Help.. poepseks

04-10-2010 15:11 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben hier helemaal nieuw.

Ik ben 10 jaar getrouwd geweest, maar 2 jaar geleden is daar een einde aan gekomen. Hier heb ik het erg moeilijk mee gehad en het heeft ook lang geduurd voordat ik weer de stap durfde te zetten om weer met mannen te daten. Dit had weinig gevolg. Totdat ik twee maand geleden een ontzettend leuke vent ontmoette Echt een kadootje!

Het gaat geweldig en bij hem kan ik helemaal mezelf zijn. Ook op seksueel gebied gaat het lekker, al is er een maar...

Gisteravond hadden we een goed gesprek over ons en ons seksleven. Hij biechtte op in andere relaties avontuurlijker te zijn op het gebied van seks. Ik gaf aan hier ook wel voor open te staan en vroeg hem wat hij voor ogen had. Toen schrok ik wel even. Hij begon namelijk over zijn grootste wens: poepseks!

Zelf heb ik hier helemaal geen ervaring mee en ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Hij zei dat ik het zelf moest bepalen of ik het wilde en dat hij me niets wil verplichten. Ik weet totaal niet of ik dat wil, het lijkt me op dit moment vooral heel smerig. Maar ik ben bang dat ik mijn mannetje kwijt raak als ik zo vroeg in de relatie al de spelbreker ben (hetgeen waarop mijn huwelijk oa is stukgelopen). Voor hém zou ik eventueel de stap willen wagen.

Hebben jullie ervaring met poepseks? (en zo ja, hoe was die ervaring) Of hebben jullie weleens een partner gehad die wel poepseks wou en jij niet?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties. Ik ben nu al bang wat ik moet zeggen als mn mannetje straks weer thuis komt van zn werk...

Poepseks

Totaal aantal stemmen: 316

GADVERDAMME! (92%)
Nooit gedaan, maar lijkt me interessant (2%)
Mijn partner wou het, maar ik niet (1%)
Ja, weleens gedaan (2%)
Heerlijk, wil niet anders! (3%)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 oktober 2010 @ 15:32:

[...]

Waarom dát nou weer?

Ik vind het helemaal niet raar dat, wanneer je specifieke wensen hebt op dat gebied, je een beginnende relatie afkapt omdat het er hoogst waarschijnlijk nooit van zal komen.

Je hele leven niet mee gaan maken wat je graag zou willen is namelijk net zo " zielig " .ok, misschien heb ik het niet goed omschreven. Wat ik wou zeggen is, dat het vreemd is als hij niet begrijpt dat TO het niet wilt. Je moet begrip hebben voor elkaar en TO doet dat door erover te denken, is mijn mening.
a docter a day keeps the apple away
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 oktober 2010 @ 15:17:

Je hebt een manNETJE? Dan zijn het ook maar drolletjes, of hoopjes.....

Voor mij absoluut geen poepseks. Ik ben schoon aangelegd.
World of Warcraft: Legion
quote:chantaltjje schreef op 04 oktober 2010 @ 15:11:

Zelf heb ik hier helemaal geen ervaring mee en ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Hij zei dat ik het zelf moest bepalen of ik het wilde en dat hij me niets wil verplichten. Ik weet totaal niet of ik dat wil, het lijkt me op dit moment vooral heel smerig. Maar ik ben bang dat ik mijn mannetje kwijt raak als ik zo vroeg in de relatie al de spelbreker ben (hetgeen waarop mijn huwelijk oa is stukgelopen). Voor hém zou ik eventueel de stap willen wagen.Ik begrijp dat je zelfvertrouwen een deuk heeft opgelopen in een vorige relatie? Maar om nu in een (zeer) prille relatie over een grens heen te gaan omwillen van andermans' extreme sexuele lusten? Nêuhh, dan maar vrijgezel...
Tja, ik zie dat dit onderwerp alweer even gedateerd is, maar ik moet toch even hier op in gaan.

Behalve dat ik Poepsex een smerige en ongezonde fetisj vind, vind ik het nog niks met sex en liefde te maken hebben ook.

Zelfs bepaalde extreme vormen van bdsm zijn liefdevoller en opwindender dan iemand met een verse drol in te smeren.

Ooit toen ons grote vriend Antonio met zijn poepsexslaaf Frank hier nog openlijk postte over dit gore fenomeen, heb ik eens clips gezien van Aziatische meiden die in de badkamer iemand in de mond poepen en zichzelf daarop klaar vingeren.

Of zgn scatt partys waar iedereen zijn week

lang opgespaarde poep over een groot stuk plastic uit mag smeren om daar vervolgens gezellig bovenop een potje te gaan wipwappen.

Om eerlijk te zijn, en ik ben best wat gewend op het gebied van vrije sex en alles wat daarbij komt kijken, vind ik deze kronkel nogal ziek.

En als jouw man je in zo'n vroeg stadium van jullie relatie dit al van je verlangt dan zou ik maken dat ik wegkwam.

Voor het te laat is.

Laat niemand je ooit wijsmaken dat je bekrompen en behoudend bent als excuus om de relatie te beëindigen. Als je dicht bij jezelf blijft, en niet over je gevoelsgrenzen heen gaat, ben je alleen maar te bewonderen en is die man je voor geen meter waard!!

Ps ooit van de E-coli bacterie gehoord? Of andere gastro enteritis besmettingen? Do not eat your man's shit!!
Oh en poepsex is geen sexuele voorkeur zoals de een van billen houdt en de ander van borsten, poepsex is een sexuele afwijking! En totaal absurd en ziek als je het mij vraagt!
quote:Vivamp schreef op 06 oktober 2010 @ 08:47:

Do not eat you mans shit!!Vind je engels ook altijd zoveel stoerder klinken dan Nederlands? Vooral als het zonder taal- en spelfouten is?
Ik vind het goor en zou compleet afknappen op een vent die dit lekker vindt.
Ik heb me hier nooit in verdiept en wil me daar ook niet in verdiepen, noch een voorstelling van maken, maar er zal vast eea over te vinden zijn op google. Verbaast me dat TO niet weet wat het inhoudt en ook niet wat haar vriend daarin wil.

Dat lijkt me allereerst nuttig voor haar en voordat je hier advies vraagt.

Als het inderdaad een seksuele afwijking is, dan is of wordt het een noodzakelijk iets voor de opwinding van haar vriend om een bevredigend seksleven te kunnen hebben (op den duur) en vind ik het juist wel netjes dat hij hier in een vroeg stadium van de relatie mee aan komt, voordat er een hoop binding en verliefdheid en verdriet aan te pas komt om de relatie te stoppen. Nu is hij vanaf het begin iig eerlijk en open hierover.

Dat iemand daarom jou niet waard is (zoals sommigen hier suggereren) vind ik nogal ver gaan. Hij vertelt dit misschien vroeg, zodat ze weet waar ze mee te maken heeft en een keuze heeft: voor open staan of afwijzen. En dan is er de keuze van relatie opbreken vanwege dat het handiger is een relatie met een gelijkgestemde te hebben of de relatie voortzetten met toestemming dit gedeelte buiten de deur te mogen doen.

Maar kennelijk is er sprake van tot nu toe gewone en bevredigende seks en dat zou kunnen aangeven dat het idd "maar een fantasie" is en geen noodzaak/afwijking? Dus in hoeverre het einde relatie betekent als TO hier niet aan meedoet, weten we hier niet.

Dat kunnen alleen zij bespreken samen, wat de sterkte is van deze "wens"/afwijking, hoe hij zich dat voor zich ziet als zij daar niet aan meedoet. Ruimdenkend vind ik iets anders dan omwille van je partner meedoen aan iets waar je zelf afkerig van bent.

TO: je vindt het idee al smerig, dus dit is niet iets waar je je partner een plezier mee wil en kan doen. Trouwens, iemand die er niet zelf van kan genieten (maar afkeer), is ook niet bevredigend en werkt op den duur ook niet, volgens mij.

Dat vind ik iets heel anders bij een vrij "neutrale" fetish, zoals dat ie je graag in een lak/leren rokje ziet oid. Dan kan je nog denken: ach, als hij dat graag wil.. Maar dit is van een andere orde, vind ik.

Dus als dit topic echt is: TO: niet in meegaan. Wel samen praten en blijven praten en bedenken of en hoe hij die "droom/wens" buiten jou om evt wel of niet kan invullen. Niet aan ons vragen, maar met hem overleggen en kijken wat jij zelf wel en niet over hebt voor deze man.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:rider schreef op 06 oktober 2010 @ 09:04:

[...]

Vind je engels ook altijd zoveel stoerder klinken dan Nederlands? Vooral als het zonder taal- en spelfouten is? Hahahahaha hoe dom kan ik zijn? Lekker ook dat je het even quoot, kan ik het niet meer aanpassen
Ik zou iemand echt voor gek verklaren om dat te vragen, maar smaken verschillen. Ik zou er denk ik kokhalsneigingen van krijgen en daarbij heb ik ook nog eens chronische darmproblemen, nee bedankt! en als je het niet wilt Chantalletje zou ik het niet doen, daar hoeft hij zich dan alleen nog maar bij neer te leggen.
Ik zie echt niet in wat poep of pies met sex te maken heeft. Wordt er dus ook zeker niet geil van. Als ik een drol op straat zie liggen wordt ik er al haast onpasselijk van, laat staan dat ik me er mee in laat smeren oid......

Je laat toch ook niet over je heen kotsen?

I think it's sick !!
Dit is duidelijk nep. Het doet me denken aan twee topics die ook ogenschijnlijk serieus begonnen, of in ieder geval mensen liet twijfelen, maar waar ook een soort vervolgverhaal van werd gemaakt.

Daarnaast, iemand gaat hier toch niet over twijfelen? Of het lijkt je wat (wat echt maar heel weinig mensen zullen hebben) of je zegt meteen GATVERDAMME en moet er niet aan denken.

Het bestaat niet dat je wat betreft zoiets extreems als poepseks erover gaat zitten twijfelen.
Echt een no-go voor mij, zelfs als mijn sexpartner zou willen dat ik een drol op haar lijf deponeer.... no thanks! Plassex daarentegen vind ik dan weer wel opwindend, maar dan meer het kijken naar een plassend kutje....
TO: wat voor soort (?) poepsex wil je vriend dan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat poep en sex iets met elkaar te maken hebben. Dus waar zit de opwinding dan in? Na de posts gelezen te hebben; in het zien, in het op iemand doen, of insmeren? Wat is hier allemaal sexueel aantrekkelijk aan voor hem? Doe in elk geval niks waar je niet achter staat. Dan maar geen relatie. Liever een vent met gangbaardere wensen waar jij je ook in kunt vinden.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:sweetfirefly schreef op 08 oktober 2010 @ 16:15:

TO: wat voor soort (?) poepsex wil je vriend dan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat poep en sex iets met elkaar te maken hebben. Dus waar zit de opwinding dan in? Na de posts gelezen te hebben; in het zien, in het op iemand doen, of insmeren? Wat is hier allemaal sexueel aantrekkelijk aan voor hem? Doe in elk geval niks waar je niet achter staat. Dan maar geen relatie. Liever een vent met gangbaardere wensen waar jij je ook in kunt vinden.

Google op "poepsex Wikipedia" daar staat iets aan uitleg.

Ik geloof niet dat deze topic serieus bedoeld was. Ik geloof niet dat er nog een antwoord komt.
Een tip: haal die foto weg bij uw naam.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Probeert hij je niet gewoon uit in hoever je voor hem gaat?
odi et amo
Is dit niet dezelfde weirdo die net allerlei ranzigheden heeft geplaatst?
quote:rider schreef op 06 oktober 2010 @ 09:04:

[...]

Vind je engels ook altijd zoveel stoerder klinken dan Nederlands? Vooral als het zonder taal- en spelfouten is? Ach, een tautologie in het Nederlands is ook niet al te best.
Je bent bang dat je relatie stukloopt als je geen zin hebt in een potje poepsex???? Wellicht ben ik te kieskeuring en daarom al zooo lang alleen, maar toch ik zou bedanken, dan maar geen relatie.

Dat je grenzen iets verlegd, dat je iets doet voor een ander waar je zelf niet zo'n behoefte aan hebt, ok, maar hoever wil jij gaan?

En what's next?
Hoe veel hou je van jezelf..als je je omwille van het houden van een partner wil laten bevuilen door de shit van een ander...
Ach ja, shit happens.
Over onderkotsen gesproken

Carsillo in je post van 8-10 op 00:11 zeg je, dat je je toch ook niet laat onderkotsen door je man?

Nou, zeg dat niet te hard, want er zijn dus volksstammen mannen

en vrouwen die keihard op vomit sex gaan.

Idd je laten onderkotsen en daar zalig op klaarkomen.

Tja, ik zeg maar zo; a dirty mind is a joy 4 ever.

NOT!!!
quote:mila_19 schreef op 07 oktober 2010 @ 22:31:

Ik zou iemand echt voor gek verklaren om dat te vragen, maar smaken verschillen. Ik zou er denk ik kokhalsneigingen van krijgen en daarbij heb ik ook nog eens chronische darmproblemen, nee bedankt! en als je het niet wilt Chantalletje zou ik het niet doen, daar hoeft hij zich dan alleen nog maar bij neer te leggen.

Haha mila-19,

Ik ben bang als dat mannetje van chantalletje graag poepsex wilt dat hij van kokhalsneigingen ook niet zo vies is!

Voor de rest van alles uitproberen ben ik niet vies van, maar als mijn man dit zou vragen zou ik echt op hem afknappen!!

Dus met grote letters gadverdamme dan maar ouderwets.
GATVERDE-GAT-VERDAMME!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven