google en viva
vrijdag 8 oktober 2010 om 01:18
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat als iemand je emailadres op google intypt hij of zij dan naar je berichten hier op de Viva site kan worden doorgelinkt...
Heb dit namelijk zelf uitgeprobeerd op google en ja hoor, je kwam bij mijn berichten hier. Had dat vroeger bij de Yes ook al. Of ik doe iets fout..
Heb dit namelijk zelf uitgeprobeerd op google en ja hoor, je kwam bij mijn berichten hier. Had dat vroeger bij de Yes ook al. Of ik doe iets fout..
vrijdag 8 oktober 2010 om 02:40
Ja, ik heb mijn mailadres een keer neergezet bij een vriendinnentopic maar meteen weer verwijderd. Toch geeft google de link naar deze site weer. Niet naar al mijn berichten hoor, alleen naar die ene. Maar als iemand weet dat ik hier madelief77 ben, kunnen ze de rest natuurlijk van zelf ook lezen..
Maar dan ligt het dus bij mij. Bedankt in ieder geval!
Maar dan ligt het dus bij mij. Bedankt in ieder geval!
vrijdag 8 oktober 2010 om 07:27
quote:elninjoo schreef op 08 oktober 2010 @ 05:40:
maar wat maakt 't uit? als je op jouw nick googled vindt je toch ook topics waarin je hebt gepost?De buurman weet wellicht niet wie elninjoo is, maar mariekedevries@hotmail.com herkent íe wel.
maar wat maakt 't uit? als je op jouw nick googled vindt je toch ook topics waarin je hebt gepost?De buurman weet wellicht niet wie elninjoo is, maar mariekedevries@hotmail.com herkent íe wel.
vrijdag 8 oktober 2010 om 09:07