Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 7 oktober 2010 om 17:47
donderdag 7 oktober 2010 om 17:59
Het probleem is alleen dat ik volgens mij al ruim 2 jaar of misschien nog wel langer bijna elke ochtend met olive shower gel van the bodyshop douche.
anoniem_47206 wijzigde dit bericht op 07-10-2010 18:01
Reden: Bijna aan toegevoegd, heel soms pak ik iets anders
Reden: Bijna aan toegevoegd, heel soms pak ik iets anders
% gewijzigd
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 7 oktober 2010 om 18:03
donderdag 7 oktober 2010 om 18:10
donderdag 7 oktober 2010 om 18:12
donderdag 7 oktober 2010 om 18:17
quote:elleinspe schreef op 07 oktober 2010 @ 18:10:
[...]
Ruikt die hetzelfde als The Olive Branch van Lush?
Die vind ik heerlijk.
Nee die van de bodyshop ruikt eenvoudiger. Olijven, beetje citrus en dat is het wel.
Ik vind het fijn als het 's ochtends niet al te sterk en niet al te complex ruikt. Simpel maar wel fris.
[...]
Ruikt die hetzelfde als The Olive Branch van Lush?
Die vind ik heerlijk.
Nee die van de bodyshop ruikt eenvoudiger. Olijven, beetje citrus en dat is het wel.
Ik vind het fijn als het 's ochtends niet al te sterk en niet al te complex ruikt. Simpel maar wel fris.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 7 oktober 2010 om 18:20
quote:jas schreef op 07 oktober 2010 @ 18:17:
[...]
Aha, maar ik heb 's avonds mijn uitgebreide douchebeurt, ik vind het zalig om heerlijk geurend onder de lakens te schieten
Lekker scrubben, inzepen en poederen.... echt mijn poedeluurtje
[...]
Aha, maar ik heb 's avonds mijn uitgebreide douchebeurt, ik vind het zalig om heerlijk geurend onder de lakens te schieten
Lekker scrubben, inzepen en poederen.... echt mijn poedeluurtje
donderdag 7 oktober 2010 om 18:30
Creme Anglaise, zoooo lekker...wel duur, 45 euro, maar echt, hij ruikt zo heerlijk..
De massagebars vind ik ook heel lekker, vooral die van witte chocolade met honing, je zou hem bijna opeten.
En verder ben ik een groot Karma fan..de bodylotion, de shampoo bar, het poeder..de parfum...alles...
Sinds kort zit er ook in rotterdam een lush winkel, dus ik ben heel erg blij!
De massagebars vind ik ook heel lekker, vooral die van witte chocolade met honing, je zou hem bijna opeten.
En verder ben ik een groot Karma fan..de bodylotion, de shampoo bar, het poeder..de parfum...alles...
Sinds kort zit er ook in rotterdam een lush winkel, dus ik ben heel erg blij!