Relatie met getrouwde man, het kan!!!

11-10-2010 13:13 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef me gewonnen..
anoniem_114446 wijzigde dit bericht op 11-10-2010 13:42
Reden: te negatief
% gewijzigd
Zoek maar alvast dekking.....
He wat leuk om te horen! Wat vindt zijn vrouw hiervan?
Ik wens je sterkte, een paar maanden geleden was er al een topic van iemand die vertelde dat ze zooooo gelukkig was dat een getrouwde man weg was gegaan bij zijn zwangere vrouw om met haar verder te gaan... Ik kan je vast vertellen dat dat hier niet gewaardeerd wordt.
Als je je ogen sluit voor het feit dat je vriend een onbetrouwbare vreemdganger is dan kan dat ja.
Ik heb ook al jaren een gelukkige relatie met mijn getrouwde man. Gelukkig zijn zijn kinderen ook de mijne.
En wat vindt zijn getrouwde vrouw hiervan?
Nope
hoe snel zal deze OP weg zijn?

ik gok binnen 10 minuten 5 pagina's reacties en TO nergens meer te bekennen....

en als reactie op de OP:
En hoe doen jullie dat met kerst en oud/nieuw: beter met alle feestdagen? Deelt zijn vrouw die ook met jou?
Nope
Ben erg benieuwd of de getrouwde vrouw er hetzelfde over denkt. Zo ja: gefeliciteerd.
Heb je zelf eigenlijk een kinderwens?
Goh en zijn vrouw maar denken wat maat ie veel uren voor weinig geld. Toch maar eens aandringen dat hij met zijn baas gaat praten zo kan het niet langer.

ik vind het achterbaks en asociaal.

Enne het is NIET JOU man!!!!!!!!!!!!!
kortom: je bent hartstikke afhankelijk/aanhankelijk en hebt geen eigen leven.

Heel leuk trouwens ook voor je, om op de tweede (of nee... derde, vierde, vijfde ) plek te staan

Applaus !!
[quote]Lilymore schreef op 11 oktober 2010 @ 13:13:

- Ik betrek mijn (getrouwde) man in alles wat ik doe, keuzes die ik maak en dingen waar ik mee zit. Dat doet hij ook bij mij en dat maakt dat wij een volwaardige relatie hebben. Ja, praat hij met jou over vakanties waar hij met zijn vrouw heen gaat of hun hypotheek?-

Nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan... je moet je nooit laten verblinden door liefde... ik hou van mijn man... het is jouw man niet, maar die van een ander...meer dan van wat dan ook en hij van mij! doordat we het beste fijnste en mooiste wat er bestaat voor elkaar willen... Wij komen er wel. Ik hoef hem niet voor mij alleen.... ik hou zoveel van hem dat ik er alles voor over heb... en dus ook als ik hem moet delen.

Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat hij zijn kindjes door mij alleen maar in het weekend kan zien. Je doet heel nobel, maar je bent gewoon de minnares van een getrouwde man[/quote]
En wat gezellig ook! Lekker twee of drie weken met hem uitwaaien op een strand tijdens de vakantie, samen aan de kerstdis, verjaardagen van zijn kinderen vieren en alle andere leuke dingen, zonder op de tijd te letten.
Zijn vrouw weet wat er in grote lijnen gaande is.. en zoals ik al zij ik zou niet willen dat hij bij zijn vrouw weg gaat... hij heeft daar zijn gezin met meerdere kleine kinderen...

Ze horen bij elkaar zoals wij dat ook horen..
Gaat echt niet werken.
quote:Lilymore schreef op 11 oktober 2010 @ 13:13:

Ik heb nu al meerdere jaren een hele gelukkige relatie met mijn getrouwde man. Natuurlijk gaat het met ups en downs maar we zouden absoluut nooit meer zonder elkaar kunnen. Dus misschien een troost voor andere minnaresjes... Het kan!!!Ik ga 'm voor het eerst gebruiken, desnoods een ban oplopen: :puke:
Mosterd.

Maar blijft sneu verhaal.
Je hebt het over jouw MAN, ik geloof dat je je eigen "relatie" niet helemaal begrijpt.
En de kinderen? Noemen die je gewoon papa's speciale vriendin?
Nope
Misschien moet je even aangeven wat je met dit topic wilt?
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 11 oktober 2010 @ 13:17:

En wat vindt zijn getrouwde vrouw hiervan?Wat, is TO dat niet dan?
Ga in therapie!
Wat ik mis in je verhaal: wat vindt zijn vrouw er precies van? Is zij net zo in de gloria als jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven