De ballenbak!

10-10-2010 22:35 229 berichten
stelletje rotwijven!





Verwijderd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Muis66 schreef op 10 oktober 2010 @ 23:24:

Zo, en nou allemaal opgesodemieterd naar bed, stelletje tuig!



[afbeelding]
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:29:

Word opeens een beetje misselijk



Een beetje groen zelfs....



Moet opeens braken



In de ballenbak



Projectielbraken



Denkt dat ze misschien wel Q-koorts heeft
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
waarom is die OP nou weer verwijderd of was hij niet netjes genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:29:

[...]



Hee, ik had nog niet eens mijn mooie smilies geplakkert.
Alle reacties Link kopieren
quote:banaanaap schreef op 10 oktober 2010 @ 23:30:

waarom is die OP nou weer verwijderd of was hij niet netjes genoeg?TO kon niet tegen onze antwoorden en is, nadat ze OP heeft verwijderd, vertrokken. Met noorderzon.
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm eigenlijk niet eens gelezen, Pisangoerang.



Stond er een OP dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:31:

[...]





Hee, ik had nog niet eens mijn mooie smilies geplakkert.Welek wilde je plakken dan?
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:29:

[...]





*duwt soleil koppie onder en pakt peuk weer terug*



Ik mag wel roken van mijn mamaaaaaa





Djessy is een moederskindje!

Djessy is een moederskindje!

Djessy is een moederskindje!

Djessy is een moederskindje!
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:29:

Word opeens een beetje misselijk



Een beetje groen zelfs....



Moet opeens braken :puke:



In de ballenbak



Projectielbraken :puke:



Denkt dat ze misschien wel Q-koorts heeft Viespeuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:33:

[...]





Welek wilde je plakken dan?Zijn nu erin geplakkert, kan ik nooit in ene, dan werken de smileys niet, moet ik de post voor aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 10 oktober 2010 @ 23:33:

[...]





Djessy is een moederskindje!

Djessy is een moederskindje!

Djessy is een moederskindje!

Djessy is een moederskindje!



nouhououou...

*trekt aan soleil dr haren en knijpt in dr arm*

juuuuhuuuuf!
Jankerd
Alle reacties Link kopieren
u bedoelt de pisangoeranoetang?



maar ik snap het wel hoor, het is een onaard topic vol jankende blagen. Ik zou me rot schamen als mijn openingspost daar de oorzaak van zou zijn.



is er dan nie-mand die hier in kan grijpen?!
Alle reacties Link kopieren
Hiltje en Djessy, oppleuren! Ik wil alleen rijden!!



Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:34:

[...]





Zijn nu erin geplakkert, kan ik nooit in ene, dan werken de smileys niet, moet ik de post voor aanpassen.Huh? Heb jij nog ouderwets internet dan? Zo eentje dat je kwartjes moet bijvullen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Norre schreef op 10 oktober 2010 @ 23:35:

Hiltje en Djessy, oppleuren! Ik wil alleen rijden!!



[afbeelding]
Jankerd
Blijven oefenen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Norre schreef op 10 oktober 2010 @ 23:35:

Hiltje en Djessy, oppleuren! Ik wil alleen rijden!!



[afbeelding]



Meid, pak jij die ezel....



Ik heb al weer een sc(g)haap gevonden.



Alleen nu ben ik de voorbinddildo kwijt.......
Met die beentjes, de lucht in...én dan nu in canon!
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:34:

[...]





Zijn nu erin geplakkert, kan ik nooit in ene, dan werken de smileys niet, moet ik de post voor aanpassen.Luister schat, je moet ook niet in het al bestaande scherrumpie tiepen, maar daarboven ergens. "plaats een nieuwe reactie"
Jankerd
Die ligt nog bij mij een andere forummer.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 oktober 2010 @ 23:36:

[...]





Huh? Heb jij nog ouderwets internet dan? Zo eentje dat je kwartjes moet bijvullen?Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 10 oktober 2010 @ 23:38:

Die ligt nog bij mij een andere forummer.Forumemr X zeker?
Jankerd
quote:hiltje schreef op 10 oktober 2010 @ 23:39:

[...]





Ik heb zo een met een appel erop en daar kan ik wel vaker niet mee uit de voeten. Of hebt dat er niets mee van doen. Schijnt op zich nml wel een vlot type te zijn.* is even kolen scheppen *
Alle reacties Link kopieren
quote:Djessy schreef op 10 oktober 2010 @ 23:38:

[...]



Luister schat, je moet ook niet in het al bestaande scherrumpie tiepen, maar daarboven ergens. "plaats een nieuwe reactie"







Echt nog nooit gezien. Is dattut?
Alle reacties Link kopieren
En nou even allemaal rustig! Wat een bende hier!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven