naar parijs .. tips?
woensdag 6 oktober 2010 om 15:40
woensdag 6 oktober 2010 om 15:49
woensdag 6 oktober 2010 om 15:51
quote:eefje1980 schreef op 06 oktober 2010 @ 15:40:
Op het plein bij het musée d'art Moderne is vaak leuk straattheater,
Mont Martre
Dat museum heet "centre pompidou", het plein "place georges pompidou". Inderdaad leuk.
Vélibs zijn niet helemaal gratis: u betaalt een lidmaatschap (iets van 1 euro per dag) en na een half uur ook huur.
Als je binnen een half uur de fiets weer in een rek zet en een ander neemt, kun je weer een half uur verder, maar soms moet men even zoeken naar een leeg rek.
Op het plein bij het musée d'art Moderne is vaak leuk straattheater,
Mont Martre
Dat museum heet "centre pompidou", het plein "place georges pompidou". Inderdaad leuk.
Vélibs zijn niet helemaal gratis: u betaalt een lidmaatschap (iets van 1 euro per dag) en na een half uur ook huur.
Als je binnen een half uur de fiets weer in een rek zet en een ander neemt, kun je weer een half uur verder, maar soms moet men even zoeken naar een leeg rek.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 6 oktober 2010 om 15:54
metro 14 nemen, en dan helemaal vooraan gaan zitten !
Deze heeft geen chauffeur, dus u kunt alles zien!
( En intussen uw dochter wijsmaken dat u de afstandbediening van de metro op uw telefoon heeft... Of trappen ze daar niet meer in op die leeftijd?)
Deze heeft geen chauffeur, dus u kunt alles zien!
( En intussen uw dochter wijsmaken dat u de afstandbediening van de metro op uw telefoon heeft... Of trappen ze daar niet meer in op die leeftijd?)
woensdag 6 oktober 2010 om 16:00
quote:SeptemberGirl schreef op 06 oktober 2010 @ 15:54:
Oei Haark, wat ben jij streng! Er staat me even niks bij van lidmaatschap overigens. 1 euro per dag is het geld ook niet, dus ok, bijna gratis dan!
Ik noem mezelf niet voor niets haarklover...
Fietsen is inderdaad een leuke manier om de stad te zien.
Oei Haark, wat ben jij streng! Er staat me even niks bij van lidmaatschap overigens. 1 euro per dag is het geld ook niet, dus ok, bijna gratis dan!
Ik noem mezelf niet voor niets haarklover...
Fietsen is inderdaad een leuke manier om de stad te zien.
woensdag 6 oktober 2010 om 16:05
woensdag 6 oktober 2010 om 16:45
quote:haarklover schreef op 06 oktober 2010 @ 15:49:
"Les catacombes" (métro Denfert-Rochereau) - als ze tegen doodshoofden kan...
Mont Martre
(leuk uitzicht ook bij de sacré-coeur).
musée d'histoire naturelle: een ouderwets museum met botten van dinosaurussen etc.Zijn ze weer open , de catacombes??
"Les catacombes" (métro Denfert-Rochereau) - als ze tegen doodshoofden kan...
Mont Martre
(leuk uitzicht ook bij de sacré-coeur).
musée d'histoire naturelle: een ouderwets museum met botten van dinosaurussen etc.Zijn ze weer open , de catacombes??
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
woensdag 6 oktober 2010 om 17:22
Bij de V&D hebben ze inderdaad wat dingen van Sephora, maar de collectie slaat nergens op. Daar zit niets leuks bij.
Niets is te vergelijken met de grote Sephora winkels in Parijs. Naast eigen merk, veel meer andere nog mooiere merken.
Rue St. Honore is trouwens een mooie straat om doorheen te lopen.
Niets is te vergelijken met de grote Sephora winkels in Parijs. Naast eigen merk, veel meer andere nog mooiere merken.
Rue St. Honore is trouwens een mooie straat om doorheen te lopen.