Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny, beterschap akelig is dat, buikgriep!

Mamax, oei, dat is al snel volgende week, maar dan kun je er ook niet lang over piekeren.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 07 oktober 2010 @ 14:01:

Jan Rot:

Zou het liefst de ondergrond in willen scheuren om 'm aan z'n haren eruit te trekken:

"Nee Antonie, dit is geen goed plan."

Ik denk dat dit héél veel mensen denken!

Zo heftig zeg van Antonie Kamerling. Pff.. Ik weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen.

Ik had pauze en mn collega zegt ineens, weet je.. Antonie Kamerling is dood.

Ja en? zei ik nog, want ik dacht dat ze een grap ging vertellen, maar er kwam geen grap
Goedemorgen trouwens
Goedemorgen Naatie!
Jinny, bleghh buikgriep. Beterschap!

Kokos

Amalia, zo dus jij hebt je eigen Leco in huis? Handig
Haai Bam! Alles goed?
jaaaaa alles goeddd

Hoe is het met het lijnen?
Goeiesmorgens:)

Zo die is triest en oud die opmerking! Sorry
Ja goed. Ik was van de week weer een kilo afgevallen. Ben nu 13 kilo afgevallen. En ik wil er nog 10 af. Maar rustig aan.

Ik ga morgen uit eten en dan ga ik er niet heel erg op letten. Ik wil wel gewoon leuke dingen kunnen doen.

Vanmiddag naar de Osteopaat met T. Ik ben benieuwd. Hij vindt het helemaal niks als andere mensen aan hem zitten, dus ik hoop dat hij het een beetje leuk doet. Ik ga hem maar iets leuks daarna beloven, denk ik
Star wat heb jij nou voor avatoooorrrrr?
Suus, nog van harte met je poppedeintje!

Graaien in da taart?

Zijn er al foto's geplaatst?

Mal, heerlijk, weer een hartslag gehoord te hebben!

Nu aftellen naar het spannende bericht...
Rustig hier de laatste tijd.

Alles goed met de compuboy? Hoeveel weken nu? Gewicht, lengte, nachten, voedingen per dag? Alles nog bv, loopt dat goed?
Nou Trusten dan maar...
En ook weer goeiemorgen
Ook goedemorgen.

Het lijkt wel of iedereen een ban heeft gehad, wat een rust hier.

Naatie, wat goed zeg al zoveel afgevallen en dat met WW online? Hoe was het bij de osteopaat, liet T het een beetje toe?

Suze, al druk bezig met de voorbereidingen voor het grote feest?

Amalia, leuk zeg zo'n eerste wedstrijd, is L een beetje zenuwachtig? Is is meisje nog steeds in de goede slaapmodus?

Compu, alles goed daar? Zijn jullie nog aan het genieten van jullie nieuwe huis of nog druk aan het klussen?

Bam, vanwaar al het geren en gevlieg, druk met alle nieuwe apparatuur?

Jinny, sterkte met de buikgriep

Hier alles wel, vanmorgen al naar de zwemles geweest. Word ik wel een beetje kriebelig van... T is echt een stuiterbal en staat dus als enige de hele tijd te wiebelen en te spelen ipv op te letten of te luisteren... heb soms het idee dat het eeuwen gaat duren.

Donderdag nog contact avond gehad op school, alles was goed behalve het feit dat 1 jongetje (natuurlijk T's vriendje) niet zo'n goede invloed op hem heeft. De juf zet ze nu al vaak uit elkaar. Ik heb het ook gemerkt met spelen en probeer T dus nu ook echt met andere kinderen te laten spelen. Maar het geeft me welk een dubbel gevoel. Ik kan goed met zijn moeder overweg en weet ook wat er aan de hand is met dat jochie. Zijn oudere broer is veel rustiger en als T daar speelt speelt hij dus ook vaak met zijn broer en met de Duplo trein (volgens mij de voornaamste reden van T om daar te spelen) Vind het best moeilijk dat ik daar nu wat meer in "moet" gaan sturen
Wat een rust hier!

Enka, lastig is dat, van dat spelen. Ik ben soms bang dat andere ouders dat over mijn oudste denken (en dan hebben ze soms gelijk hoor, niet altijd). Wat voor slechte invloed heeft hij dan?

Ik heb weer acties ondernomen betreft school volgend jaar (eventueel). Heb een moeder van de vorige kita gebeld omdat haar kinderen bij een fijne juf zitten dacht ik, en ze bevestigde dat (je kunt een voorkeur aangeven qua leerkracht, maar is niet gezegd dat het gehonoreerd wordt).

Verder met zijn huidige juf gesproken en ze was lovend over hem. Hij wil veel liever leren dan spelen (kan kloppen want echt spelen heeft hij nooit zo goed gekund) en ze zei dat het een zeer slim kind is, die veel dingen nu al veel beter doet dan de veel oudere jongens uit zijn klas. Ik vond het mooi om te horen, maar goed, er hangen natuurlijk meer dingen mee samen. We zullen zien. Ik mag het in het voorjaar (samen met juf en zo) echt bepalen.
Hai! U is weer beterT?

Fijn dat Juf zo lovend is, komt volgend jaar vast op zijn plaats terecht dan.

Nog iets gehoord over de bloemen??
Vanavond weer alleen. Komt er nog wat op tv? Of zit er hier iemand ?
Nou ik moest veel bjlezen

Enka lastig ja dat sturen. Zie je zelf ook problemen? Anders laat je het toch zo? Als ze op school er al bovenop zitten en jij verder geen problemen hebt zou ik het thuis niet ook nog beperken.

Toernooi was leuk!!! Ik was/ben zo trots! 3 van de 5 wedstrijden gewonnen. 3e plaats . Maar dat had iedereen die niet de 1e of 2e plaats had hoor ha ha. Mochten ze allemaal op zo'n blok staan voor de uitreiking, te schattig

En hij mocht ook al een zwemgroepje hoger, zo, topdag!

En nu plof ik op de bank. Nog even de kleine aan de borst maar die gooi ik er ook zo in. Heel zacht zeggen: vannacht was het 5.20 uur en toen kwart voor 10. Ik doe het ervoor hoor!
Klinkt als de nieuwe Van der Geest Amalia. Leuk dagje dus!

Suze, nee nog niet beter, blijft rommelen, maar ben bed weer uit.
En laat ik die Van der Geest nou net echt een enorme eikel en domhoofd vinden...

Maar wel goed in judo
Suze, mijn mail gehad?

Jinny/Amalia, ja ik zie het probleem hier ook. T is nogal een volger, kijkt op tegen oudere jongetjes en dat is dat vriendje. Maar vriendje is erg druk/brutaal en fysiek. Als hij hier is is er vaak ruzie en is T ook erg brutaal. T kan ik wel makkelijk corrigeren maar hij vindt het erg stoer wat vriendje doet. Die is niet makkelijk te corrigeren, ik kan hem wel bereiken met positiviteit maar verder niet echt. (En Quispel reageert ook op hem door hem te ontwijken want hij Q al een paar keer zomaar... nou ja niet zo lief gedaan)

Gisteren was hier een ander vriendje en dan zie ik T gewoon als zichzelf spelen en dan zijn het gewoon 2 jongetjes van 4 die aan het spelen zijn, met ook soms woorden van ik wil die trein en ik ook maar dat hebben ze dan samen zo opgelost, en dat mag en kan ook gewoon.

Maar vriendje is gewoon moeilijk, ook moeilijk te omschrijven. Maar het is wel T's vriendje. Nou ja we zien wel hoe het gaat.
Jinny, wat klinkt dat allemaal goed zeg van oudste. En wat goed dat ze op de Kita zo meedenken en ook erg fijn dat jullie zelf een voorkeur kunnen uitspreken voor een onderwijzer/es op school.

Amalia, wat leuk dat de wedstrijden zo leuk/goed gingen. Foto's? En in welk badje zit hij nu? Ik vind het bij T best langzaam gaan, maar ooit kan hij zwemmen haha, zolang hij het maar leuk vindt, vind ik het goed.
Goedemorgen!

Ai, heb jullie ook wat verwaarloosd, maar ik moest nog veel afmaken qua werk voor de vakantie, en spullen pakken, en zieke man thuis, en al gedeeltelijk zooi in huis vanwege de verbouwing (wc is al kaal, badkamer voor de helft), en tussendoor ook nog af een onvermijdelijke misselijkheidsaanval.

Maar goed, vanavond komen ouders, die slapen hier, en dan op tijd weg want morgenvroeg de lucht in. En we moeten langs de gezellige knusse strakke belijning van de A1 morgen, altijd fijn .

Jinny, wat fijn dat ze zo lovend zijn op school over de oudste, dat zal toch wel een fijn gevoel geven.

Amalia, wat knap L zo goed is in zijn sporten, daar ga je wel van glimmen als moeder A vannacht weer goed geslapen?

Enka, o dat lijkt me wel lastig als het beste vriendje net een verkeerde invloed heeft. Hoe je daar mee om moet gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

Jinny,fijn dat de juf zo positief over Oudste is! Daar wordt je dan toch wel weer blij van.

Amalia, leuk zo'n sportief kind! Schattig, allemaal de derde plaats

Compu hoe is het met CB? Alles goed?

Mal, ben je nog steeds zo misselijk? Balen zeg. Hoe ver ben je nu dan? Ik had er bij allebei de zwangerschappen last van tot precies 16 weken.

Suze heb je je nog alleen vermaakt gisteravond?

Enka, lastig van dat vriendje. Hier nog niet echt vaste vriendjes, maar wel een jongen die T heel interessant vindt. Hij heeft nl altijd een grote mond en zegt de meest rare woorden. Dus af en toe komen hier woorden voorbij..pff.. Als dat zo door gaat, ga ik maar eens met de juf praten.

Zo gister echt een geweldige avond gehad. Uit eten geweest met de man van mn overleden vriendin. Echt zo ontzettend lang zitten praten over vroeger. Er zijn maar weinig ( tot eigenlijk geen) waarmee ik dat kan. Echt een leuke avond was het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven