Wie helpt?
donderdag 7 oktober 2010 om 21:04
Ik ben sufgegoogled. Ik wil morgen een fles champagne (Moët & Chandon, of vergelijkbare kwaliteit) laten bezorgen bij iemand. Liefst in geschenkverpakken of iets dergelijks. Nog mooier als er een boeketje blommen bij kan.
Wie vindt een adres? Ik vind alleen adressen waarbij ze op zijn vroegst zaterdag bezorgen, en da's nu net niet de bedoeling, omdat ik niet zeker weet of de ontvanger dan thuis is.
Mijn dank is groot!
Wie vindt een adres? Ik vind alleen adressen waarbij ze op zijn vroegst zaterdag bezorgen, en da's nu net niet de bedoeling, omdat ik niet zeker weet of de ontvanger dan thuis is.
Mijn dank is groot!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 7 oktober 2010 om 21:09
donderdag 7 oktober 2010 om 21:10
donderdag 7 oktober 2010 om 21:14
quote:friezinnetje schreef op 07 oktober 2010 @ 21:12:
Of heb je ook een mogelijkheid, om bij een drankwinkel in de woonplaats van de ontvanger iets te bestellen en die te laten bezorgen?Maar zou ik dan morgen nog kunnen bellen dat ze morgen bezorgen?! Lijkt me sterk.
Of heb je ook een mogelijkheid, om bij een drankwinkel in de woonplaats van de ontvanger iets te bestellen en die te laten bezorgen?Maar zou ik dan morgen nog kunnen bellen dat ze morgen bezorgen?! Lijkt me sterk.
668, the neighbour of the Beast