Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Hiltje, ik zie je al helemaal staan kokkerellen (nee, geen echte rellen ). Je zou een goede stand-in voor Sophia zijn.

Weet nog niet wat we vanaaf gaan eten. Had rode kool met appeltjes in gedachten maar ik heb lief aangestoken en hij is nu heeeeeeeel zielig. Misschien maar een pan kippesoep brouwen.
Vanavond dan echt ezelinnensoep(was er hister niet van gekomen). Gevulde aubergines, rijst, salade en nog iets(moet ik nog bedenken) en ik ga zo taart maken.
Update: heb al 2 dagen niet gegeten. Gister was ik jarig en precies om 12 uur snachts (van 4 okt naar 5 okt) hebben ze bij mijn vriend ingebroken toen hij 15 min weg was. Alles is weg: dure tv en nieuwste playstation (beide 10 dagen oud), laptop, geld, mijn sieraden en de huissleutels.

Heb maar 1 boterham op, de afwas is grooooot en het stinkt al zo erg. Pff nu maar afwassen en dan de papieren voor de politie regelen.
Straks maar even alles teruglezen..
Jeetje Sabbb, wat erg!
Ach Sabbb, dat is echt mega-balen! Succes met de regelarij.
Sabb
Dat is balen Sabbb!

Vandaag maak ik een quiche/hartige taart met spinazie, beenham en feta.
Gisteren een chinese-champignonssoepje gemaakt.

Heel veel werk en het was gewoon niet te nassen.

Snoeteman zei heel lief dat hij eigenlijk niet zoveel honger had......dat is zijn manier om te zeggen dat het niet te eten is. Gelukkig heeft hij meestal wel honger.

Vanavond bio-tartaartjes met sperciebonen/ui/spekjes en rozemarijnaardappeltjes uit de oven, erbij een salade.

Toe vanillevla met zwarte pruimen,mmmm
Ik heb nog zuurkool liggen.

Het gaat dus zuurkool met......... worden.

Ik hoop dat mijn inspiratie komt voordat ik bij de kassa sta straks
Hè sabbb, wat ellendig! En dat dan ook nog een keer op je verjaardag, bah! Veel sterkte met de afwas en de papierwinkel.
quote:kusunum schreef op 06 oktober 2010 @ 13:48:

Ik heb nog zuurkool liggen.

Het gaat dus zuurkool met......... worden.

Ik hoop dat mijn inspiratie komt voordat ik bij de kassa sta straksIk heb voor deze week een ovenschotel met zuurkool op het menu staan...met gehakt, aardappelpuree en (optioneel) rozijntjes en een banaan in plakjes. lekker!
Oh Sabbb wat klote! En zoveel weg!! Succes met alles!

Zo ik ga naar werk, geen idee wat ik eet.
Banaan jaaaaa dat deed mijn moeder altijd door de zuurkool.

Rozijntjes gaan hem niet worden
Aaaah wat ontzettend kut Sabbb

Veel sterkte met het geregel.

Naar idee zeg, dat iemand gewoon in zijn huis heeft lopen graaien. Bah wat een walgelijke mensen zijn er toch.

Vanavond eten wij;

Tomatensoep met vermiccelli en geraspte kaas.

Man krijgt kluifkip met rijst

Ik kipsateschnitzel met aardappelwedges

Gemengde groente erbij en klaar.
Vanavond rijst met zoetzuur varkensvlees, rode ui, paprika en ananas. Zit een sausje van sojasaus, gember, knoflook en balsamico azijn door.

Nog nooit gegeten, maar het ruikt lekker (neem het vanavond mee naar werk).
Jemig, wat erg, sabbb! En dat ook nog op je verjaardag! Maakt het nog 'ns extra waardeloos. Veel succes met het geregel!
beetje druk en haast,dus iets makkelijks; loempia uit de heteluchtoven.
das goed balen Sabb,hopelijk wel goed verzekerd?komt steeds vaker voor,lijkt het wel.
Vanavond wegens een overmaat aan inspiratie spaghetti met saus uit een zakje en parmezaan. Als ik me heel erg kwaad maak, doe ik er misschien nog sla bij.
Oh wat balen Sabb! Sterkte ermee.

Dank voor het recept lampje,het lijkt mij wel lekker.
quote:sri schreef op 06 oktober 2010 @ 18:00:

Vanavond wegens een overmaat aan inspiratie spaghetti met saus uit een zakje en parmezaan. Als ik me heel erg kwaad maak, doe ik er misschien nog sla bij.Ik vind het wel moedig van je dat je het wel gewoon even komt melden...
@sabbb: wat ontzettend naar! Jeetje, kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Mensen realiseren zich helemaal niet wat ze een ander aandoen door in te breken. Zij houden zich bezig met de materiele winst, terwijl degene die het slachtoffer wordt er een flinke knauw van krijgt. Je gevoel van veiligheid vermindert vaak behoorlijk. Juist thuis, waar je je veilig en geborgen hoort te voelen. Sterkte! Bedenk dat er ook zoiets is als Slachtofferhulp he, al is het maar om je te helpen bij de verzekeringszaken enzo. Het is niet alleen praten, maar ook praktische hulp.

Vanavond eet ik in mijn eentje, heb net een bordje spaghetti op met een zalm-zongedroogde tomaten-pestosausje, met gekookte broccoli en tomaat. Heerlijk!
Sabbb, volgens mij ben ik helemaal vergeten je te feliciteren, dus bij deze alsnog! Wat een vervelende gebeurtenis zeg, die inbraak in het huis van je vriend!! Kan me voorstellen dat jullie goed van slag zijn. Succes in ieder geval met het regelen van alles.

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Heb gisteren echt een ontzettend jarig gevoel gehad en dan heb ik t nog niet eens echt gevierd.

Hier vanavond knolselderijstamppot gemaakt met een bieflapje en rode wijn saus. Zonde van al mijn inspanningen, want na 2 happen had ik het alweer stik-benauwd. Misschien dat ik later op de avond nog wat eet, maar nu even niet. Het gaat zo wel lekker met wat kilootjes kwijt raken. Ben inmiddels bijna 4 kg afgevallen (sinds mijn vakantie naar Spanje). Het is alleen een beetje jammer hoe ik dat voor elkaar krijg zeg maar...

Maar goed, morgen weer een dag.

Hoe gaat het verder met jullie?
Even gauw een vraagje: kun je hartige taart invriezen of is dat niet zo lekker?

Bodem is een hartige taartdeeg-bodem uit de diepvries, van Koopmans. Verder zit er spinazie, beenhamreepjes, ui, ei, kookroom en feta in, afgedekt met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven