. open jij een Troll-topic???
Alle reacties Link kopieren
ik heb dalijk een gesprek met ex, als het goed is is het na vanavond helemaal klaar!

dan gaat de scheiding richting rechter.
Egeltje ik hoop dat het een goed gesprek zal zijn! Hou je taai en rustig wijffie!
Alle reacties Link kopieren
Bi, volgens mij krijg je inderdaad de eerste reeks behandelingen vergoed. Daarna niet meer. Wel heeft tegenwoordig zo'n beetje iedere sportschool een fysio in dienst. Wellicht is dat daarna een alternatief? Ik ken er 2 bij je in de buurt die zo werken. En 1 daarvan is dicht bij mij in de buurt, kom ik misschien ook eindelijk eens buurten daar. Die andere (tegenover de kroeg) heb ik vroeger gesport maar vond ik geen gezellige sportschool.
Alle reacties Link kopieren
Bi, ik heb geen verstand van copd maar dit klinkt nogal heftig.

Dusseh nogmaals
Alle reacties Link kopieren
dat zou fijn zijn Egeltje, ik duim voor je



ik las iets anders wat minder fijn is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mij heel rustig houden meiden!



Tot later
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 05 oktober 2010 @ 20:38:

dat zou fijn zijn Egeltje, ik duim voor je



ik las iets anders wat minder fijn is dat item kan ik ff niet plaatsen Roos, dat heb ik even geparkeerd bij onze 3000+ vriend de struisvogel tot nader order.
Alle reacties Link kopieren
wie kijkt naar rtl 4?



die man kijkt zo zielig! alsof ie ieder moment in huilen uit kan barsten. zo sneu!
Alle reacties Link kopieren
succes Egeltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven