**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
Of HH ligt nu weer te ronken of ze staat inmiddels inmiddels met verwarde haren en kanarie in haar ondergoed buiten.

Ik heb soms het idee dat die dingen het voornamelijk doen als het niet hoeft. De enige keer dat ik een brandje (het was geen brand, maar eigenlijk alleen heel veel rook) had, stonden wij al lang en breed buiten op de brandweer te wachten toen dat ding eindelijk afging.
Ik geloof dat ik zojuist fille heb geaccepteerd op fb! (toch?)

Fille, maar de rest ook die ik op fb heb, jullie zien er allemaal zo fris en gezellig uit!

Oh ja rookmelders... Toen ik vroeger op mijn oppasadres bij mijn tante (die rookt) stiekum een sigaretje rookte (niet mijn tantes sigaretten ) ging opeens die rookmelder af! De haastige puber in mij wist niet hoe vlug de sigaret uit moest en de afzuigkap aan en die herrie uit. En toen had ik ook nog mijn wenkbrauwharen een beetje verschroeid met het aanmaken van mijn sigaret aan het gasfornuis (ik had geen aansteker)

Nu vind ik roken bah
Die wenkbrauwen!

Wij hadden in mijn studentenhuis in de keuken een aansteker liggen waar ook een soort steekvlam uit kwam. Heel handig om het gas aan te steken en wij waren er aan gewend dus voor een sigaret hield je ´m eerst even bij je vandaan. Tot een vriendinnetje van mij niets vermoedend een sigaret aan wilde steken. Vanuit mijn ooghoek zag ik haar ´m aansteken maar ik kon niet snel meer waarschuwen. Niks gebeurd, behalve dat zij zich het leplazreus schrok.

Punica, ja dat ben ik.
Ik heb het raam wat verder opengezet en ben niet meer wakker gemaakt Het was overigens het brand alarm, want die van de CO doet 4 keer een biep en dan een pauze en ik hoorde er drie (dat is voor brand). Las ik in de gebruiksaanwijzing online (die behoorlijk angst inboezemend is).

Heb echt geen flauw idee waardoor het komt dattie zo afging, maar de komende dagen ben ik een weekendje weg en ik wil niet datie dan de hele tijd afgaat en de buren lastigvalt. (Doe vanavond wel even het batterijtje er uit). Hij ook heel nieuw, de batterijen ook. Misschien omdat ze wat dingen aan het huis hebben opgeknapt dat het een beetje stoffig is?

(De verschroeide wenkbrauwen icm sigaret aansteken aan het gasfornuis als je puber bent komt erg bekend voor!)
Klinkt trouwens vaag met die brandmelder. Hier waren net huisgenootjes aan het oefenen voor pyromaantje en ze hebben denk ik lokale kortsluiting in de keuken veroorzaakt want de stopcontacten maken geen contact meer... *jippie*

Oh ja, fille ik denk dat jij degene bent die ik net heb toegevoegd aan fb?

Weet je het, het handige van wonen waar ik nu woon is dat hier niet zo veel winkels zijn waar je je geld kwijt kunt aan onzinnige dingen als schoenen/kleding, maar het onhandige is dat wanneer je wat anders dan wijn eten nodig hebt je ergens anders heen moet en daar moets ik dus ff heen en nu heb ik een super vet gaaf jurkje gekocht maar echt totaal overbodig en helemaal niet handig met financiele malaise maar wel echt super super gaaf!!!
Mijn sollicitatiegesprek is goed gegaan (een van de beste tot nu toe), maar ik vrees dat ze me te duur vinden

Ach ja "their loss" dan

Het was in ieder geval voor mij een mooie training, ik heb zelfs een gedeelte van mijn sollicitatiegesprek in het engels gedaan! Dat ging me ook goed af hehe (heb maar niks gezegd over mn Canadese vriend). Ik ben best tevreden met hoe het is gegaan, en ik vind het geen ramp dat het waarschijnlijk niks word. Dat verwacht ik namelijk echt niet.

Ik denk voortaan zo heerlijk positief haha ik denk dat het eindelijk werkt mijn positief-denken-plan
Nooit gerookt, dus over afgebrande wenkbrauwen kan ik niet meepraten. Over niet werkenede brandmelders ook niet. Die moeten wij nog steeds kopen. Of nee, volgens mij zijn ze gekocht maar nog niet opgehangen (al een jaar of zo).

Wel hebben wij net een ander project dat al drie jaar in de planning lag afgerond. De tuin opnieuw laten betegelen, schutting rechtzetten en een paar plantenbakken maken. De zomer is nu welliswaar voorbij, maar wij kunnen nu buiten zitten en het is zoooooo mooi. Ik zal tzt wel wat fotos plaatsen.

Trouwprojecten vorderen ook gestaag. Vriend en ik zijn al twee keer naar dansles geweest en ik ben nog steeds braaf aan het weight wachteren. Gaat goed, al hebben weekendjes in Berlijn en bij mijn ouders wel ervoor gezorgd dat het resultaat minder spetterend is dan gekunt had. Maar dat geeft niet. Ik wil immers niet crashen en het is mooi te zien dat gewoon een beetje opletten, meer sporten en toch af en toe een lekkere pizza of koekjes gewoon resultaat geeft.

Deze beide dingen (dansen en afvallen) staan natuurlijk al langer op de planning dan de trowpartij. Maar ik merk toch dat dat meer motivatie geeft om door te zetten.

Verder heb ik net huisjes gereserveerd voor de hele meute uit Duitsland die naar de bruiloft wil komen en ik kreeg zomaar 10% korting. Zonder erom te vragen. En ik dacht altijd dat ik niet goed in onderhandelen ben. Nu laat ik mijn moeder maandag bellen. Hopelij krijgt zij het voor elkaar dat ook de eindreiniging niet betaald hoeft te worden en dan hebben wij voor een zeer mooie prijs huisjes die wij dan tussen de familie en kennissen op kunnen delen. Uiteindelijk betalen de gasten de overnachtingen zelf, maar dat gaat alleen 10-15 euro per persoon en nacht kosten en het lijkt mij wel gezellig, allemaal bij elkaar de avond voor de bruiloft nog bbqen of zo.
Klinkt als goed geregeld voor je gasten!

Wat is het hier stil trouwens!!?!!

Oh ja, ik heb trouwens op de valreep nog een brief gestuurd, met 70.000 anderen (volgens de statistieken op de website), dus kleine kans maar leuke oefening
Ik heb 2 dagen rustig aan gedaan qua viva forum... er was een of andere freak bezig die ik liever niet tegen kwam brrr wat een griezel. Volgens mij is ie nu weg.

Nou, ik ga zo maar weer naar mn werk... mn werk wat ik eigenlijk niet meer zo leuk vind... Maar ja, iets nieuws, met een vergelijkbaar salaris, is dus nog niet zo makkelijk te vinden

Ach ja, ik denk maar zo, als ik naar Canada emigreer dan betekent dat dat ik niet nog jaren in deze baan "vastzit"

Ik ben trouwens een koukleum! Ik heb vannacht met dikke sokken aan geslapen brrrrrrrr
Toen ik gisteren alleen in mn bed lag en allerlei geluiden hoorde, en nog een keer naar beneden ben gegaan om te controleren of alle sloten op slot zaten etc bedacht ik me dat ik dan ook mn vriend wel erg mis...

Wat is het toch lekker als er dan iemand naast je in bed ligt, dat geeft gewoon een veilig gevoel ook (naast alle andere leuke dingen die er bij komen kijken )

Terwijl hij ook 7 kleuren stront schijt denk ik als er echt een inbreker is.

Er zijn hier best veel inbraken, een aantal keer in de winkel tegenover me (ook een keer toen hij hier was), vandaar dat ik nu ook alle geluiden hoor 's nachts!
Lang verhaal in de ak
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Punica schreef op 11 oktober 2010 @ 06:45:

Ik heb 2 dagen rustig aan gedaan qua viva forum... er was een of andere freak bezig die ik liever niet tegen kwam brrr wat een griezel. Volgens mij is ie nu weg.

Wat bedoel je?
quote:Punica schreef op 11 oktober 2010 @ 06:45:

Een freak op viva? Vaag.

Oh ja, iemand van hier denk, heeft me op fb toegevoegd en ik vraag me heel hard af wie of wie het. Dus wie of wie?
quote:kjong schreef op 11 oktober 2010 @ 17:16:

[...]Wat bedoel je?

Er was een kerel, claudio heette die. Die is vorige week al geband vanwege het posten van misselijkmakende plaatjes. Maar toen was ie opeens in het weekend terug, en ging hij overal plaatjes plakken!

Gedverderrie, ze staan nog steeds op mn netvlies....

Toen kregen ze m niet geband in eerste instantie omdat hij op het viva forum zat onder een proxy waardoor zijn IP adres steeds veranderde.

Zoiets

Toen ben ik maar niet meer op top10 topics gaan klikken want op een gegeven moment zat ie overal!
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 11 oktober 2010 @ 18:29:

[...]

Oh ja, iemand van hier denk, heeft me op fb toegevoegd en ik vraag me heel hard af wie of wie het. Dus wie of wie?Ikke niet Sommige mensen hebben mij ook toegevoegd, en ik weet geloof ik nu wel wie wie is, maar af en toe weet ik het echt niet meer hoor! Komt wel
MZ, 70000 sollicitanten voor een baan??!! Holymoly!

Ik heb pas iemand ontmoet die ook op mijn baan had gesolliciteerd en zij was tweede geworden. Toen vond ik eignelijk dat ik even een paar slimme dingen moest zeggen om te laten zien dat ik die baan echt wel verdien. Terwijl dat helemaal niet nodig is natuurlijk.
Nou ja, de teller die stond daarop zo ongeveer. Dus ik verwacht er maar niet te veel van en uiteindeiljk was ik ook niet zo tevreden meer met mijn brief want vond ik nadat ik hem had verstuurd een beetje te slordig. Maar goed, er komt vanzelf wel wat waar ik denk ik meer kans op maak
tadadada toverstaf! *poef!*
Interessant. Ik heb Henk even gemeld. Ik wil mannen ook hoeden voor nep contactreclames.
De terminal uitlopen en weten dat je vriend daar achter die deuren staat na elkaar 4 maanden niet gezien te hebben verbleekt toch ook wel heel erg naast die mijnwerkers-redding die ik nu zie Toch geeft het wel een beetje zo'n gevoel

Ik ben er weer! Alles goed hier? Er wachten nog zo'n 20 pagina's om bij te lezen zie ik.

Heb een heerlijke tijd gehad in een afgelegen deel van Mongolië. Helemaal geweldig.

En ik heb een probleem. Want ik heb me laten gaan en ben verliefd geworden op vakantie. Lekker stom van me. Willie is not amused en terecht. Hij zou me volgende week komen opzoeken en ik weet nu echt even niet wat ik er mee aan moet. Verstand (of schuldgevoel?) zegt: contact met vakantieliefde afbreken en het proberen goed te maken met Willie. Iets anders in mij denkt dat dat niet van harte gaat.

Tis nu net of ik vreemd gegaan ben bij een niet-relatie. Of een goeie vriend beduveld heb.

Kan iemand even een emmer water over mij heen gooien? Of mij even uitschelden een goed advies geven?
Lastig snorhaar (en wauw! Mongolie!!! )

Goed advies heb ik niet, heb nooit in deze situatie gezeten. Hoe erg is de verliefdheid? Je bent ook nog maar net terug op zich (toch?), misschien dat het na een paar dagen weer weg is. Is het trouwens haalbaar om wat met de verliefdheid te doen? Misschien moet Willy maar gewoon zijn bezoek anders uitstellen. Lastig hoor!

Punica, ik vind het echt een fantastich verhaal, van die mijnwerkers. De emotionele sok komt er helemaal van in me naar boven.

(Snorhaar, nogmaals: Wauw!!!! Mongolie!!!)
(Ik zit nu trouwens via Skype met vriendlief naar de Chileense mijnwerkers te kijken, dan is Skype toch wel leuk)
(En je vent ook)
Inderdaad kjong, maar dat is voor mij al geen vraag meer natuurlijk.

Grappig is wel dat ik het meer over de mensen en het wederzien heb, en hij meer de hele tijd verzucht:"it's amaaazing the technology, no?" Kortom, we zijn lekker cliche

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven